סקר גז קרקע 2

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 27/7/2022 19:44 ● ערב ערב 3078
סקר גז קרקע הוא שירות המסייע לבעלי בתים בהערכת הסיכונים של הגז הטבעי הקיימים בנכס שלהם
סקר גז קרקע 2
תגיות:

 

מהו סקר גז קרקע?

 

סקר גז קרקע הוא שירות המסייע לבעלי בתים בהערכת הסיכונים של הגז הטבעי הקיימים בנכס שלהם. סקר גז קרקע יכול לסייע לבעלי בתים לקבוע אם האדמה מכילה מתאן, פחמן דו חמצני או גזים אחרים. זהו סוג של בדיקה לא פולשנית ויכול לזהות דליפות בצינורות, בורות ספיגה ומבנים קבורים אחרים.

 

מה היתרונות של ביצוע סקר?

 

היתרונות של סקר גז קרקע כוללים הערכת סיכונים בטיחותיים, גילוי דליפות פוטנציאליות או זיהום לפני שהם מתרחשים. ניתן להשתמש בסקר גזי קרקע כדי לזהות נוכחות של גזים טבעיים או מעשה ידי אדם באדמה או באדמה.

היתרונות של סקר גז הקרקע הם בכך שהוא יכול לזהות דליפות גז מצינורות תת קרקעיים, דליפות גז טבעי מהקרקע ופליטת מתאן ממזבלות. זה גם שימושי לאיתור מקורות זיהום פוטנציאליים ואיתור טנקים קבורים. הסקר מבוצע בדרך כלל על ידי חפירת בור, הכנסת מכשיר הנקרא "גשושית מכשיר", ולאחר מכן המתנה לרישום קריאות.

 

מתי ניתן להשתמש בסקר?

 

סקר גז הקרקע הוא תהליך המשמש להערכת גז טבעי על פני הקרקע. מאמר זה דן בחלק מהמצבים שבהם ניתן להשתמש בו.

ניתן להשתמש בסקר גז קרקע כאשר אזור נמצא תחת איום פוטנציאלי מגז טבעי. כמו כן, ניתן לעשות זאת כדי לברר מה קורה עם גז טבעי על פני הקרקע באזורים רגישים כמו אקוויפרים ומקורות מים מתוקים. זה יכול לשמש גם כחלק ממחקרים סביבתיים כדי לגלות פליטות אוויר ממפעלי הפקת גז טבעי ו/או עיבוד.

שימו לב, חברה מקצועית בתחום אשר לה ידע רב בתחום מבצעת את הסקר וחשוב ביותר לבצע סקר מקיף לפני בחירת החברה במטרה לבחור את החברה המקצועית והטובה ביותר בתחום. בשנים האחרונות ישנן מספר חברות העוסקות בתחום וכדאי לבחור את החברה המקצועית ביותר. הנה מספר פרמטרים שיש להביא בחשבון:

  • מקצועיות: חברה מקצועית בתחום תעשה שימוש בציוד מקצועי לצורך בחינת הקרקע בצורה הטובה ביותר.
  • המלצות: חשוב ביותר לאסוף כמה שיותר המלצות ממומחים שאתם סומכים על חוות הדעת שלהם במטרה לבחור את החברה המקצועית והטובה ביותר בתחום.
  • ציוד: חברה מקצועית בתחום תבחר את הציוד האיכותי ביותר לטובת ביצוע עבודה ברמה הגבוהה ביותר. חברה מקצועית בתחום תעבוד עם ציוד מתקדם ואיכותי תוך בחינת הציוד על מנת לאפשר את העבודה הטובה ביותר.

 

כל הפרטים על עמדות צילום

 

יש לכם חתונה או בר מצווה? אין ספק כי עמדות צילום נחשבות איכותיות ביותר ומאפשרות לכל הנוכחים באירוע ליהנות הנאה מלאה. דמיינו לכם את הסיטואציה הבאה- אתם מגיעים לאירוע ומעוניינים לתעד את עצמכם ואת הקרובים לכם. באמצעות עמדות הצילום תוכלו להגשים את החלום. אין ספק כי מדובר על אחת הדרכים המהנות ביותר ליהנות באירוע.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת