טיולונים 1

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 27/7/2022 19:43 ● ערב ערב 3078
עומדים לרכוש טיולון לילד שלכם? חשוב ביותר לדעת מספר פרטים חשובים. בטיולון ניתן למצוא מושב אחד קל יחסית ומתקפל בצורה נוחה ונוח לנשיאה. המשקל הנמוך והקיפול יוצרים מושב צר המגביל את התנועה של התינוק.
טיולונים 1
תגיות:

 

מה חשוב לדעת על טיולונים?

 

עומדים לרכוש טיולון לילד שלכם? חשוב ביותר לדעת מספר פרטים חשובים. בטיולון ניתן למצוא מושב אחד קל יחסית ומתקפל בצורה נוחה ונוח לנשיאה. המשקל הנמוך והקיפול יוצרים מושב צר המגביל את התנועה של התינוק. ישנם סוגים שונים של טיולונים הבאים לידי ביטוי בשינוי כיוון וזווית ואחרים מגיעים בתנוחת ישיבה בלבד.

  • דגמים שונים: ניתן למצוא דגמים שונים של הטיולונים עבור תינוקות מרגע הלידה ועד 6 חודשים.
  • התאמה למי שמעוניין לטייל בחו"ל: נוסף על כך, הרכישה של הטיולונים מתאימה למי שמעוניין לטייל בחו"ל.

כך או אחרת, הבחירה בין עגלות לבין הטיולונים תלויה בהחלטה שלכם בתור הורים. במידה ואתם חיים בסביבה בה הרחובות צרים, הרי יש אפשרות לרכוש עגלה משולבת. עם זאת, במידה ואתם מתכננים טיול לחו"ל, הרי כדאי לרכוש טיולון נוח שיאפשר לכם לטייל בחו"ל.

 

 על ההבדל בין עגלה לטיולון

 

ישנם הבדלים בין עגלה לטיולון וכעת נמנה את ההבדלים השונים:

  • אפשרות שכיבה: אחד ההבדלים המשמעותיים בא לידי ביטוי באפשרות שכיבה עבור התינוק בחודשים הראשונים שלו. איכות ונוחות השכיבה והאפשרות להתהפך בעגלה בה יש עריסה.
  • נוחות וקיפול: הבדל נוסף בא לידי ביטוי בקיפול נוחות. טיולון נחשב קל למשקל ומתאים לטיולים ארוכים. לעומת זאת, עגלה מאפשרת נוחות לתינוק אך היא רחבה וכבדה.

כך או אחרת, חשוב ביותר לבחון את ההיצע טרם קבלת ההחלטה על מנת לקנות את המוצר המתאים לצרכים שלכם בתור הורים.

 

 מהי מיטת מעבר ?

 

כאשר התינוק גדל, הרי הוא נדרש לעבור ממיטת תינוק למיטה מתאימה יותר לגודל שלו המכונה בשם מיטת מעבר. מדובר על מיטה המתאימה לתינוק. היום ישנן מיטות מעבר רבות ולכן חשוב ביותר לבחור את המיטה המתאימה ביותר לצרכים שלכם בתור הורים. הנה מספר פרמטרים חשובים בבואכם לבחור את המיטה:

  • נוחות: חשוב ביותר לוודא כי מדובר במיטה נוחה לתינוק. אחרי הכל, מדובר על מיטת המעבר המשמעותית עבורו וחשוב ביותר שהוא ירגיש בה בנוח.
  • חברה: יתרה מכך, חשוב ביותר לבחור בחברה איכותית האחראית על ייצור המיטה. כאשר תבחרו בחברה איכותית, הרי תהיה לכם האפשרות לדעת כי רכשתם את המיטה המתאימה ביותר לתינוק שלכם.
  • מחיר: זאת ועוד, חשוב ביותר לוודא כי רכשתם את המיטה המתאימה בהתאם למסגרת התקציב שלכם. עם זאת, כאשר מדובר בתינוק שלכם, ההמלצה היא לא להתפשר אלא לבחור במיטה המתאימה ביותר לצרכים שלכם ולבחור את המיטה הכוללת את המחיר המתאים לכם. גם במידה ומדובר במחיר גבוה, הרי מדובר ברכישה משתלמת.

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת