מיגון אש

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 27/7/2022 19:42 ● ערב ערב 3078
ישנם סוגים שונים של מיגון אש אשר מטרתם היא למנוע את התפשטות האש בבית- כל הפרטים בכתבה הבאה.
מיגון אש
תגיות:

 

כיצד אפשר להגן על הבית באמצעות מיגון אש?

 

ישנן דרכים רבות ושונות בהן ניתן להגן על מבנים מפני שריפה.

ישנן שיטות מיגון אש אקטיביות ופסיביות

מיגון אש אקטיבי כולל שימוש בממטרות, המרססים מים סביב האזור ואז מתחילים להעביר אספקה ברגע שהם מזהים כל סימן של עשן או להבות.

הגנה פסיבית כוללת מאפיינים כמו בידוד, המונעים התפשטות אש חיצונית, או חומרים זולים יותר כמו לבנים או לוחות חיפוי.

ישנן דרכים רבות להגן על הבית מפני שריפה, אך הדרך הפופולרית והחסכונית ביותר היא התקנת גלאי מתכות. ישנם שני סוגים של גלאי מתכות- מכ"ם ודופק. יש להם תכונות שונות שהופכות אותם למתאימים יותר למצבים שונים. לדוגמה, גלאי רדאר יכולים לזהות בקלות עצמים גדולים בחדר בעוד שגלאי הדופק יהיה טוב יותר בזיהוי עצמים קטנים.

 

מהם היתרונות של מיגון אש?

 

היתרונות של מיגון אש לבית הם רבים ובעתיד הוא יהיה זמין יותר בבתים שלנו. על פי ההערכות יש כ-2,000 שריפות בתים מדי יום עם למעלה מ-20 הרוגים, כמו גם פציעות של אנשים וכבאים. הגנה מפני אש בבית יכולה לסייע בהפחתת מספר זה באופן דרמטי.

ישנם יתרונות רבים להגנה מפני אש לבית. זו השקעה טובה, מכיוון שהיא מגינה על הרכוש והמשפחה שלכם. זה חשוב גם כי אם אתם גרים באזור עם הרבה בניינים רבי קומות, שריפות עלולות להתפשט במהירות ולהשתולל ללא שליטה.

מיגון האש לבית מציע שקט נפשי וביטחון למשפחות המתגוררות בבניינים רבי קומות. מיגון אש לבית הוא שירות שכל בעלי בתים צריכים לשקול ברצינות להשקיע בו, במיוחד במקרה שהם מתגוררים באזור בו שריפות יכולות להתפשט במהירות וללא אזהרה.

 

 מה התפקיד של עורך דין חוזים?

 

דיני חוזים זהו  הסכם משפטי מחייב וניתן לאכיפה בין שני אנשים או יותר, אשר בדרך כלל נכתב ונחתם על ידי הצדדים. ישנם סוגים שונים של חוזים המפורטים בסעיף זה, לרבות הסכמי עבודה, הסכמי סודיות, הסכמי שירות ועוד.

הסכם עבודה מתווה את זכויותיו וחובותיו של העובד כעובד וכן את זכויותיו וחובותיו של המעסיק כלפי העובד. על המעסיק חלה חובה למסור הודעה סבירה לפיטורים או פיטורין ואילו על העובד מוטלת החובה לפעול בתום לב עם חובותיו על פי ההסכם. הסכמים אלה גם מתארים כל פיצוי שיינתן בעת סיום או בעת התפטרות אם יש הוראות לכך. הם יכולים גם לכלול פרטים על הטבות כגון זמן חופשה, זמן מחלה, תוכניות פנסיה ותנאים מהותיים אחרים של

דיני חוזים הם תחום רחב במשפט המקיף סוגים רבים ושונים של הסכמים בין יחידים, חברות או גופים אחרים ולכן חשוב ביותר להסתייע בשירותיו של עורך דין חוזים המומחה בתחום.

התחומים העיקריים של דיני החוזים כוללים:

  • גיבוש ופרשנות חוזים
  • הפרת החוזה
  • פיצויים בגין הפרת חוזה.

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש