פאנל

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 27/7/2022 19:40 ● ערב ערב 3078
לוחות מבודדים הם אחת הדרכים הפופולריות ביותר לחסוך באנרגיה. בנייני מגורים ומבנים מסחריים יכולים שניהם ליהנות מפנלים מבודדים. לוחות אלה מציעים בידוד קול, תרמי ואטום לאוויר. הם פועלים גם כמחסום אוויר ומחסום אדים לשיפור איכות האוויר בתוך הבית.
פאנל
תגיות:

 

למה יש צורך בבידוד בבנייה?

 

בעידן של שינויים מתמידים, חשוב להיות מוכנים. אנחנו לא יכולים לחזות מה יקרה בעתיד, אבל אנחנו יכולים להתכונן לזה על ידי בידוד המבנים והבתים שלנו. בידוד הוא חומר שיכול לעכב העברת חום או קור דרך חומר בניין כמו קירות, רצפות, תקרות וחלונות. הוא עושה זאת על ידי מתן התנגדות תרמית להעברת אנרגיית חום מצד אחד של הבידוד לצד אחר. שני הסוגים הנפוצים ביותר הם פיברגלס ותאית.

נעשה שימוש נרחב בבידוד בבניינים מכיוון שבתים צפופים שומרים על חום רב יותר מאשר בתים עם פחות חומרי בידוד. המשמעות היא שהם צורכים פחות אנרגיה כדי לשמור על טמפרטורה עקבית בתוך הבית לאורך זמן.

פאנל מבודד למשל מורכב מחומר חיפוי או מעטה, חומר בידוד ומחסום לחות או קרום ניקוז. זו הסיבה שיש להם ביצועים תרמיים כה גבוהים - כי יש להם כל כך הרבה שכבות שונות שפועלות יחד כדי לשמור על חום בתוך הבניין שבו הוא שייך.לוחות מבודדים הם לוחות דקים ושטוחים שיכולים לשמש כציפוי או כקירוי. לוחות אלו מספקים בידוד וחוסמים קול מהסביבה החיצונית.

 

באיזה גדלים ניתן למצוא פאנלים מבודדים

 

פנלים מבודדים זמינים בעוביים ובסגנונות שונים, כגון לוח קשיח או דיקט. ניתן להתקין אותם במגוון דרכים כדי להתאים את הארכיטקטורה העיצובית של המבנה וגורמי האקלים, למשל התקנה בחלקו הפנימי או החיצוני של המבנה. פאנלים מבודדים הם דרך מצוינת להפוך את הבית שלכם לחסכוני יותר באנרגיה. ישנם סוגים רבים ושונים של פנלים מבודדים זמינים בשוק ומאמר זה יעזור לכם להבין את ההבדלים. לוחות מותקנים בדרך כלל על תקרות, קירות ורצפות. ניתן להתקין אותם גם לעליות גג ולחללי זחילה.

חשוב לדעת כיצד עשויים לוחות מבודדים שונים. זה יקל על הבחירה הנכונה עבור הבית או הבניין שלכם , ולוודא שאתם  מקבל את תכונות הבידוד שאתם רוצים. ישנם שלושה סוגים עיקריים של פנלים מבודדים, הכוללים פיברגלס, פוליסטירן ופוליאוריתן קצף.

 

 מהו מקרר מעדניה

 

מקרר מעדניה יוקרתי מתאים לשלל מצגים:

תצוגת בשר.

תצוגת נקניקים.

תצוגת גבינות.

תצוגת דגים מעושנים.

המקרר מגיע עם מאפיינים רבים וייחודיים:

בקרת שליטה דיגיטלית

קירור בעל מסך אוויר.

מדפים מתכווננים.

תאורת לד פנימית.

מגוון צבעים.

ניתן לבחור את המקרר האיכותי ביותר על מנת להנות מאחסון ברמה הגבוהה ביותר. אין ספק כי המקרר עונה על כל הצרכים שלכם ומאפשר ליהנות מרמת אחסון גבוהה במיוחד תוך שמירה על פירות וירקות ללא כל בעיה. רכישת מקרר איכותי תאפשר לשמור על המוצרים ברמה הגבוהה ביותר.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת