האמא גוססת בחו׳׳ל אבל בעלה החדש לא נותן לילדים להתקרב - הטור של הלורד אריסטו דה סילבר

מאת: לורד אריסטו דה סילבר ● 25/7/2022 10:21 ● ערב ערב 3078
לאחר שאמא שלהם, שחיה במדינה זרה יחד עם בעלה החדש, חלתה במחלה קשה, ניסו ילדיה לעשות הכל כדי להחזיר אותה ארצה ולטפל בה. בעלה, מפקד המשטרה ואיש כוחני במיוחד, אינו מאפשר להם לעשות זאת והם בטוחים שהוא רק רוצה את הכסף שלה. עכשיו הם פונים אל הלורד אריסטו כדי לדעת האם עוד יש סיכוי להציל אותה?
האמא גוססת בחו׳׳ל אבל בעלה החדש לא נותן לילדים להתקרב - הטור של הלורד אריסטו דה סילבר
תגיות:

לורד אריסטו שלום, אני פונה אליך כי אמא שלי גוססת בחו״ל, במדינה שאין בה בית חולים מספיק טוב כדי לטפל במחלה הקשה שלה. בעלה לא מאפשר לנו, הילדים שלה, להגיע לקחת אותה ולהביא אותה לארץ, שכאן יש לה יותר סיכויים להחלים. הוא איש כוחני ובעל מעמד גבוה במדינה שם. מאחר והוא בעלה, אנחנו לא יכולים לעשות כלום כנגד ההחלטה שלו, אלא אם אמא שלנו תרצה לחזור ארצה. אמא אישה מאוד עשירה. לאחר שהתאלמנה מאבא שלנו היא הייתה עצובה וחלשה והוא היה השותף והם התחתנו. הוא חושש מאיתנו כי הוא רוצה לקחת את כל הירושה, ושם לילדים מהנישואים הראשונים אין חשיבות בירושה אלה אם ישנה צוואה, ויש כזו, אבל אנחנו בטוחים שהוא כמפקד המשטרה שם ידאג להעלים אותה וזה לא הרצון של אמא שתמיד אהבה אותנו מאוד. יש להם בן משותף והוא רוצה שרק הבן הזה יקבל הכל. לנו יש הכל, השבח לאל. שיקח מה שהוא רוצה. אנחנו רק רוצים שאמא תחיה כמה שיותר ושם אין לה סיכוי. כשאנחנו נוסעים אליה אסור לנו להיות איתה לבד. הוא אומר: ״היא חולה וחלשה אז אל תפריעו לה. אין לה כוחות לשיחות ארוכות״ והוא דואג שאף פעם לא נהיה לבד. בטלפון אי אפשר לדבר איתה כי העוזרת מסננת אותנו. בבקשה לורד אריסטו, מה יהיה? כמה זמן יש לאמא? והאם יש סיכוי כלשהו להביא אותה לארץ ולהציל אותה?

לורד אריסטו: לאחר השיחה הטלפונית שלנו, בדקתי בתקשור ובקלפים ואפילו התייעצתי עם רופא מומחה למחלה של אמא, לצערי כבר מאוחר להביא אותה לארץ. גם כאן, בשלב הזה, אין מה לעשות - ניוון שרירים זו מחלה סופנית שבלתי ניתן להחלים ממנה. אפשר רק לדחות מעט את הסוף. אמא שלכם עברה מזמן את השלב הזה, ונראה ששם בבית שלה, בחדר, בסביבה הטבעית שלה, במצבה זה הכי טוב. לפי הקלפים, בעלה השני הוא גבר אולי חזק ודומיננטי אבל הוא אוהב את אמא שלכם. הם התאהבו עוד כשאבא שלכם היה בחיים אבל מתוך כבוד אליו הם לא עשו דבר ורק אחרי מותו הם הגשימו את אהבתם אחד לשני. מצטער, אבל גם הוא אדם מאוד עשיר וזה ממש לא הכסף של אמא שהוא צריך, ואני רואה בברור שאתם תקבלו כל מה שמגיע לכם. הם עדיין מאוד אוהבים, ואמא צריכה אותו לידה. אז אם אתם אוהבים באמת את אמא, הניחו לה לחיות את הקצת שעוד יש לה בבית שלה לצידו של אהוב ליבה .תפסיקו להילחם בו, זה מיותר. אין לו דבר נגדכם, ההפך הוא הנכון. 


לורד אריסטו דה סילבר הוא חוזה גורלות ומתקשר מקצועי - דור עשירי לשושלת של מתקשרים ומגדי עתידות. לורד אריסטו (Lord Aristo De Silver) מגדיר עצמו כמנהיג רוחני. הוא מברך ומרפא באמצעות אנרגיות, ומבצע טיפולים מיוחדים נגד עין הרע. בנוסף, לורד אריסטו דה סילבר נותן שירותי ייעוץ אישי וזוגי, ניתוח אישיותי, טקסי טיהור אווירה, טיהור הגוף והנפש, קריאה בכף היד ובקלפים מיסטים. כמו כן, הוא מופיע לעיתים רבות בבתי מלון, מקיים הרצאות בחוגים פרטיים או ציבוריים ונבחר למדיום המילניום. לורד אריסטו דה סילבר מציע את שירותיו באיזור אילת, אך מוכר גם בחו"ל לרבים.    לייעוץ התקשרו 0523255765


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת