מטבחים – עלויות וגורמים משפיעים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 22/7/2022 11:37 ● ערב ערב 3078
כידוע, יש לא מעט פרמטרים אשר ישפיעו על בחירת מטבח – כאשר, המטרה תהיה ליהנות ממטבח איכותי ומרשים, אשר ישמור על נראותו ההתחלתית לאורך השנים.
מטבחים – עלויות וגורמים משפיעים
תגיות:

חשוב לזכור, שעבור רוב האנשים אחד מהאלמנטים המרכזיים אשר ישפיעו על הבחירה במטבחים, הוא עלות המטבח – כאשר, טווח המחירים הוא עצום ויכול לנוע בין 10,000 שח למטבח בסיסי העשוי מחומרים יחסית פשוטים לעשרות רבות ואף למעלה מ-100 אלף שח למטבחים מושקעים ואיכותיים העשויים מחומרי גלם איכותיים ועמידים.
עכשיו, יש לקחת בחשבון שישנם פרמטרים רבים אשר ישפיעו על אותו המחיר – למעשה, כל החלטה לגבי האלמנטים השונים המהווים חלק מהמטבח תשפיע בצורה כזאת או אחרת על המחיר.
יש לקחת בחשבון שבין הפרמטרים המרכזיים אשר ישפיעו על מחירו של המטבח ניתן לציין את גודל המטבח, טיב ואיכות החומרים והמותג אשר יעמוד מאחוריו.

 

משטחי העבודה


משטחי העבודה יהווה את אחד מאותם אלמנטים היקרים ביותר במטבח וכאן חשוב לקחת בחשבון שטווח המחירים של משטחים אלו הינו גבוה. בין הפרמטרים אשר ישפיעו על מחיר משטחי העבודה, ניתן לציין את הבאים: סוג החומר ממנו הם יהיו עשויים, עובי המשטח, מורכבות ההתקנה וסוג החיפוי אשר יותקן מעל המשטח.

 

ברזים וכיורים


האם מדובר במטבח בו עתיד להיות מותקן רק ברז או כיור אחד או יותר מכך? מעבר לכך, גם גודל הכיורים, עיצובם והחומרים מהם הם יהיו עשויים יהוו כגורמים אשר ישפיעו במידה רבה על המחירים. יש לקחת בחשבון שכיום ניתן למצוא מגוון רחב של טכנולוגיות ואלמנטים חדשניים אשר בכוחם לשדרג את הברזים והכיורים וגם הם יכולים לייקר במידה כזאת או אחרת את עלותם.


בחירת ארונות מטבח


ארונות מטבח הינם בעלי חשיבות פונקציונאלית ועיצובית גבוהה במיוחד. הם יכולים להיות עשויים מחומרי גלם שונים, להתאפיין בעיצובים שונים (חלק מושקעים יותר וחלקם בסיסיים) ולכלול מגוון רחב של פרזולים ושדרוגים. מיותר לציין, שבחירת ארונות המטבח יכולה להוות כגורם שיש לו השפעה רבה על מחיר המטבח.

 

אי למטבח ותוספות אחרות


במידה והחלטתם לשלב במטבח גם אי או אלמנטים אחרים אשר בכוחם לשדרג את המטבח הן מהבחינה העיצובית והן הפונקציונאלית, דבר זה יכול גם לייקר את המטבח במידה רבה.
כך לדוגמא, יש לקחת בחשבון שאי למטבח לבדו יכול להגיע לעלות של כמה אלפי שקלים – בהתאם לגודל האי, לעיצובו ולחומרי הגלם מהם הוא עשוי.

 

רכישה של מטבח קומפלט או כל אלמנט בנפרד?


להחלטה אם לרכוש את המטבח קומפלט – מטבח אשר כולל למעשה את כל המרכיבים להם אתם זקוקים או האם להזמין את כל אחד מאותם האלמנטים אשר מרכיבים אותו בנפרד, יכולה גם להיות השפעה לא קטנה על הבחירה. לכן, כאשר אתם בודקים את האפשרויות המוצעות לכם בעולם המטבחים, כדאי לבדוק גם אלו מאותן החלטות תהיה יותר משתלמת בעבורכם.

 

חשיבותו של סקר מחירים


כאמור, יש לא מעט פרמטרים אשר עתידים להשפיע על מחיר המטבח. יחד עם זאת, בכדי ליהנות מהמטבח האופטימאלי, במחיר האטרקטיבי ביותר, ההמלצה היא לא לוותר על סקר מחירים מקדים – כאשר, יש לקחת בחשבון שסקר מקיף שכזה, יאפשר למצוא מטבח אשר יענה על מלוא הדרישות והצרכים במחיר האטרקטיבי ביותר.
יש לקחת בחשבון, שההבדלים במחירים יכולים להיות מושפעים גם מהשאלה מהיכן אתם מזמינים את המטבח – האם אתם מעוניינים להזמין מנגר מקצועי מטבח בעיצוב אישי או שאתם מעדיפים להזמין מטבח מאחד מהמותגים או החברות אשר מתמחות בייצור של מטבחים.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש