על החשיבות של מסנן מים ביתי

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 17/6/2022 14:10 ● ערב ערב 3073
מים מהווים חלק כל כך מהותי ובלתי נפרד מהחיים שלנו, עד שלפעמים אנו לא עוצרים לחשוב מה איכותם או מאיפה הם מגיעים לברז שלנו. יחד עם זאת, עבור רבים, מי הברז נחשבים לבלתי ראויים לשתייה, וכאן מסנן המים הביתי נכנס לתמונה.
על החשיבות של מסנן מים ביתי
תגיות:

מסנן מים ביתי מעניק גישה למים נקיים ממזהמים, הוא מנטרל ריחות רעים וטעמי לוואי והוא מסייע לשפר את הבריאות במידה משמעותית.

 

החשיבות העיקרית של סינון מים

 

ישנם סוגים שונים של מסנני מים ביתיים, אך כולם כאחד מבוססים על תהליך טיהור מים. המים שמגיעים אלינו לברז כוללים כימיקלים מזיקים, חומרי הדברה, חיידקים, לכלוך, חול ושלל חלקיקים אחרים שתורמים לזיהומם. למרות שלמערכות המים יש פרוטוקולי סינון, הם משתנים מעיר לעיר ואיכות המים תלויה לא פעם במקור המים, באופן הטיפול בהם ובצנרת שדרכה הם מגיעים.

באמצעות מסנן מים ביתי ניתן למנוע מחלות ובעיות בריאות שונות, כמו גם תופעות שליליות שעלולות להיגרם כתוצאה מחשיפה למים מזוהמים.

 

בעיות בריאות כתוצאה ממים

 

אי קולי, סלמונלה, הפטיטיס A נורו-וירוס או מתכות כבדות, כל אלו עשויים להוביל לבעיות בריאותיות כמו למשל בעיות בכליות או במערכת הנשימה. הם יכולים לגרום לסרטן ולפגיעה בפוריות, לפגוע בקיבה ואפילו להזיק לעור ולשיער. כמו כן המים עשויים לכלול פלואוריד ורמת PH שחורגות מהרמה המומלצת.

אין ספק שהסיכון בשתיית מים שלא עברו סינון ממתכות כבדות וזיהומים, הוא סיכון שאנשים רבים לא היו רוצים לקחת. זו הסיבה שמסנן מים ביתי הפך למבוקש וכל כך שימושי.

 

פתרונות סינון מים

 

על אף הסיכונים, למרבה המזל כיום יש מספר דרכים לסנן את המים ולהבטיח שהם יהיו בריאים, מטוהרים ואיכותיים. למסנני מים יש חורים מיקרוסקופיים אשר מסירים משקעים ומזהמים מהמים. ככל שהחורים קטנים יותר, כך הם מאפשרים לפחות לכלוך לעבור והמים יהיו נקיים יותר. עם זאת כל מערכת סינון פועלת בצורה שונה ועליכם לבחור את שטת הסינון המועדפת עליכם.

ישנם מסננים שמחברים על הברז והם יעילים לשיפור הטעם של מי הברז, תוך שעוזרים להפחית עופרת, לכלוכים גדולים ומסירים ריחות וטעמי לוואי שעלולים להימצא במים שלכם. סוג אחר של שיטת סינון זו האוסמוזה ההפוכה. בשיטה זו המים עוברים דרך ממברנה באמצעות לחץ כך שגם החלקיקים והכימיקלים הקטנים ביותר לא יכולים לעבור. וכמובן שיש עוד אפשרויות שעליכם לקחת בחשבון בעת בחירת מסנן מים.

 

מה לקחת בחשבון בעת בחירת מערכת סינון מים?

 

החשיבות של טיהור וסינון מים מאוד מובנת ולכן רוב האנשים בוחרים לשתות מים מסוננים. כאשר אתם בוחרים מערכת סינון מים עליכם לקחת בחשבון את כל הגורמים החשובים בדרככם להחליט מה המערכת המתאימה לכם ביותר.

בראש נמצאת שיטת הסינון, שכן לא כל הפתרונות מספקים את אותה רמת טיהור של מים. לאחר מכן עליכם לקחת בחשבון את כל נושא התחזוקה והתדירות של החלפת המסננים. כמו כן עליכם לבדוק האם יש משתנים נוספים שיש לתחזק באופן קבוע כדי שמי השתייה יהיו בטוחים. ולבסוף יש לשים דגש על איכות המים, טעמם, נוחות השימוש של המערכת, תכונות נוספות כמו צינון וחימום מים, התאמה לסוג וכמות המשתמשים ועוד.

 

החשיבות של סינון מים רלוונטית למגזר העסקי והפרטי

 

כולם היו רוצים ליהנות ממים קרים ונקיים מזיהומים כאלו ואחרים. מסנן מים מספק פתרון נוח וידידותי אשר מסייע לשמור על הבריאות. ככל שאיכות המים טובה יותר, המסנן הנבחר נוח ופרקטי יותר, והמים המטוהרים זמינים לפי דרישה, כך תזכו לשקט נפשי ותוכלו לקבל את המענה המושלם לצרכים שלכם.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת