דזרט אנד סי - מי אמר שאין קפה איכותי באילת

מאת: ניר אמיתי ● 13/1/2022 09:20 ● ערב ערב 3051
הסוד לקפה איכותי טמון בטריות ● אוהבי קפה מושבעים? ● וודאי תשמחו לגלות את הפינה המושלמת עבורכם במרכז מור שבלב שכונת צופית ● שם תזכו לתערובות קפה ייחודיות מידיו האמונות של אלון, שאף ידע להתאים עבורכם את מכונת הקפה המושלמת
 דזרט אנד סי - מי אמר שאין קפה איכותי באילת
תגיות:

צילומים: סתיו סיבוני

בשקט בשקט נפתחה באילת חנות קפה חדשה ובה עולם שלם של קפה -  'דזרט אנד סי' ( Desert & Sea Coffee) המציעה מגוון פולי קפה ותערובות, מכונות קפה (גם למיטיבי לכת), אביזרים נלווים ומשקאות קפה מעולים הנמזגים במקום.

לא אחת הוכתרה הכנת הקפה כאקט של אומנות, המצריך ידע מקצועי וניסיון רב. אז אם אתם מעוניינים לשתות קפה איכותי וטעים באילת, כזה שהוכן בקפידה ומתוך הבנה מעמיקה, מומלץ לכם להתנסות בחוויית הקפה של דזרט אנד סי - קפה טרי ומשובח בקלייה ישראלית. 

 

 

הרבה מעבר לקפה


כיום, כשיש מבחר גדול של בתי קפה בעיר ורבים מתייחסים לבית הקפה השכונתי כסוג של בית שני, או לכל הפחות תחנת מפגש שכונתית, חשוב שבית הקפה בו נבחר יספק לנו חוויה שלמה, מהרגע בו נכנסנו אליו ועד ליציאה.
דזרט אנד סי הוא בית קפה מקסים עם אווירה אינטימית וחווית קפה יוצאת דופן, שבגללה לא מעט אילתים בוחרים בו כבית הקפה המועדף עליהם ולא רק הם - גם אוהבי קפה מושבעים מכל הארץ פוקדים את דזרט אנד סי כדי ליהנות מקפה טעים.

בדזרט אנד סי תוכלו להזמין משקאות קפה מיוחדים שלא תמצאו בהרבה בתי קפה. למשל, קפה חליטה קרה, קפה ״פור אובר״ או משקאות מיוחדים כמו משקה אלפחורס  ומשקה חמאת בוטנים, לצד מבחר של כריכים ומאפים טעימים.  את הקפה שהזמנתם תוכלו לשתות בנחת במרפסת הנעימה, שמתאימה במיוחד למפגש עם חברים או לפגישת עבודה באווירה שלווה.

מעבר למבחר המגוון והעשיר של תערובות קפה, בדזרט אנד סי ניתן למצוא מגוון רחב של מכונות קפה, ביניהן גם מכונות יוקרה למיטיבי לכת, קפסולות איכותיות ואביזרים משלימים כמו כדי הקצפה, פחי ריקון, מקינטות ופילטרים מיוחדים. למעשה, אם אתם בעניין של רכישת קפה איכותי וגם של מכונה או אביזרים, דזרט אנד סי הוא המקום היחידי באילת בוא תוכלו לרכוש קפה טרי ולקבל הסבר והדרכה על מכונות קפה.

 

 

סוד ההצלחה


בדזרט אנד סי תפגשו את אלון קליסביץ , הבעלים, מומחה לקפה, שמכין בעצמו את תערובות הקפה המיוחדות שניתן לרכוש במקום והוא גם הבריסטה שלכם. כמו כן, אם אתם מעוניינים במכונת קפה אך לא בטוחים איזו מכונה לקחת או איך לתפעל  אותה, אלון הוא האיש שידע להתאים לכם מכונה וגם להדריך אתכם איך להשתמש בה כראוי כדי ליצור קפה מושלם.

אם תשאלו את אלון מהו הסוד מאחורי הקפה של דזרט אנד סי, הוא יאמר לכם שהסוד הוא בטריות. אלון קליסביץ: ״לא כולם יודעים, אבל לקפה קלוי, כמו לכל מוצר טרי, יש אורך חיים ולכן הוא משתנה ומתפרק עם הזמן. טעמו של הקפה מגיע לשיאו כאשר הוא ממוצה בטווח של שבוע עד חודש לאחר הקלייה. לאחר מכן הוא מתחיל לאבד טעמים.  אנחנו בדזרט אנד סי קפה שמנו לפנינו לעלות את המודעות לקפה איכותי וטרי באילת, תוך הנגשתו לקהל הרחב". 

 הארומה, איכות הפולים והטעם   - את כל אלו האילתים יכולים לחוות כבר עכשיו.

אנפה 1, בחנייה הגדולה של מרכז מור
077-2062605
שעות פעילות: ימים א' עד ה' 8:00 - 20:00 | יום ו' 8:00 - 16:00 | שבת - סגור


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש