קלית יבגי - פיצוחים, קטניות, תבלינים ופירות יבשים

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: מהאלבומים הפרטיים ● 26/11/2021 09:42 ● ערב ערב 3044
רוצים לבשל כמו במאסטר שף? ● אוהבים לפצח גרעינים בים או בבית? מעדיפים לאכול מזון בריא? ב'קליית יבגי אילת' תוכלו למצוא תבלינים איכותיים, מגוון רב של פיצוחים טריים, קטניות מכל הסוגים, אגוזים ופירות יבשים, זיתים, חליטות תה מיוחדות ועוד ועוד ● טרי, טעים ובזול - רק ב'קלית יבגי’
קלית יבגי - פיצוחים, קטניות, תבלינים ופירות יבשים
תגיות:

מאז נפתח באילת סניף רשת 'קלית יבגי', שסניפים נוספים שלו פרושים ברחבי הארץ, חלפו כבר יותר משמונה שנים. כעסק ותיק בעיר, רבים מתושבי אילת כבר מכירים את המקום והפכו את הביקור בו למנהג, ולא יקנו תבלינים, פיצוחים, קטניות, פירות יבשים ועוד בשום מקם אחר.

יש לכם את כל הסיבות בעולם להגיע לסניף האילתי של 'קליית יבגי': בזכות - המבחר הגדול, הצבעוני והטרי תמיד, של המוצרים, הגורם לכל מי שאי פעם נכנס לחנות לשוב אליה בכל פעם שהוא רוצה לעשות קניה של פיצוחים טריים, קטניות, תבלינים, פירות יבשים, זיתים ועוד ועוד. אבל לא פחות מכך חשוב העיצוב המיוחד של המקום -  החנות יפהפייה, מרווחת ונוחה, וכל הדברים הטובים שהיא מציעה מונחים על שולחנות מיוחדים, פתוחים לשירות עצמי, כשכמובן תוכלו לקבל שירות אישי מהצוות במקום. אבל הכיף הגדול האמיתי, הוא לעשות סיבוב בין השולחנות, לשטוף את העיניים, לנשום את הריחות של התבלינים והפיצוחים ולקחת את מה שחפצה נפשכם.

 

 

מה מיוחד בחנות?


"ישנם הרבה מוצרים שלא תמצאו במקומות אחרים. אנחנו כל הזמן מחדשים. אצלנו תמצאו פיסטוקים קטנים וגדולים, משמש אוזבקי, מנגו מיובש, פומלה מיובשת, אננס טבעי מיובש, זנגוויל טבעי מיובש, שזיף צהוב מיובש, תאנים קטנות ומיובשות, מאש, כוסמת, קינואה אדומה לבנה, זרעי צ'יה ותערובות מיוחדות לתיבול אורז. בנוסף, מבחר גדול של תבלינים: משיה, כוכבי אניס, תבלין לעוף, לדגים, לבשר. מבחר גדול של מוצרים אסיאתיים: אצות נורי, וסאבי, קארי אדום וצהוב, צ'ילי מתוק וצ'ילי חריף, רוטבי סויה ומבחר טחינות טבעיות להכנה עצמית בבית כמו 'אל אמין', שאפשר למצוא רק ב'קליית יבגי'. כמו כן מציעים בחנות מבחר גדול של תרכיזי משקה כמו רוזטה ותמר הינדי, מנטה ולימונדה, תרכיז רימונים ועוד. ב'קליית יבגי' תמצאו גם סוגים שונים של חלבות טריות כמו גם סילאן, דבש, ממרח תמרים, סרדינים ממרוקו, קוסקוס ממרוקו. כל אלה הם המיוחדים, אבל אין כמעט תבלין או סוג של קטניות, פיצוחים ופירות יבשים שלא תמצאו כאן. את התבלינים שהארומה שלהם קצרת מועד, טוחנים במקום לעיני הלקוח, ועל ידי כך שומרים התבלינים על טריותם זמן רב ככל האפשר. חדש חדש חדש ב'קליית יבגי' - מבחר גדול של זיתים מיוחדים, טעימים וממכרים, וגם – הבקלאווה של דובאי, וכמו כן הגיע ל'קליית יבגי' מגוון גדול של סירי חימר בעבודת יד המתאימים לשימוש בתנור וגם על פלטה חשמלית. תמיד כדאי לשאול מה חדש בחנות, ולנסות דברים חדשים שאנחנו מביאים", מציע ג'ק, בעל המקום.

מתחשק לכם לנסות? אל תחשבו פעמיים. תנו קפיצה ל'קליית יבגי', לעשות סיבוב, ליהנות מהאווירה הנעימה, המוסיקה המרגיעה, מהמקום הנקי, האסתטי והממוזג היטב ותחזרו הביתה עם הרבה דברים טובים. 

’קליית יבגי', כתובת: רחוב המלאכה 5 (קורל לשעבר) באיזור התעשייה. טלפון: 08-8582323. פתוח: א-ה 08:00-20:00, שישי וערבי חג: 08:00-15:00. דף פייסבוק: קליית יבגי אילת. 
אתר אינטרנט ארצי: http://www.k-ivgi.co.il/


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש