תכנון מקדים פותר בעיות בעתיד

מאת: ● 20/11/2021 09:12 ● ערב ערב 3043
כדי לסייע בהשגת מטרות אסתטיות ופרקטיות בדרך הטובה ביותר, כדי למנוע טעויות בעיצוב ובתכנון שיגרמו לכם להוציא הרבה זמן וכסף. חשוב לזכור- מקום בו חי אדם, מייצר מציאות
תכנון מקדים פותר בעיות בעתיד
תגיות:

מי? מאגי דהן מלול - אדריכלות ועיצוב פנים, בוגרת המכללה למנהל באילת. 
בת 46, ילידת אילת, נשואה+1. כ -9 שנים במקצוע. 
עוסקת בתכנון אדריכלי: החל מוילות, דירות, משרדים - הגשת תוכניות לעירייה  ורישוי עסקים. 
עיצוב פנים: משלב הפקת תוכניות עבודה לקבלנים, דרך ליווי בחירות חומרים ועד קבלת המפתח. 

 

 

למה עיצוב?
אני חיה ונושמת את תחום העיצוב. בית הוא לא רק קירות שמקיפים אותו, הוא המקום שמכיל אותנו ואת הנשמה שלנו. מגיל קטן, עוד בבית הורי, אהבתי להעניק מראה חדש לדברים. היצירתיות שבי החוש האסתטי, האהבה שלי לצבעים וצורות הם שמשכו אותי ללימודי תואר הנדסאית בתחום האדריכלות ועיצוב פנים. בכל פרוייקט אני מתרגשת כאילו אני עצמי עוברת לגור בבית. השילוב, החומרים, המחשבה, האתגר, הם שגורמים לי לקום כל בוקר מאושרת, לעסוק ולהתפרנס בכבוד ממה שאני הכי אוהבת לעשות". 
 

למה חשוב ליווי על ידי מעצבת?
"כדי לסייע בהשגת מטרות אסתטיות ופרקטיות בדרך הטובה ביותר, כדי למנוע טעויות בעיצוב ובתכנון שיגרמו לכם להוציא הרבה זמן וכסף. חשוב לזכור- מקום בו חי אדם, מייצר מציאות. לא לחינם אנשים רבים לא מרגישים נוח בבית שלהם, הם לא יודעים עד כמה סידור החלל מעיק לעיתים. אצל אדם מקצועי, הבעיות קופצות לעין וניתן לתת להן פתרון.
בייעוץ נכון וניצול טוב של החלל מעצב פנים טוב -יכול לתרגם חלום למציאות". 

 



הקו המנחה אותך בעיצוב?
"הסגנון המודרני קו נקי עם שילוב של עץ בכל פרוייקט, זה מוסיף חמימות בבית. לצד הקו שלי, כמובן שיש הקשבה ושילוב עם הרצון והדרישה של הסגנון העיצובי שהלקוח רוצה".
 

לפרטים והצעת מחיר התקשרו למאגי: 052-8388226


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת