אסור לפספס: פסטיבל הג'אז התחיל

מאת: איציק נועם ● 23/4/2021 09:19 ● ערב ערב 3014
פסטיבל הג'אז הראשון שיתקיים לאחר הקורונה מבטיח לספק הנאה גדולה לבליינים עם שלל הופעות וחיבורים מפתיעים של מוזיקאים ישראלים
אסור לפספס: פסטיבל הג'אז התחיל
פסטיבל הג'אז חוזר לאילת במהדורה חדשה ומפתיעה

פסטיבל הג'אז בים באילת ייערך בין התאריכים ה-22 ל-24 באפריל ויציג מגוון רחב של מוזיקאים וסגנונות שונים. מי שיהיה אחראי על הניהול האומנותי השנה הוא המפיק ונגן הבס יוסי פיין, שבמהלך הקריירה שלו עבד עם שמות גדולים כמו גיל אוונס, עפרה חזה, מאיר בנאי, מיכה שיטרית, הדג נחש, שלום חנוך ועוד. 

במבט מהיר על הליינאפ של הפסטיבל השנה, ניתן להתרשם שהפעם ניסו ליצור מופע מגוון יותר שיפנה לקהל רחב בהרבה מקודמיו. אוהבי הג'אז יוכלו למצוא בפסטיבל את אלי דג'יברי, שישיק במופע הפתיחה את אלבומו החדש וכן את הפסנתרן עומרי מור, שיקדיש את הופעתו לעידן רייכל, שרשום כאמן אורח בפסטיבל. בנוסף, יופיע גם החצוצרן הידוע אבישי כהן וכן גם נגנים מוכשרים נוספים. אחינועם ניני יחד עם גילי דור, ישיקו את אלבום ג'אז הראשון שלהם, לצד הבסיסט אלי מגן והפסנתרן רוסלן סירוטה.

 

 

מוזיקאים נוספים שלא תרצו להחמיץ: המלחין ונגן החצוצרה ספי ציזלינג, שיארח את לילה מועלם, זמרת היפ הופ מסקרנת ובת הזוג שלו, הסקסופוניסט והזמר אבטה בריהון שיספק לקהל ג'אז סוחף עם מקצבים אפריקאים ושיתוף פעולה מעניין במיוחד של המלחין ונגן הקמנצ'ה מארק אליהו עם הזמרת דיקלה.
כדאי גם לשים לב להופעות של לדניאל זמיר (שיארח את הוד מושונוב), "רבע לאפריקה" (שיארחו עם רביד פלוטניק), וכמובן למי שעושה לנו הרבה כבוד בימים אלו בעולם  - הזמרת נגה ארז.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש