רואים רחוק, רואים שקוף - על טרנד הסורגים השקופים

מאת: אסטר שטרית ● צילום: או-מד מדיקל ● 21/11/2016 15:07 ● מה נשמע
אם עד היום דחיתם את התקנת הסורגים בחלונות הבית, כדי לא להרוס את הנוף עם הברזל והמתכת, הטרנד החדש- סורגים שקופים, יאפשר לכם להיות עם ולהרגיש בלי ▪ למי זה מתאים, מה היתרונות בסורג שקוף, והאם זה באמת בטיחותי?
רואים רחוק, רואים שקוף - על טרנד הסורגים השקופים

עיצוב של מוצרים בטיחותיים לבית בצבע השקוף הוא לא עניין חדש. כבר ראינו את המעקה השקוף למדרגות הבית שתפס תאוצה בעיצובים המודרניים, הגדר השקופה מסביב לבריכה, ואפילו הגבהת מעקה מזכוכית חוסמת למרפסת. כל אלה לא רק שומרים על הבטיחות עבור בני הבית, אלא גם מסייעים בשמירה על העיצוב הייחודי שבחרתם לביתכם מבלי להפריע לסגנון עם מעקה ברזל בולט ולא ססגוני במיוחד. לאחרונה, הגיע הטרנד השקוף שקוף הזה גם לחללים הפתוחים בבית בדמות סורגים שקופים לחלונות. הם מגיעים בהתאמה אישית לכל פתחי הבית, בכל הצורות והגדלים. כך שומרים על הנוף, על אווירה פתוחה ומרעננת וגם על בטיחות. 

 


 

למי זה טוב?


בשנים האחרונות נתקלנו בלא מעט סיפורים מצערים על נפילות ילדים מבניינים רבי קומות בארץ. אין ספק שאם היו מותקנים בחלונות סורגים שקופים, הנפילה הייתה נמנעת. בבתים רבים נמנעים מהתקנת סורגים, בעיקר בפנטהאוסים מהם נשקף נוף מרהיב על מנת שלא לפגום בנוף, אגב פגיעה ברמת הבטיחות בדירה. הסורגים השקופים יכולים להיות פתרון מצוין לשמירה מפני נפילה. עליכם לחפש את הסורגים העומדים בתקנות של מכון התקנים, ובכך תקבלו סורגים איכותיים, בלתי גמישים, העומדים בעומס של עד כ-65 ק"ג. נוסף לבטיחות, הסורגים מאפשרים לכם לשמור על התצפית הנקייה מהחלון, שומרים על נוף פתוח ובלי לפגוע בעיצוב חלל הבית. נוסף לכך, העובדה שהסורגים שקופים, מאפשרת לשמש לחדור לבית בצורה מלאה, וכך גם מקבלים נוף יפה ובית מואר. יתרון נוסף לסורגים השקופים מורגש מאוד בחזות גורדי השחקים. רוב הבניינים החדשים נמנעים מלשים סורגים בכדי לשמור על חזות יפה של הבניין ולהימנע מהמתכת שמכערת את החלונות מבחוץ. תארו לעצמכם בניין שלם עם סורגים שקופים. בעלי הבתים מאושרים ורגועים עם סורג שקוף ואסתטי, ואילו חזות הבניין נשמרת גם היא.   

 

קצת פחות טוב  


הסורגים השקופים עשויים מפוליקרבונט, חומר פלסטי חזק בעל עמידות בתנאי חום וקור, בעל תכונת שקיפות מצוינת, לעיתים יותר מזכוכית. אך החומר הנהדר ששומר על האסתטיקה של החלונות ומגן מפני נפילת ילדים, חוסם כמעט חצי מכמות האוויר שיכולה להיכנס דרך החלון, ובכך נפגעת במעט היכולת לאוורר את החדר באופן טבעי. נוסף לכך, מי שמחפש סורגים למען מיגון הבית מפני פורצים (בבתי קרקע למשל ובקומות נמוכות), אינו יכול להסתפק בחומר זה ועליו להתקין סורגים מברזל או ממתכת. במילים אחרות- טוב ויעיל בגובה, קצת פחות עושה את העבודה בבתי קרקע.   


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש