תצאו בחוץ - הקלאפות יוצאות מהמטבח

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 6/4/2016 11:54 ● מה נשמע
אחרי שהתרגלנו לקלאפות גדולות על קירות המטבח העליונים, שהוסיפו לנו מקומות אחסון מפנקים. הקלאפות יוצאות מהמטבח. הטוב- המטבח מאוורר יותר. הרע- לכו תמצאו מקום אחסון
תצאו בחוץ - הקלאפות יוצאות מהמטבח

וגם זה קורה לא מעט- הנוחות מפנה את מקומה לעיצוב. זה בדיוק מה שקורה עכשיו במטבחים. לאחר שהתרגלנו לקלאפות הגדולות והמרווחות, הארון המלבני עם הדלת המתרוממת כלפי מעלה, שהוסיפו לנו לא רק לוק למטבח, אלא בעיקר מקומות אחסון נוחים ומפנקים, הטרנד העכשווי בעיצוב המטבחים הפך את הקלאפות ל- 'אאוט'. קבלו את העידן החדש- מדף עדין על הקיר העליון של המטבח, ולעיתים גם כוורת עדינה תתפוס. אז נכון שזה מאוורר את המטבח ומקטין עומסים, אבל היי, בלי אפסון עליון, לכו תמצאו איפה לאחסן את כל הוואזות והחרסינות.
הלוק העכשווי מאוורר את המטבח. משאיר מקום לצבע מלא על הקיר או למיטיבי העיצוב- קיר מלא חיפוי, מה שמוסיף למראה המעוצב של המטבח שלכם. ואם עדיין לא עיכלתם את גזר הדין שנחת עליכם בדבר האחסון, אולי תבלעו את הגלולה בעצם העובדה שעכשיו, כשהקיר העליון במטבח ריק מארונות וחשוף, יש לכם מקום לתלות בדיוק שם טלוויזיה ענקית.
חיסרון נוסף לטרנד החשוף במטבח שמזמן אלינו מדף אחד ארוך או לכל היותר שניים על הקיר העליון הוא העובדה שלא משנה מה תשימו על המדף, האבק יכסה אותו מהר מאוד. במילים אחרות- כאילו שלא היה לכם די בניקיונות. מה עושים? סובלים בשקט בשם צו האופנה.

 


 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

 

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש