על מזלות ועיצוב הבית

מאת: או-מד מדיקל ● 6/4/2016 11:00 ● מה נשמע
מאת: רחל ארז מונבלט /  אצל בני מזל קשת תמצאו סממנים של נסיעות וחו''ל בעיצוב הבית. בני מזל אריה, כמצופה, לא יוותרו על הרהיטים הכי יקרים כיאה למלך החיות. אצל התאומים גם הריהוט במגמת שינויים ותנועה מתמדת. תגידו לנו איזה מזל אתם ונספר לכם איך נראה ביתכם
על מזלות ועיצוב הבית

טלה-

ביתם של הטלאים הוא ניגוד מוחלט לאופיו הבסיסי של הטלה. למרות הקופצניות והצעקניות שבו, ביתו יהיה נעים, נקי ורגוע, למרות שהנטייה תהיה להשתובב בילדותיות ולארח את כולם. בית זה יהיה מואר, ידידותי, פתוח ומרחבי. בית שיהיה לילדים נוח להיכנס אליו. יהיו בו צבעים של אדמה וירוק, וכמובן אלמנטים בולטים של אש. חצר, עציצים, בעלי חיים, וכמה שיותר קרבה לטבע. בבית זה יהיה דגש על טריטוריה וגבולות. הבולט בו הוא שכולם מנהלים. הוא אנרגטי מאוד, בעל דינמיקה ואוירה ספורטיבית. תחושה כובשת של התחלה.

שור-

ביתם של השוורים יתאפיין בהקפדה יתרה על מיקומם האסתטי של הרהיטים בפרופורציה וטוב טעם אריסטוקרטי נעים לעין ונוח במיוחד. תורגש הנימה האירופאית, מנומסת ואלגנטית. הבית יהיה בעל אסתטיקה, נוי ויופי. השוורים ידועים כאוהבי מותרות, ויופי מעורר אותם, והם לא יחסכו מכספם לשם כך. הנטייה תהיה שימוש באלמנטים עם ריח ובעלי יופי מעודן, למרות ועל אף הדחף הטבעי לפשוט, ישיר וטבעי ללא התחכמויות מיותרות. הטון השולט בבית הוא של אהבה ושותפות, אמנות יופי ויצירה. בביתם של השוורים תוכלו למצוא פינות נעימות ויקרות ערך להתבודד בהם בנינוחות שנעים לשהות בה. הבית מטופל היטב ואין בו אף לא פינה מוזנחת.

תאומים-

הילדותיות שבהם באה לידי ביטוי בביתם.הכל נתון לשינויים מהירים ממש כמותם. בשל מזגם התזזיתי וחסר המנוחה, יאהבו לשנות ולגוון כל פעם מחדש. בביתם של התאומים הרהיטים יחליפו מקום תדיר, תמיד תורגש ניידות וכפילות. אצלם תמצאו שתי פינות אוכל, כמובן ששני מחשבים, והרבה מכשירי טלפון. למרות התנועה, הבית תמיד ייראה מאורגן למשעה ובעליו לא יחמיצו שום פרט או רמז למה שמתרחש בתוך הבית ומחוצה לו.

סרטן-

האלמנט הבולט ביותר בביתם קשור למשפחתיות, כך שבביתם שולחן הכבוד מבחינתם יופנה למשפחותיהם. כאנשי מסורת ונוסטלגיה הם יעדיפו בית צנוע ומשפחתי מעוצב על פי המסורת המשפחתית ולא על פי צו האופנה. ביתם של הסרטנים יפיץ תמיד ניחוחות מטבח ותחושה של כבר הייתי כאן. ביתם יזמין אורחים, ויש תמיד הרגשה נוחה וחמימה. הבית יתאפיין בוילונות הצללה, שטיחים ורהיטים שבאו מהסבתא או מהאימא. הדגש בבית יהיה על המטבח  שאף בו ימצאו ענתיקות. תחושה עממית, נדירה, דירה פשוטה ונוחה. הם תמיד יתחשבו באדם נוסף בהחלטתם בכל פריטי הבית.

אריה-

ביתם של האריות, כמצופה מהם, יהיה מאוד ייצוגי, יוקרתי ומפואר אגב יצירת תדמית של אמצעים ומעמד. האריה הוא 'מלך השכונה' ובביתם צריכת האנרגיה תהיה גבוהה מהממוצע. יש לזכור שהאריות אוהבים חום. בביתם ימצאו ארובה ואח, ומכשירי חימום משוכללים. החפצים יהיו על גבול הגרנדיוזיות והרהיטים ברמה גבוהה. לאריות מתאים לגור בארמון.

בתולה-

בני מזל בתולה ימשכו להתגורר בבית שהאופנתיות שולטת בו- המודרניות והצעקה האחרונה. ביתם יאופיין בפריטים קרים וחדים, לעומת חדרי ילדים צבעוניים במיוחד. סדר מופתי, כפייתי, אסטטי עם גימורים מדויקים. תמיד תהיה הרגשה של חדש בביתם כמו גם חדר עבודה מפואר, עתיר חדשנות ומחשבים. בני מזל בתולה יבחרו פחות בכיסויי בד וקפלים. חדר האמבטיה והמקלחת יהיו המקום שהם ישקיעו בו שיפוץ עד שיהפכו אותו ליוקרתי ביותר. צבעי החרדל יקשטו את הקירות ברמיזות קלות.

מאזניים-

בני מזל זה ידועים באהבתם ליופי ואסטטיקה, וכל מקום שיבחרו להתגורר בו יהיה מאופיין בחפצי אומנות ויופי. רומנטיקה ואהבה ינחו את גישתם, דואליות ומלאכת האהבה בעוכרם. הם יבחרו למגורים במקום אוורירי, אסטטי ומואר, מלא באנרגיה, נרות ופרחים. מחשיבים מאוד את יופיו החיצוני של הבית, ויטרחו לקשט ולטפח בכל מיני אביזרים, לאו דווקא יקרי ערך, אבל בעלי טעם מעודן. בביתם תוכלו להתבשם מאווירה עצלה, ריח נעים, שלווה והרבה פינות שקטות והרמוניות לזוגיות ושותפות. בני המאזניים יבחרו קומה גבוהה מאוד או בית עם חצר מטופחת במיוחד סמוך ליערות אויר צח ופסטורלי. הבית מטופל היטב ואין בו פינה מוזנחת.

עקרב-

בביתם תתכן מבואה לקבלת אורחים, מראות מיוחדות וגדולות. ביתם יתאפיין לרוב בשיפוץ מיוחד שישנה את הבית כולו- להרוס ישן ולבנות חדש. אנשי העקרב יבחרו לרוב לגור במקומות קשים לגישה. חבויים משהו. ביתם יהיה ספוג לחות ויפיץ תמיד ניחוחות מטבח ותחושה של כבר הייתי כאן. ביתם יזמין אורחים, ויש בו תמיד הרגשה נוחה וחמימה. יתאפיין בוילונות הצללה, שטיחים ורהיטים, שבאו מהסבתא או מהאמא. מורגש בו צד נשי רך, רגיש ואימהי. הדגש בבית העקרבים יהיה על המטבח שאף בו ימצאו ענתיקות. כמו בטבע, ביתם ישכון במקום מוצל, אם אפשר תת קרקעי, החייב להיות מאופיין במוטיב ארוטי משהו.

קשת-

הקשת ישכון בגורדי שחקים ובקרבת גשרים. בביתם תמצאו תנועה הרמונית זורמת בין חלק אחד של הבית למשנהו. אם אפשר ללא קירות והפרדה. ביתם בעל תחושה קלילה ומשוחררת. המקום יקבל הגדרה על פי שם של מדינה אקזוטית. דירה שכולה תחושה מזמינה של חופש וחופשיות. כאן תרגישו חופש. תחושה של ללכת ולבוא. הצבעים שישלטו בית הם צבעים חיים ומוארים, כל פינה תהיה מוארת בגוונים של אור. בדים נעימים לעין, ספריה ענקית עם ספרים מכל העולם, ובכלל כל מה שקשור למוטיבים אוניברסאליים כמו שאוהבים בני מזל זה.   

גדי-

יבחרו את הבית האריסטוקרטי ביותר. דבר המלמד על מעמדם החברתי המכובד והרם. אוהבים נוחות של המעמד הגבוה. הבית יתבשם בכל אלמנט המלמד על מצבם האמיד. סטטוס עושר, עסקים וכבוד. התחושה בבית הינה תחושה של אחורה בזמן של בית מבוגר שאינו מתאים להשתובבות ילדים. הבית תמיד מסודר, והסולידיות שולטת בבחירת הרהיטים והכלים. הבית לרוב יבנה על אדמת טרשים באזור הררי ועל הגבול. אלה יהיו בתי אבן חזקים ויציבים בהם יימצא איזון בין חומר לרוח. הצבעים השולטים בדירה יהיו צבעי מתכת רכים וחמים- כחלחל, ירקרק, חום. 

דלי-

האינדיבידואליות והמקוריות, בתוספת הליברליות, שולחים את בני מזל זה לחפש מקום לטכנולוגיה וחידושים. האלמנטים הבולטים בביתם יסובו סביב תאורה, סאונד, ומקוריות חריגה. לדליים מתאים לבחור רהיטים המעניקים תחושות של ניתוק ושחרור מדפוסים, הרגלים ומסגרות. בבית זה החפצים ימוקמו כרהיטים יוצאי דופן, אילתורים מתקדמים. הקירות יצבעו בכחול, הרהיטים יהיו חדשניים, שונים ומקוריים. אנרגיית המגורים בבית מתועלת לעשייה ופחות לכיוון החומרי.

 דגים-

זהו בית מעודן ופשוט. האווירה נעימה, רגועה, חולמנית, מיסטית. הרבה מאוד פסלים או חפצי נוי, תמונות המלמדות על תרבויות, דת ורוחניות. נמשכים למגורים במקום המצוי בקרבת מים. סביבת ביתם חייבת  להיות בעלת אלמנטים רוחניים מיסטיים. אנשים שלא אוהבים להיחשף, והשכנים יכירו אותם בקושי. שימוש רב בבדים, וילונות, מפות, שטיחים, כריות. הדגים יבחרו בגוונים של אדום, כחול וסגול כהה.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש