חפשו את המטבח

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 6/4/2016 10:58 ● מה נשמע
בהיר, ישר ונקי. עד כדי כך נקי שהמגמה העכשווית במטבחים מעלימה את המטבח. הפירזולים אאוט וגם לא בטוח שתמצאו את המקרר והתנור
חפשו את המטבח

מגמת הקו הנקי שעדיין קיימת בעיצוב הבית וכך גם במטבחים, הולידה את הרעיון העיצובי שמעלים בהווה את המטבח. שני רמזים בלבד יאפשרו לכם להבין שהגעתם לחלק הזה של הבית- אי העבודה שבדרך כלל יכלול במצב הזה את הגז והכיור. מעבר לשני אלו הופכים המטבחים הטרנדיים של היום לארון מעוצב אחד גדול שמסתיר את כל תכולת המטבח. כך למשל לא תראו עוד את המקרר, התנור גם הוא נעלם יחד עם מייבש הכלים והמיקרוגל אל תוך ארונות. היתרון- קו נקי ומסודר עושה נעים בעיניים ומעלים את הבלאגן של המטבח, משווה לבית עיצוב יוקרתי. החיסרון- קר, מנוכר, מעלים את תחושת הבית המוכרת שחווינו עד היום. וחוץ מזה, קצת מאכזב להשקיע במקרר יוקרתי או תנור רב עוצמה, כשלמעשה מעלימים אותו מהעין. חיסרון נוסף של המטבח המוסתר- לא מתאים לבית בו חיים ילדים. הסתרת פריטי המטבח מהעין יקשו עליהם את התפקוד.

ולא רק המקרר והתנור נעלמים, אלא שבקו העיצובי הנקי הזה, הפירזול האהוב והמוכר- אאוט.

אם גם היום יש מי שאוהב להחליף אחת לכמה זמן את הפירזול במטבח ואגב כך לשוות לו מראה אחר- (פירזול חדשני וישר, לעומת פירזול כפרי וכדומה), הרי שהיום יש מי שמעלים לגמרי את הפרזול שפוגע בקו הנקי של המטבח. איך עושים את זה ואיך בכל זאת מצליחים לפתוח את דלתות הארונות?

יש מי שחורצים בעץ ויוצרים מגרעת אחיזה, אחרים יעדיפו פרופילי אלומיניום ארוכים המותקנים לאורך דלתות הארונות, שקועים אך מאפשרים אחיזה ופתיחה ויש מי שילכו צעד אחד קדימה ויבחרו את מנגנוני הפתיחה הטכנולוגיים שמאפשרים את פתיחת הדלתות או הארונות בנגיעה אחת. מנגנון חשמלי שמאפשר בנגיעה קלה את הפתיחה והוא נסגר בטריקה עדינה תודות למנוע חשמלי.

אגב, הצבע הלבן והשמנתי אמנם הם המקובלים ביותר בקו הנקי והחדשני הזה, אבל כבר היום יש מי שמעזים ללכת צעד אחד קדימה ומביאים למטבח את הצבעים העזים- שחור מבריק והאמיצים אפילו ילכו עד אדום בוהק. לא בטוח שכל אחד יתחבר לכתם הצבע העז הזה.

למרות כל אלו, בשל יוקרו של העיצוב הנקי הזה, לצד הטרנדיות המטבחית, רבים עדיין לא נפרדים מהמבטח האהוב והמוכר שמאפשר לנו ליהנות גם היום מעיצובים חדשניים של המקררים והתנורים. הכל עניין של בחירה וטעם, זוכרים?

 

 

 

 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש