מקדמים אקדמיה – ביקור מכללת סמי שמעון באילת

מאת: דוברות עיריית אילת ● 6/6/2024 23:22 ● ערב ערב 3175
כחלק מקידום האקדמיה באילת, ביקרו היום (חמישי) בעיר, נציגי SCE המכללה האקדמית להנדסה ע״ש סמי שמעון, המכללה הגדולה בישראל ללימודי הנדסה, כדי לקדם פתיחה של שלוחה בעיר אילת שתפעל בקריה האקדמית החדשה
מקדמים אקדמיה – ביקור מכללת סמי שמעון באילת
   ראש העירייה הודה לנציגי המכללה על הביקור ועל הנכונות לקדם הקמת שלוחה באילת

   במסגרת הביקור הגיעו לאילת פרופ׳ יהודה חדד - רקטור ומייסד המכללה, פרופ׳ סמיון לויצקי - נשיא המכללה, זהר וולפרט כהן - מנכ״לית המכללה וד״ר אבשלום דנוך - ראש המנהל האקדמי, כהמשך לדיון שהתקיים במועצה להשכלה גבוהה (מל״ג) בעניין פתיחת שלוחה באילת בה יילמדו בשלב ראשון מדעי המחשב, הנדסת תוכנה והנדסת תעשייה וניהול. הביקור כלל דיון מקצועי עם ראש העירייה וסיור בקריה האקדמית שפתחה העירייה בשנה שעברה בבית ספר ״אלון״ לשעבר. 

   בפתח הדיון סקר ראש העירייה בפני נציגי המכללה את ההזדמנויות והאתגרים של אילת בתחומי הרפואה, התחבורה, האקדמיה, גיוון מקורות התעסוקה, חדשנות ואנרגיה מתחדשת וגם את החזון להפוך את אילת לאזור סחר חופשי מלא. ״אילת חזקה הוא אינטרס לאומי״ ציין ראש העירייה ופרט את התכניות הרבות בתחומים השונים. בדבריו התמקד ראש העירייה באקדמיה בדגש על מקצועות שיש להם זיקה למקצועות העתיד מצד אחד ומצד שני למענים שנדרשים למקצועות חסרים בעיר. בעניין זה פרט ראש העירייה את הפעולות להקמת פקולטה בינלאומית לרפואה באילת יחד עם חברת ״מדיקל דוקטור״. עוד תאר ראש העירייה את שיתופי הפעולה עם תעשיה אווירית, מרכזי חדשנות בתחומי ביוטכנולוגיה וחקלאות ימית, הייטק.

   ראש העירייה הודה לנציגי המכללה על הביקור ועל הנכונות לקדם הקמת שלוחה באילת שתיתן מענה לצעירי העיר, לצורכי העיר וגם כחלק ממימוש החזון הציוני. 

 

 

   פרופ' יהודה חדד, רקטור ומייסד המכללה בירך על ההזמנה לביקור ואמר: "אנו בוחנים הקמת שלוחה באילת, שתיתן מענה לתושבי האזור ובעיקר לצעירים וצעירות לקבל השכלה אקדמית עם התמקצעות בעולמות הטכנולוגיה החדשים ועם כלים להשתלבות בשוק העבודה העתידי בתפקידי מפתח במשק הישראלי, לטובת פיתוחה ושגשוגה של הכלכלה והחברה בישראל."


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

 

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש