הזדמנות תעסוקה לכולם

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 6/6/2024 08:03 ● ערב ערב 3175
מרכז הזדמנות לתעסוקה שמפעיל האגף לשירותים חברתיים בעירייה מציע מגוון קורסים וסדנאות מקדמות תעסוקה, רכישת מקצוע חדש וגם תכניות ייחודיות לא.נשים עם מוגבלות וגם תכנית ייחודית לגברים ונשים מעל גיל 50 שרוצים שינוי תעסוקתי באמצע החיים. כל אלה ללא עלות או בהשתתפות סמלית. רק בשנה האחרונה חל גידול של 76% במספר הפעילים במרכז עם הצטרפות של למעלה מ- 400 משתתפים חדשים שנהנים מליווי אישי, סדנאות, הכשרות וגם סיוע בהשמה. השבוע (3-5.6.24) קיים המרכז כמידי שנה, יריד תעסוקה המשלב יריד משרות עם יריד הכשרות וסדנאות.
הזדמנות תעסוקה לכולם
מרכז הזדמנות הכשרת אוטוטרוניקה
תגיות:

מאז החל לפעול המרכז לפני 3 שנים, השתתפו בפעילויות השונות 1,500 תושבים, שזכו לליווי, הכשרות, סדנאות מקדמות תעסוקה ועוד. למעלה מ – 300 תושבים רכשו מקצוע חדש כולל השמה בתחומי חשבי שכר, הנהלת חשבונות, סייעות שיניים, קונדיטוריה, מלגזנות, מכונאות רכב, מפעילי בריכה ועוד. בנוסף, השתתפו כאמור למעלה מ – 1,000 תושבים במגוון סדנאות מקדמות תעסוקה בתחומי סטיילינג, שפת גוף, הכשרות לשיווק עצמי כמו סטוריטלינג, מיומנויות דיגיטליות כמו הכרת המחשב, בינה מלאכותית AI, קאנבה וקורס אנגלית.

 

מרכז הזדמנות שפת גוף ותקשורת בינאישית

 

לצד אלה מציע המרכז תכניות תעסוקה משלימות כגון פסיכולוגיה תעסוקתית ותכניות ייחודיות כמו פוקוס, תכנית לאנשים עם קשיים של קשב וריכוז ולקויות למידה. תעסוקה שווה, תכנית לאנשים עם מגבלה של 20% נכות ומעלה ותכנית אמצע הדרך לנשים וגברים מגיל 50-67 בה משתתפים כ – 100 תושבים שנהנים מליווי פרטני לאורך שנה, מתן כלים, השתתפות בסדנאות והשמה לתעסוקה מותאמת. בנוסף ממשיך המרכז לקדם את תכנית השוברים בסבסוד המדינה של עד 80% בהכשרות לגילאי 50+. ההכשרות המקצועיות מועברות על ידי המכללות המקומיות ומוסדות הלימוד המוכרים על ידי משרדים ממשלתיים שונים. לצד ההכשרות מלווה מרכז הזדמנות גם בהכוונה תעסוקתית ובמציאת מקומות תעסוקה בעזרת קשר ישיר עם מעסיקים וירידי תעסוקה עירוניים המתקיימים במהלך השנה.

 

צוות מרכז הזדמנות

 

"צוות המרכז נותן ייעוץ מקצועי ייעודי לתעסוקה החל משלב האבחון הראשוני, דרך מתן כלים להשתלבות מיטבית בעבודה איכותית, קורסים והכשרות מקצועיות במגוון תחומים, ועד להשמה בעבודה" מציינת מורן נחמיאס – מנהלת המרכז ומוסיפה, שלכל משתתף קיימת תוכנית אישית המתאימה לצרכיו. "כל השירותים במרכז ניתנים  בחינם או בעלות סמלית בלבד" מדגישה נחמיאס. את המרכז מפעיל האגף לשירותים חברתיים בעירייה בניהול משותף עם מינהל תעסוקת אוכלוסיות במשרד העבודה ומשרד הרווחה והוא מציע קורסים וסדנאות במרכז חדיש ובסביבה צעירה ומזמינה, ברחוב מדיין 179, במבנה נעמ"ת.


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש