נשיא המדינה: ''אני מודה לתושבי אילת על העשייה המבורכת''

מאת: רותם נועם ● 27/10/2023 06:28 ● ערב ערב 3143
בין כל האחמ''ים שהגיעו במהלך השבוע לביקור באילת היו גם נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל ● השניים נפגשו עם תושבי הקיבוצים כרם שלום, ניר עוז, נירים וניר יצחק, אשר פונו לעיר אילת מעוטף עזה לאחר מתקפת הטרור האכזרית ב-7 באוקטובר ● הנשיא שיבח את ההתגייסות האדירה של העיר אילת והודה לעירייה, לתושבי אילת, לשירותי הרווחה, למלונות וצוותיהם שנרתמו בכל הכוח ולכל המתנדבות והמתנדבים
נשיא המדינה: ''אני מודה לתושבי  אילת על העשייה המבורכת''
הגיע לתמוך ולפרגן. הנשיר הרצוג ורעייתו
תגיות:

במהלך ביקורם של בני הזוג הרצוג באילת שוחח נשיא המדינה עם תושבי העוטף, אשר שיתפו בסיפורי הגבורה הכואבים, לצד סיפורי האבדות הקשות אותן ספגו. הנשיא שוחח גם עם המשפחות שיקיריהן חטופים על ידי ארגון הטרור חמאס, הקשיב לקשיים והצרכים אשר עלו בדבריהם וביקש לחזק את ידם בשעה קשה זו.
אל הנשיא התלווה ראש עיריית אילת, אלי לנקרי, העיר שהייתה הראשונה לקלוט את יישובי העוטף ומארחת כיום מעל 60,000 תושבים שפונו והתפנו, ובמסגרת כך מקבלים מענים רחבים בתחומי הרווחה והחינוך שהתבססו מהשבוע הראשון על גורמי מקצוע מקומיים כולל מוקדי סיוע רגשי ונפשי, מוקדי חינוך, מוקדי הפגה, עמדות חוסן, מוקד סיוע עירוני ועוד. זאת לצד אלפי תושבים שתרמו ונרתמו בגיוס תרומות, ארוחות, שירותים תומכים ועוד.

 


בביקורו בעיר אמר הנשיא: "ניר עוז, נירים, ניר יצחק, כרם שלום - שמות שנחרטו לעד בזיכרון הלאומי. ישבנו היום שעות ארוכות עם קהילות ובודדים ששוכנו זמנית במלונות באילת. חיבקנו אותן בבכי ודמע ונפעמנו מתעצומות הנפש ומסיפורי הגבורה. קיימנו שיח כן שעלו בו הקשיים, המצוקות, האבל הכבד, משבר האמון, הדאגה לבני המשפחות והחברים שנחטפו, וכמובן אתגרי השיקום העצומים שעוד עומדים בפנינו. תקופה קשה ומאתגרת עבור החברה הישראלית כולה, אבל גם בה - הרוח הישראלית סוחפת אותנו וממלאת בהמון גאווה. אני מודה לעיריית אילת, לתושבי אילת, למתנדבות ולמתנדבים, לשירותי הרווחה, למלונות וצוותיהם שנרתמו בכל הכוח. מייחל לבשורות טובות במהרה".


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש