תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● 27/10/2023 05:55 ● ערב ערב 3143
עד לסוף החודש תתקיים זווית חדשה במפת המדינה והיא כוכב המלחמה המוכר בשמו מארס יימצא בזוית מאוד אינטנסיבית ואף אגרסיבית אל פלוטו הכוכב שמאפיין הרס, כוחנות אך גם התחלה של חיים חדשים. המשמעות בפועל היא שיהיה לחץ משמעותי מצד כל הגורמים לפתוח במהלך כלשהו שמצריך אנרגיה המלווה באגרסיה על מנת להוכיח שהנה אנחנו יכולים ליצור מהלך התקפי גם מצידנו. חשוב בזמן כזה להיזהר בכבישים ובכל מקום ללא כל קשר למלחמה. תהליך זה מוכתב מראש, אך בידינו היכולת לבחור ולדעת כיצד להשתמש בכוח שיינתן לנו. נושא החטופים יהיה מותנה במידה רבה בהתאם להצלחות בתקופה זו. בזמן זה חשוב להישמע להוראות , לשמור על עצמנו ועל יקירנו בתקווה שפלוטו אכן יעזור לנו למחוק את העבר ולבנות עתיד חדש וטוב יותר. תהליך כזה דורש זמן ולכן דרושה הרבה סבלנות. טיפ לילידי השבוע - זהו חודש אינטנסיבי אצלכם, כיוון שכוכבים משמעותיים כמו כוכב התקשורת, כוכב העשייה והשמש במזל שלכם וייתנו לכם הרבה אנרגיה לביצוע פעולות שמזמן רציתם.
תחזית אסטרולוגית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

השמש בשמיים נמצאת אצלכם בבית השותפויות הכלכליות ולכן נראה שזו תקופה שבה אתם חושבים מה לעשות מבחינה כספית כיוון שהמצב החדש גורם לכך שאתם נמצאים במקום אישי וכספי שעד היום לא הייתם בו ואתם רוצים לדעת שאתם פועלים נכון ובמקסימום האפשרויות העומדות לצידכם. אל תצפו לעזרה רבה מדי מאנשים שאתם חושבים שאיכפת להם מכם, כיוון שאתם יכולים לסמוך בעיקר על עצמכם. 


 

שור

 

בשבוע הקרוב תאלצו להתמודד עם מערכות יחסים מאוד משמעותיות בחייכם וייתכן שיהיו ימים בהם תיכנסו לחוסר מנוחה עם השותפים לכם בחיים בגלל חוסר תקשורת נכונה. חשוב מאוד שתוודאו שהקרובים לכם מבינים כהלכה את מה שאתם מבקשים להגיד להם , כיוון שאי עמידה בצרכים שלכם יכול להכניס אתכם למלכוד והתלבטות ובימים אלה כשמערכת העצבים שלכם רגישה, חשוב שתהיו רגועים במקסימום האפשרי. 


 

תאומים

 

בתקופה זו תחושו עצירה בענייני קריירה והדברים לא יזרמו כפי שאתם רוצים ובמיוחד למי שנולד בשליש הראשון של המזל. הכוכב סטורן שמעכב את האפשרויות להצלחה נמצא אצלכם בבית הקריירה וגורם לכך שהכול עומד במקום. אתם יכולים להתנחם בכך שזה בגלל המלחמה, אבל במפה שלכם זה היה קורה בכל מקרה והצירה שאתם חשים בה למעשה נועדה כדי לגרום לכם לחשב מסלול מחדש, בכל הנוגע לעשייה שלכם.  


 

סרטן

 

הכוכב סטורן שמביא איתו בגרות ואחריות נמצא במקום בו אתם מנסים לא לאבד שליטה או איזון כיוון שאתם יודעים שדברים רבים נמצאים על הכף וחשוב לכם להיות אלה שדואגים לכולם ובעיקר לשמש עוגן יציבה לכל בני הבית, שבתקופה האחרונה איבדו מהביטחון שלהם. צעירים מכם במשפחה מאוד זקוקים לכם וזו רק אחת מהסיבות שבעטיין אתם חייבים להישאר הכתף התומכת של בני הבית. 


 

אריה

 

אתם מרגישים אחריות כלפי המשפחה הגרעינית שלכם ומאוד דואגים לכולם שירגישו בנוח. הכנסת האורחים שלכם הפעם מאוד רחבה וכל אחד יכול להרגיש עד כמה אתם מוכנים לתרום ולהתנדב. בעיקר חשוב שתשקיעו בשלב זה במעגל הראשון של חייכם כיוון שנראה ששם הכי זקוקים לכם. גם אם תרגישו שאתם לוחצים יותר מדי כדי לשמר את המסגרת המשפחתית, הרי שאתם פועלים מהמקום הנכון. 


 

בתולה

 

נראה שכוכבים משמעותיים יושבים אצלכם בבית של קשרים עם הסביבה הקרובה ונראה שאתם מאוד מודאגים מהמצב ומכל המתרחש במדינה אם ברמה האישית ואם ברמה המדינית. מומלץ לכם  מאוד ללכת ולהתנדב בכל דבר שייתן לכם תחושה שאתם פועלים מתוך עשייה ונתינה מתוך הנאה. זוהי אינה תקופה לחזק מערכות יחסים, כיוון שאתם נמצאים בתחושה של הישרדות והזמן אכן מתאים לשימור.  


 

מאזניים

 

למרות שכל נושא הכספים די מדשדש בחייכם ועדיין לא הגעתם להחלטה של מה אתם צריכים לעשות בהמשך, נראה שאתם מתחילים לראות שיפור בחייכם וקיימים סיכויים רבים שתעברו את התקופה בצורה הטובה ביותר מתוך נקיטת מערכת פעולות שיכולה לעזור לכם בהמשך ברמה האישית והכלכלית. האנשים בסביבת המגורים הקרובה שלכם יבואו לעזרתכם, בכל פעם שתשדרו שאתם זקוקים לעזרה. 


 

עקרב

 

הכוכב מרקורי המזוהה עם תקשורת , נמצא במזל שלכם ונותן לכם את מקסימום היכולת לבטא את עצמכם בצורה המעמיקה והטובה ביותר. ייתכן שמבחינה כספית תאלצו לפתור בעיות ישנות שלא נותנות לכם מנוח ואפילו מונעות שינה מעיניכם בגלל העובדה שאתם חייבים לפתור את הדברים במהרה. הגיע הזמן שלכם לעשייה בחסות הכוכב שלכם מארס שנמצא אצלכם במזל וייתן לכם את הכוח המתאים. 


 

קשת

 

כוכבים משמעותיים כמו כוכב התקשורת מרקורי, כוכב העשייה המוכר בשמו מארס  וגם השמש בשמיים נמצאים אצלכם במקום המקושר עם תת ההכרה. זה הזמן לנסות ולשתף רק את הקרובים לכם ביותר בתוכניותיכם. ייתכנו נושאים חדשים לפעילות שעדיין לא לקחתם אותם בחשבון. זהו זמן לצורך בשקט פנימי על מנת שתהיו שלמים עם העשייה שלכם בהמשך וגם עם הזולת. 


 

גדי

 

אתם אנשים אחראיים מאוד ובתקופה קשה זו אתם מרגישים מחויבות כלפי אנשים קרובים אליכם וגם כלפי אנשים שאפילו רחוקים מכם נפשית, אך עדיין נמצאים במרחב שלכם. אלה ימים מאוד לא פשוטים שבהם כדאי לכם להשפיע על אנשים שקרובים אליכם במובן החברתי על מנת שיעזרו לכם לארגן ולנהל נושאים שונים, שבהם אתם טובים ויכולים לעזור לכל אותם אנשים, שזקוקים עכשיו כל כך לעזרה.  


 

דלי

 

זוהי תקופה עמוסה בשבילכם בגלל העובדה שמרבית הכוכבים נמצאים בבית הקריירה אך גם בבית הכספים. אתם נמצאים בתקופה שהיא מאוד לא נעימה עבורכם ומורידה אתכם מבחינה אנרגטית כיוון שאתם מבינים שאתם חייבים לדאוג לעצמכם מבחינה כלכלית ואף אחד לא יעזור לכם במקום שאתם חייבים לעזור לעצמכם. אתם מזל שכולו אהבה ונתינה לזולת ולכן לכו להתנדב במקומות שימלאו אתכם אנרגטית. 


 

דגים

 

השבוע אתם  מרגישים שקשה לכם מאוד והמצב במדינה מפחיד אתכם ובפעמים רבות אפילו תפס אתכם לא מוכנים. אתם דואגים מה יהיה מבחינה כספית וכיצד תסתדרו אך נראה שלמרות הקשיים הרגשיים שאתם חווים , אין לכם מה לדאוג ואתם מלחיצים את עצמכם במקומות שממש לא הכרח שתעשו זאת. אתם מאוד רגישים ותקופה קשה זו יכולה להוציא אתכם מאיזון ולכן חשוב שתעסקו בפעילות שממלאה אנרגטית. 


 

נייד: 2248626- 052

 

  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש