המבשלה - בירה, אנשים ואוכל מעולה!

מאת: תוכן שיווקי ● 21/8/2023 17:04 ● ערב ערב 2064
שלושה חברים, חלום ישן ואהבה לבירה! המבשלה הוקמה בשנת 2015 מתוך אהבה לבירה ואנשים ● יחד עם אהבתם של תומר, נתן ויעקב לים, קיבלה המבשלה את שמה- 'סוף' ● ממש במרחק הליכה מהמולת היום בליבו של אזור התעשייה בעיר, יצרנו מקום מושלם בו אפשר להנות מכוס או שתיים של בירה מקומית ייחודית לצד תפריט עשיר, איכותי ומעניין ● כבר בכניסה ניתן לחוש באווירה מיוחדת של המקום, עיצוב ייחודי, מזמין ומשלב אלמנטים של מפעל תעשייתי לצד עבודות עץ מקוריות, כך שתזכו לחוויה כוללת של צבע, טעם וריח.
המבשלה - בירה, אנשים ואוכל מעולה!
בירות מיוחדות ומטבח מפתיע. המבשלה אילת

   המבשלה אילת היא פרויקט מלהיב ומבטיח של שלושה חברים עם אהבה גדולה לבירה, שהצליחו להגשים חלום ישן ולייצר מבשלת בירה מקומית וראשונה מסוגה באילת! המבשלה הוקמה בשנת 2015 ומאז התרחבה והפכה למקום בילוי מושלם, המזמין אתכם להנות ממגוון בירות מיוחדות ותפריט אוכל עשיר, איכותי ומעניין והם אף מספקים שירותי משלוחים.

   כך תוכלו להינות מתפריט עשיר שמתחיל עם מנות ראשונות כמו כנפיים, טבעות בצל, או קלמרי מטוגנים, דרך מנות ביניים של מיני בורגרים וכלה בפסטות, ומנות שרימפס ומולים מפתיעות וכמובן שהמבחר גדול ומתאים לכל טעם.

 

 

   המבשלה, שקיבלה את השם "סוף" (Soof Brewery Eilat), מחולקת לשני חלקים, כאשר בצד אחד נמצא אזור הבר-מסעדה, ובצד השני מבשלת הבירה, אותה ניתן לראות מבעד לקיר הזכוכית ולהתרשם מתהליך הייצור. העיצוב הייחודי של המקום יוצר אווירה אירופאית של פאב ומצטרף למגמת הפיתוח והחדשנות של אזור התעשייה באילת. צוות המבשלה יקבל אתכם תמיד בחיוך מזמין, ובתיאום מראש ניתן לערוך אירועים פרטיים ולבצע סיורים מודרכים במקום.

האורגים 2, אזור התעשייה, אילת
08-9350550

לתפריט המסעדה

hamivshala.co.il

שעות פעילות:
יום א-ד: 12:00-23:00
יום ה-ש: 12:00-24:00


 

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש