הופכים רעיונות למיזמים - מעוף טק אילת אילות

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 6/7/2023 17:31 ● ערב ערב 3127
כחלק מקידום חדשנות בעיר אילת, החלה לפעול בתחילת השנה, תכנית ''מעוף-טק'' של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה בשיתוף מרכז החדשנות העירוני. במסגרת תכנית האקסלרטור (האצה) שולבו 11 סטרטאפים מקומיים, שזכו לליווי מקצועי והזנק. השבוע הציגו הסטארטפיסטים את המיזמים באירוע דמו דיי. למקומות הראשונים הגיעו מיזם לדיגיטציה של בדיקות מעבדה, בקרים חכמים לחקלאות ומערכת דיגיטלית להשוואת משכנתאות.
הופכים רעיונות למיזמים - מעוף טק אילת אילות
היכנסו לאווירת החופש - ארומה מלכת שבא
תגיות:

9 מיזמים הוצגו באירוע הדמו דיי, שנערך השבוע (ג') במלון אברהם הוסטל, בפני פאנל מקצועי של מנטורים, שאתגרו את היזמים בשאלות הבהרה ואף נתנו ניקוד. ראש עיריית אילת כיבד את היזמים בנוכחותו וברך את המשתתפים ואת השותפים הפועלים לקדם יזמות בעיר אילת.

תמימות דעים נרשמה בקרב המנטורים לצד מובילי ומנהלי התכנית שציינו כולם, כי היזמים והיזמיות מבריקים עם פיצ'ים חדים ומשויפים, וחלקם כבר עם לקוחות משלמים. "זה היה אקוסיסטם מלוכד, מפרגן, טכנולוגי ומגויס" ציינו מנהלי התכנית.

 

 

בסיום האירוע דורגו 3 המקומות הראשונים :

במקום הראשון, אבי בן ברוך ויוני ממוקה מחברתCHECKOYA  עם מיזם לדיגיטציה של בדיקות מעבדה בתחום הבנייה שתחסוך הרבה זמן, טעויות ו... עצים (נייר). אבי ויוני התקבלו לתוכנית האקלים בזכות החיסכון האדיר בנייר. כמה חסכון? השימוש במיזם יציל כ 40,000 עצים רק מענף הבדיקות בישראל !

במקום השני, רוני גורודצקי OmnloT עם מיזם של בקרים חכמים ומודולרים לחקלאות מדייקת.

במקום השלישי, היזמית הדיגיטלית החברתית, אפרת גלבוע עם המיזם BUYIT מערכת בין בנקאית לניהול תהליך השוואת המשכנתא באופן דיגיטלי מלא.

תכנית האקסלרטור של מעוף טק, היא אבן דרך חשובה בטיפוח מיזמים מקומיים ובקידום חדשנות, טכנולוגיה ויזמות לטובת העיר אילת ולרווחת תושביה. התכנית היא רק חלק מהפעולות שמובילה העיר בנושא ובכלל כך מתקיימים ערבי מיטאפ, תכנית הרצאות מעשירות ונטווריקינג, לצד חלל עבודה מעוצב המוצע לקהל הרחב ללא כל עלות. היזמים והיזמיות, תושבי אילת והסביבה, התקבלו לתוכנית מתוך עשרות יזמים, זאת לאחר שצלחו את שלבי המיון. 13 התקבלו ו – 11 סיימו את התכנית. התכנית בת השישה חודשים, התקיימה אחת לשבוע במרכז החדשנות העירוני וכללה מפגשים פרונטליים, עבודה אישית, ליווי של מנטורים מקצועיים, הרצאות תוכן וסדנאות מעשיות. התוצרים הוצגו כאמור באירוע הדמו דיי.

את תהליך האקסלטור מנהל - סגל לוי ומוביל - רן ששון, בעל ניסיון של למעלה מעשרים שנים בעולם היזמות הטכנולוגית ומי שליווה עשרות מיזמים להצלחה. לצדו פעל צוות מנטורים ומרצים מקצועי ואיכותי וכן צוות מעוף אילת וחבל אילות בהובלתה של ענת ארנון – מנהלת הסניף ויעל דן - מנהלת מרכז החדשנות העירוני החדש – Open, שמפעילה העירייה באמצעות האגף לפיתוח כלכלי ויזמות, שם גם התקיימו המפגשים.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש