מותק - מדור החברה של אילת

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 18/5/2023 09:48 ● ערב ערב 3120
צעירות וצעירי 'מקוֹמי' תוכנית המנהיגות של משרד הנגב הגליל והחוסן הלאומי באילת יזמו ערב ספידייט זוגי מרגש ● לראשונה באילת התקיימה סדנת שימור זיכרון לגיל המבוגר ● אגף המבצעים במחוז דרום של משטרת ישראל, העניק תעודת הוקרה למתנדבי יחידות חילוץ ערבה ואילת ● הסתיים שדרוג סניף ’יד שרה’ באיל ● צילומים של אחים ואחיות מבית החולים וממחוז אילת ● יידת המשאלות של משטרת ישראל הגיעה עד אילת ● אירגון ידידים חגג את ל”ג בעומר
מותק - מדור החברה של אילת
תעודת הוקרה למחלצים
תגיות:

מרחיבים את המעגלים החברתיים
הזוגות באילת מכירים: צעירות וצעירי 'מקוֹמי' תוכנית המנהיגות של משרד הנגב הגליל והחוסן הלאומי באילת יזמו ערב ספידייט זוגי מרגש המנהיגות והמנהיגים הצעירים באילת, המשתתפים ב'מקוֹמי' תוכנית המנהיגות של משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יקיימו ביום שני 22.5 במרכז הצעירים בעיר, ערב ״ספידייט״ זוגות מיוחד שיהיה פתוח לזוגות מהקהל הרחב, בהרשמה מראש. במסגרת הערב, אליו מתוכננים להגיע עשרות צעירות וצעירים מרחבי העיר המעוניינים בבילוי זוגי ובהרחבת המעגלים החברתיים שלהם, תתקיים ארוחת ערב קלה, יוגש יין והמשתתפים ישחקו משחקי היכרות שונים. הערב הוא חלק ממיזם רחב שמובילים צעירי וצעירות קבוצת 'מקוֹמי' תוכנית המנהיגות של משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי באילת יחד עם מרכז הצעירים בעיר, שמטרתו לעזור לזוגות צעירים חדשים בקהילה בשלב ההתאקלמות. 
'מקוֹמי', תכנית המנהיגות של משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי נועדה לחזק מנהיגות צעירה ואת החוסן הקהילתי ביישובים, ומופעלת באילת על ידי 'דרומה צפונה' מיסודה של הסוכנות היהודית. התוכנית פועלת בכ-40 רשויות ומאפשרת ללמעלה מ- 500 צעירים לחזק את יכולת ההשפעה על סביבתם כמנהיגים מקומיים, ולקבל כלים ומיומנויות בתחום פיתוח והעצמה אישית תוך חיזוק הזהות המקומית, הרחבת רשת הקשרים והובלת מיזמים חברתיים תוך למידה והתפתחות אישית.
שומרים על הזיכרון
לראשונה באילת התקיימה סדנת שימור זיכרון לגיל המבוגר שאורגנה על ידי צוות קידום בריאות וריפוי בעיסוק של שירותי בריאות כללית במחוז אילת.
קבוצת המשתתפים הגיעה מדי שבוע וקיבלה כלים שימושיים לשיפור ושימור הזיכרון, לאורח חיים בריא. אחד המשתתפים ציין: "קיבלתי המון טיפים חשובים שאני מתכוון ליישם ביומיום", "לא האמנתי כמה דברים חדשים עוד אפשר ללמוד, היה ממש מהנה ומלמד". משתתפת נוספת אמרה: "אני ממליצה מאוד להשתתף בסדנה הבאה שתיפתח, צריך עוד מפגשים כאלה, מקווה שיהיו", "היתה קבוצה נהדרת, מאוד התחברנו זה לזה”.
תעודת הוקרה למחלצים
בהמשך לעשרות חילוצים מצילי חיים מהשיטפונות בחג הפסח - העניק אגף המבצעים במחוז דרום של משטרת ישראל, תעודת הוקרה למתנדבי יחידות חילוץ ערבה ואילת, על פועלם לחילוצם של עשרות תושבים ומטיילים שנקלעו לשיטפונות בנחלי הערבה על כביש 90 וכביש 40, במהלך מערכת הגשמים החריגה שפקדה את האזור ב-10-11 באפריל, חול המועד פסח וערב חג שני.
אורי לב, מפקד יחידת חילוץ ערבה וקב"ט מועצה אזורית הערבה התיכונה: "זו גאווה גדולה לעמוד כאן היום ולקבל את תעודת ההוקרה בשם מתנדבי יחידת החילוץ, אשר פעלו במסירות ובמקצועיות, יום ולילה, להצלת חיים במספר רב של זירות מורכבות, בשיתוף פעולה עם צוות המועצה אזורית הערבה התיכונה בחפ"ק חילוץ שהוקם בספיר, משטרת ישראל, מסוקי חיל האוויר ולוחמי יחידת 669". צילום: משטרת ישראל
בית מחודש ליד שרה באילת
סגן ראש העירייה, סטס דינקין, העלה פוסט נרגש ובו כתב: "בשעה טובה הסתיים שדרוג סניף ’יד שרה’ באילת שחזר למשכנו במרכז מור לאחר שיפוץ ושדרוג. שלא נזדקק ושנהיה בריאים, אבל אם כבר צריכים, תיהנו משירות של צוות מדהים ובמקום חדש ונעים.
מאחל לכולם המון בריאות". מצטרפים לאיחולים.
מפרגנים לאחים ולאחיות
בלובי הכניסה של המרכז הרפואי יוספטל מקבוצת כללית, מוצגים צילומים של אחים ואחיות מבית החולים וממחוז אילת. הצילומים צולמו באופן אותנטי במשך מספר ימים  על ידי צלם מקצועי (שי בלן), שקיבל הנחיה להיות "זבוב על הקיר" ולא לעשות העמדה, לצלם מה שהוא רואה. התמונות משקפות את העשייה המקצועית המגוונת והאנושית של האחים והאחיות.
ניידת המשאלות של משטרת ישראל הגיעה עד אילת להגשים חלומות של 9 ילדים
ניידת המשאלות של משטרת ישראל הגיעה עד אילת ובמשך יומיים, יחד עם שוטרי משטרת מרחב אילת, הגשימה משאלותיהם של תשעה ילדים להיות "שוטרים ליום אחד”. כחלק מפעילותה הערכית והחינוכית למען הקהילה, הקימה משטרת ישראל את ניידת המשאלות אשר הותאמה לצורכי ילדים עם בעיות בריאותיות ו/או צרכים מיוחדים. לפני כחודש, ביקש השוטר הקהילתי במשטרת מרחב אילת, רס"ב רוני אוקנין, להגשים חלומותיהם של ילדים אילתים ויצר קשר עם 2 גננות בגני ילדים עם צרכים מיוחדים. בשיתוף פעולה עם הגננות, איתרו שישה ילדים שביקשו להיות שוטרים ליום אחד. ניידת המשאלות של חטיבת הקהילות במשטרת ישראל הגיעה למשטרת מרחב אילת ויחד עם השוטרים העניקו לילדים חוויה בלתי נשכח .הילדים למדו כיצד פועל הרובוט המשטרתי המסייע לחבלן לנטרל חפצים חשודים, אחזו בכלי הנשק של לוחמי היס״מ, האזינו לרשת הקשר המשטרתית ואפילו הפליגו בכלי השיט המשטרתי של יחידת השיטור הימי באילת את יום הפעילות חתמו בארוחת צהריים יחד עם השוטרים, בתומה הוענקו להם דרגות משטרה אמיתיות בטקס חגיגי ומרגש שנערך בראשות מ״מ מפקד משטרת מרחב אילת, סנ״צ משה קראדי, ובנוכחות סגל הפיקוד של המשטרה. צילום: דוברות המשטרה
ידידים בל”ג בעוומר
אירגון ידידים חגג את ל”ג בעומר יחד עם ארגון רוטרי אילת. הם הדליקו מדורה גדולה ומפוארת. כולם הגיעו עם המשפחות והילדים. היה שמח!

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש