מותק - מדור החברה של אילת

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: מהאלבומים הפרטיים ● 3/3/2023 09:35 ● ערב ערב 3109
מותק - מדור החברה של אילת
ילדי אילת שרו באהבה לאילת
תגיות:

בונים עתיד אקדמי
נשיא אוניברסיטת בן גוריון, פרופ’ דניאל חיימוביץ’, הגיע לאילת לפגישה עם ד"ר רויטל בר אושר, מנהלת המרכז הרפואי יוספטל מקבוצת כללית. השניים שוחחו על צרכי הרפואה והבריאות באילת, העלו רעיונות ואפשרויות שונות ורקחו תוכניות לימודיות חדשות בתחום לימודי הרפואה, הסיעוד ומקצועות הבריאות שניתן לפתוח בשלוחת האוניברסיטה כאן באילת. יש למה לצפות.
שר התרבות והספורט מיקי זוהר: "ישראל בתקופה מאתגרת, נביא בשורה משמחת לציבור"
השר מיקי זוהר נפגש עם כ-500 אנשי מקצוע בתחום הספורט ברשויות המקומיות בכנס איגוד מנהלי מחלקות הספורט בכנס השנתי של איגוד מנהלי ומנהלות מחלקות הספורט ברשויות המקומיות, בראשותו של יו"ר האיגוד שאול דוד, משתתפים בעלי תפקידים בכירים בתחומי הספורט ברשויות המקומיות ובמועצות האזוריות, מפקחי משרד התרבות והספורט, מנכ"לי מרכזי ספורט, מפקחי חינוך גופני ומנהל הספורט, מרצים ומומחים בתחום הספורט. צילום: מיכה חמו 
חברים שהם לקוחות אהובים לליבנו!
משפחת חזן, אדר - אדר - Beyond Beauty  ואיציק - Big PoP ShOp ביג פופ שופ.
לפני כשנתיים ליווה אותם ובנה עבורם היועץ הכלכלי חנן עמוס משכנתא ברכישת ביתם הראשון, כעת הגיעו אליו כשהם מבקשים להשתדרג. ולכן הם נפגשו, ויחד  ישבו ובנו  תוכנית כלכלית נכונה עבורם , גרירת המשכנתא הקיימת ותוספת נדרשת לרכישת הנכס החדש. חנן עבר ביחד איתם על כל התנאים המותאמים להם וניהל מכרז מול כל הבנקים לקבלת התנאים הטובים ביותר בטרם ההחלטה על הגרירה.
פורים שמח בערב ערב
נועם ברטל וגוני אדלר, תלמידות כתה ד’ בבית הספר צאלים, בחרו להתחפש בפורים הזה לעיתון ערב ערב, המקומון הראשון בארץ. ערב ערב גאה ונרגש.
שייקספיר ביקר באילת
כבר חודשיים שבכל יום הגיעו לחדרי החזרות באילת וחבל אילות 60 בני ובנות נוער בשעות שאחרי בית ספר. יחד עם ארבעה בימאים, מתיאטרון אלעד ומתיאטרון שייקספיר אנד קומפאני בארה״ב, הם שיחקו, ניגנו, למדו קרבות במה, יצרו כוריאוגרפיות, בנו תפאורות, עיצבו פוסטרים, צילמו, ערכו, צחקו, נפתחו והגשימו. לאחרונה חלק מבני הנוער עלו לבמה בטרמינל הישן באילת, והביאו לקהל הצגה אינטראקטיבית שנעה בתוך אולמות הטרמינל הישן, את "חלום ליל קיץ", קומדיה רומנטית של שייקספיר המתרחשת ביער הסמוך לאתונה. אמה הנרגשת של אחת השחקניות הצעירות (רות שאפירו), נטשה גרמן: "מדהים עד כמה מקצועי שיחקו בני הנוער, עד כמה לקחו את שייקספיר לגבהים אחרים, אמנם הטקסט כולו של שייקספיר, אבל כל השאר היה פרי יצירתם של בני הנוער. מדהים שנוער המדיות החברתיות, הסמארטפונים, יודע לצאת מאזור הנוחות ולשחק כמו שחקנים בוגרים אמיתיים. היה מרהיב ומרגש". צילום: יעקב שאפירו
טכנולוגיה מבורכת
השרה סילמן ביקרה השבוע באילת ובין היתר לא ויתרה על ביקור במשרדי חברת טראקנט האילתית, שם פגשה את המנכ"ל חנן פרידמן. בתום הביקור אמרה סילמן: "היום ביקרנו במיזם שצומח בפריפריה ונותן פתרון מוכח לחסכון בזיהום האוויר ולצמצום פליטות והתפעלנו מהטכנולוגיה של ההיי טק הישראלי. הפתרונות המגוונים שמציעה טראקנט הם עוד אבן דרך חשובה בדרך להפחתת הפליטות בה כולנו מחויבים".מנכ"ל החברה, חנן פרידמן, הודה לשרה ואמר: "שמחתי להציג לשרה את האקוסיסטמה שבנינו לייעול ניהול של ציי תחבורה גדולים וכן את מגוון המוצרים חוסכי הדלק ומודדי הפליטות שפיתחנו. התרשמנו מההבנה העמוקה בחומר והרצון לקדם את המטרות החופפות למשרד ולסקטור התחבורה".
פורים בערב הווי מרוקאי
חברי מועדון העיוורים ממתנס קולייר התחילו לחגוג את פורים והכל בזכותם של המארגנות רחל ולילי שכל הזמן חושבות על שמח, והפעם חגגו בערב הווי מרוקאי בתלבושות ואוכל. כבר מחכים לפעילות הבאה.
מוגנות ברשת
מיצג ענק בטיילת המדמה מקלדת כרימון יד, קמפיין חוצות של נוער אילת הקורא לטפח שיח נעים ולא אלים, סדנאות של תלמידים והורים מצמיחים, הדרכות בשיתוף מחלק הנוער במשטרת מרחב אילת ועוד. כל אלה מלווים את חודש "המוגנות ברשת" שצוין החודש בכל הארץ וגם באילת ונועד לקדם שימוש בטוח ואחראי ברשת.
מנכ"ל בנק הפועלים ערך סיור מקצועי באילת
מנכ"ל בנק הפועלים דב קוטלר ובכירי החטיבה הקמעונאית בבנק ביקרו  לאחרונה בעיר אילת ונפגשו עם בעלי עסקים, לקוחות הבנק ותושבי העיר. הביקור נפתח במפגש בסניף בנק הפועלים באילת עם צוות הסניף בניהולה של שוש ביטון, מנהלת הסניף. במפגש נכחו גם מספר לקוחות הסניף, ביניהם ליאור הררי מבעלי רשת נעלים אורג'ינלס, טליע פנדי בעלי חברת האבטחה א-טים, דוד אלון מבעלי חברת אילת דיפו וחן בן אפרים, חבר מועצת העיר ובעלי מסעדת אחלה. למנכ"ל הבנק הוצגה סקירה על הפעילות הבנקאית של הסניף וכן על הפעילות בתחום העסקים והנדל"ן בעיר. לאחר מכן נערך סיור בריף הדולפינים אשר כלל הסבר על פעילות המקום הפועל כבר למעלה מארבעה עשורים. את הסיור ליווה עו"ד אריעד הראל שנתן סקירה על התפתחות הנדל"ן בעיר. המשך הביקור נערך בלשכת ראש העירייה אלי לנקרי בהשתתפות הנהלת העירייה. בפגישה הציג ראש העירייה למנכ"ל את התפתחות העיר בהווה ואת חזון העירייה לעתיד. הביקור הסתיים בארוחת צהריים במסעדת פסטורי, שם נפגש המנכ"ל עם הבעלים קרן ונמרוד שקד. למנכ"ל הבנק התלוו מנהלת החטיבה הקמעונאית בבנק הפועלים, הגב' דלית רביב, מנהל האגף לבנקאות קמעונאית אופיר אוחנה, מנהל אזור הדרום ירון קיסר והיועץ האסטרטגי של המנכ"ל שי בן משה. שוש ביטון, מנהלת סניף בנק הפועלים באילת: "צוות העובדים ואני התרגשנו לארח את מנכ"ל הבנק ולשתף אותו בפעילות הסניף. הביקור המוצלח שילב בין קידום עסקאות באילת והעמקת הקשר בין הבנק ללקוחות והעסקים בעיר".
ילדי אילת שרו באהבה לאילת
2,500 ילדי אילת מכיתות ד'-ו' שרו ביחד לעיר אילת החוגגת השנה 74 שנים לשחרורה. בוקר הזמר המתקיים זו השנה ה – 13, הוקדש השנה לשיריו של המלחין והמוסיקאי צביקה פיק ז"ל והתבצע תחת כיפת השמיים במתחם מלון ספורט. גם השנה היתה זו חגיגה עברית במלוא הדרה, שהוענקה באהבה לעיר אילת. 

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש