פארק הטרמינל מתקדם בצעדי ענק

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 20/1/2023 04:48 ● ערב ערב 3103
פארק הטרמינל של אילת הממוקם בחלקו הדרומי של שטח שדה התעופה הישן, מתקדם בצעדי ענק. לקראת סיום עבודות התשתית, נחשפו השבוע (ב') בהשתתפות כל היזמים, השטחים שיועדו לאטרקציות שיפעלו במקום, חלקן יפעלו לראשונה באילת כמו גלגל ענק, רכבת הרים, בריכת גלים ועוד. עוד בפארק יפעלו שוק אוכל ואוהל מופעים ענק לצד פארק ציבורי פתוח. פארק הטרמינל החדש יהווה חיבור חי ותוסס בין שני חלקי העיר.
פארק הטרמינל מתקדם בצעדי ענק
תגיות:

הפארק הממוקם כאמור בחלקו הדרומי של שדה התעופה הישן משתרע על שטח של 150 דונם והוא יכלול כאמור פארק ציבורי, רשת שבילים והצללות, 17 אטרקציות, מתחם הופעות ופסטיבלים, שוק אוכל, מרכז תרבות עירוני במבנה הטרמינל ועוד. בין האטרקציות שיפעלו לראשונה באילת ניתן למצוא גלגל ענק, רכבת הרים, כדור פורח קשור, מתחם אקספו לאירועים וכנסים, שוק הטרמינל, מתחמי מציאות מדומה וגיימרים, מתחם נינג׳ה, מתחמים מוטוריים, בריכת גלים לגולשים ועוד. לצד אלה יהיה גם פארק ציבורי פתוח. שוק האוכל בפארק הטרמינל, ישתרע על שטח של 2,000 מ"ר והוא ימוקם מזרחית למסלול ההמראה לשעבר. כחלק מעיצוב המתחם ישולבו מכולות חדשות ומשומשות בשתי קומות פתוחות ובהן מגוון מסעדות. לצד היצע קולינרי רב, יציע המתחם גם פעילויות תרבות ופנאי, מופעים, מוזיקה, אומנות, ועוד. עוד במקום יפעל אוהל המופעים המשתרע על שטח של 11 דונם, אותו אוהל יוקרתי ששימש את תחרות מיס יוניברס העולמית שהתקיימה באילת.

 

בטקס הנחת אבן הפינה ברך ראש העירייה – אלי לנקרי את היזמים על האמון שהם נותנים בפיתוח העיר אילת וקידומה ואמר: "פארק טרמינל יספק מקומות עבודה חדשים, יחזק את מעמדה של אילת כעיר תיירות נחשקת ויהפוך אותה למוקד משיכה עבור פרויקטים לאומיים ובינלאומיים". עוד השתתפו בטקס מנכ"ל החברה הכלכלית לאילת (חכ"א) – אבי כהן, ראש מינהלת פארק הטרמינל – אלי לוי והיזמים, מרביתם תושבי אילת. במהלך הטקס התקיים סיור במקום ונחשפו השטחים שייועדו לכל אחת מהאטרקציות.

פיתוח פארק הטרמינל יעשיר את תרבות הפנאי והבילוי בעיר, לטובת תושבי אילת והנופשים בה ויחזק את מעמדה של אילת כעיר תיירות בינלאומית וכבירת הנופש של ישראל המארחת עשרות כנסים ופסטיבלים. הפארק שעתיד להיפתח עוד השנה עתיד לספק מאות מקומות עבודה חדשים ויהווה כאמור חיבור חי ותוסס בין שני חלקי העיר.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת