אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● צילום: צילה שיר-אל ● 13/1/2023 07:52 ● ערב ערב 3102
טיפ לילידי השבוע - ההתנהלות הכלכלית שלכם תהייה טובה עבורכם במיוחד בשבוע הקרוב, בעיקר בגלל העובדה שהכוכב וונוס האחראי על כספים שוהה אצלכם בבית זה.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגיות:

טלה

 

אתם נמצאים בתקופה די סוערת ואין ספק שאתם עומדים בפני שינויים ומהפכים בחייכם. ייתכן ואינכם היוזמים היחידים של אותם השינויים אך אין ספק שבגלל ההתנהלות שלכם, יש לכם השפעה ישירה על כל המתרחש בשלב זה בחייכם ולכן עליכם ללמוד לשתף פעולה עם הקרובים לכם . כוכב התקשורת נמצא בבית הקריירה שלכם ומקרין בזוית מאתגרת למפה האישית שלכם ולכן חשוב להיזהר מעימותים.  


 

שור

 

נושאי העבודה די אינטנסיביים עבורכם בשלב זה של חייכם בגלל היבטי כוכבים לא קלים. כבר תקופה ארוכה אתם מרגישים צורך בשינוי משמעותי בכל הקשור לחייכם האישיים . גם העובדה שכוכב יופיטר (שפע) נמצא בבית תת המודע שלכם , בהחלט מחדד את הצורך שלכם לטפל בנושא זה בכל ההיבטים. נושאי הקריירה בחייכם וסגירת נושאים פתוחים, הוא הדבר הראשון, בו אתם צריכים לטפל.


 

תאומים

 

הכוכב מארס שאחראי על עשייה נמצא במזל שלכם ונותן לכם כוח מחודש לפעול בנושאים רגישים. כמו כן, השמש בשמיים נמצאת בבית המסמל כספים שמתקבלים מאחרים ולכן זוהי תקופה טובה לטפל בתחום הכספי ובאפשרויות שנוספו לחייכם. אתם נמצאים בתקופה טובה שבה אתם יכולים לצבור לעצמכם הרבה נקודות זכות בתחום זה וגם בעבור  היחסים הבין אישיים הטובים שאתם טורחים עבורם.


 

סרטן

 

אתם נמצאים בהתחלה חדשה שבה יש לכם יכולות רבות להראות את הצדדים השונים שבכם על הצד הטוב ביותר. הסביבה הקרובה בהחלט תתגייס לטובתכם ותפעיל את מלוא השפעתה על מנת לעזור לכם בתוכניותיכם. נראה שגם בנושאי העבודה שלכם תזכו להערכה ותרגישו שאתם פועלים למען ההצלחה של עצמכם וגם של מקום העבודה שלכם על מנת להוכיח את יכולותיכם.  


 

אריה

 

הכוכב סטורן שמביא איתו צורך ברצינות והתמדה, עדיין נמצא בבית השותפויות שלכם ביחד עם הכוכב האחראי על מערכות יחסים בשם וונוס. מאחר וכוכב זה אחראי גם על כספים הרי שהמשתמע הוא שאתם מאוד רגישים לכל התחום הזה וחשוב לכם להוכיח את עצמכם . הקשיבו היטב לאינטואיציה הטבעית שלכם במידה ולא תדעו מה להחליט. בכל מקרה, מומלץ לכם להיות מאוד מחושבים.  


 

בתולה

 

שבוע זה עומד להיות מאוד אינטנסיבי עבורכם, בגלל העובדה שהכוכב מארס שמביא איתו שפע של אנרגיה ועשייה עדיין נמצא בבית הקריירה שלכם ומעניק לכם את הכוח המתאים לפעולה בתחומים רבים שעד היום התעכבתם בגללם. נושאים מקצועיים יהיו חלק ניכר מעיסוקכם ונראה שזה הזמן המתאים לבחון מחדש את עמדותיכם ביחס להתנהלות שלכם. היזהרו לא להעיק על אחרים בשאלות שאין בהם הכרח.  


 

מאזניים

 

כפי שכבר נאמר בטיפ השבועי , הרי השבוע מאוד משמעותי ביצירת תוכניות להמשך דרככם. מומלץ לכם לבחון את כל המתרחש בשבע עיניים כיוון שמצד אחד ממש בא לכם ליהנות מעשייה ולהשתחרר מכבלים שעדיין כובלים אתכם למסגרת הקיימת אך מצד שני אתם מבינים שאינכם יכולים לעשות זאת. למדו לשתף את הקרובים לכם בתוכניותיכם – נראה שהם מאוד מפרגנים לכם.


 

עקרב

 

הכוכב וונוס נמצא בבית המשפחה שלכם ומביא לכם בשורות טובות ומשמחות לגבי מערכות יחסים וכספים. יש לכם אפשרות להרגיש אהובים ומאוד פופולאריים בימים אלה ולמעשה גם במשך כל החודש הקרוב. ייתכן שתקבלו בשורות שמאוד ציפיתם לשמוע אותם ואף יקלו עליכם את החשיבה וההחלטה, כיצד עליכם להמשיך בעתיד. זה הזמן להרשות לעצמכם להתפנק באופן ממשי. בהחלט מגיע לכם.


 

קשת

 

בשבוע הקרוב עדיין יימצא כוכב התקשורת בבית הכספים שלכם וכך זה יישאר עד למחצית החודש הבא , עובדה שמלמדת על כך שיש לכם הזדמנות לחשוב לעומק על כל אפשרויות ההתנהלות הכספית שלכם , ולהתייעץ במידה ולא תדעו מה ואיך להחליט, יהיה נכון עבורכם גם להקשיב לאינטואיציה הטבעית ובעיקר לדעת כיצד לנטרל את הפחדים המולדים  שלכם לעומת פחדים ממשיים.


 

גדי

 

מבחינה אישית אתם עומדים בפני אירועים מאוד משמחים שיכולים להקפיץ את המעמד והתדמית שלכם מול אנשים קרובים וזאת בגלל העובדה שכבר תקופה מאוד ארוכה אתם עובדים על היחסים הבין אישיים שלכם במטרה להעלות לעצמכם את המוניטין. השבוע נמצא הכוכב וונוס במקום המקושר עם היכולת שלכם לגייס חברים קרובים עבור הצורך להתקדם מבחינה כספית.


 

דלי

 

הכוכב וונוס כבר נמצא במזל שלכם , כך שזה הזמן שלכם לשנס מותניים ולהרים פרויקטים שמצריכים ערוב של אנשים חדשים שנכנסו לחייכם ושילובם עם אנשים שאתם מכירים מזה זמן רב. יש לכם צורך עז להצליח בחיים ולהוכיח את עצמכם בתחומים שונים בהם נדרשת יצירתיות והתנהלות שונה מהרגיל בחיי היום יום. אל תתנו לחששות לקחת אתכם לאחור ולעצור את תוכניותיכם.


 

דגים

 

כוכב משמעותי כמו סטורן שמביא רצינות והרהורים על משמעות החיים נמצא בבית תת המודע שלכם ולכן זה בדיוק הזמן הנכון על מנת לנסות ולהיכנס קצת בתוך עצמכם על מנת להבין מהם הטעויות שלכם. זהו זמן בו נושאים שונים עולים אל פני השטח, כך שזו בדיוק ההזדמנות שלכם להבין מה עוד עליכם לעשות על מנת לשפר את חייכם בהמשך ומהי הדרך הנכונה לפעול לשם כך.


  • מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
  • התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

 אסטרולוגית ויועצת משפחתית נייד :0522248626


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת