טיפים מומלצים לבניית אסטרטגיית משפיענים לעסקים B2B

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 24/6/2022 08:17 ● ערב ערב 3074
אם אתם מחפשים אסטרטגייה שיווקית טובה עבור עסק שמוכר B2B, שיווק בעזרת משפיענים זו דרך מעולה להגדיל את העסק שלכם. משפיענים כמעט שולטים לגמרי במגזר ה-B2C ולאט לאט הוא הופך למשמעותי גם בעולמות ה-B2B. שיווק משפיענים זה הרבה מעבר לסתם סלבריטאי באינסטגרם שמצטלם עם מוצר. זו קשת רחבה שכוללת מחשבה עמוקה ובנייה נכונה של מודעות למותג שמטרתה הסופית היא להניע מכירות. קראו את המאמר שלפניכם וקבלו טיפים מומלצים וטובים לבנייה נכונה של אסטרטגיית משפיענים לעסקים B2B.
טיפים מומלצים לבניית אסטרטגיית משפיענים לעסקים B2B
פיאלקוב דיגיטל
תגיות:

 

 

ציינו יעדים לטווח ארוך לשיווק המשפיענים שלכם

 

הגדרת יעדים היא נקודת התחלה מצוינת לשיווק עם משפיענים. לפני שאתם יוצאים לחפש אחר משפיענים - שאלו את עצמכם איזה משפיען יעזור למותג שלכם? בין אם המטרה הסופית שלכם היא למקסם את התנועה בסושיאל או לבנות סמכות למותג שלכם, הגדרת היעדים תעזור לכם לבחור את המשפיען הנכון ביותר עבור העסק.

 

פנו למשפיען בפלטפורמה שבה הוא הכי פעיל

 

לאחר שחקרתם ומצאתם את המשפיען הנכון עבור העסק שלכם, זה הזמן להבין היכן הוא הכי פעיל וכיצד לפנות אליו. קחו בחשבון שלמשפיענים בדרך כלל יש קהל עצום במדיות החברתיות והם מקבלים הודעות באופן שוטף ולכן כדאי ליצור שיתוף פעולה עסקי במייל המיועד לכך (לרוב המשפיענים יש). כשאתם כותבים מייל לשיתוף פעולה עסקי עם המשפיען חשוב לעורר את העניין שלהם ולהסביר להם למה שיתוף פעולה עם המותג שלכם יתרום להם מעבר לפאן הכלכלי.  לעסקים מסוג B2B, פרסום בלינקדאין עם משפיענים מהפלטפורמה יהיה המהלך האופטימלי.

 

בנו מערכת יחסים נכונה לפני המירוץ להגדלת המכירות

 

אסטרטגיית משפיענים ל-B2B היא טיפוח שותפויות משמעותיות שיעזרו לקרב את המותג שלכם ליעדים שהצבתם. משפיעני B2B הם יותר מסתם סלבס שמפרסמים פוסטים של העסק שלכם, הם אנשים משפיעים בתעשייה שלהם שמוכנים לקחת את המותג שלכם תחת כנפיהם ולכן אתם צריכים לבנות את מערכת היחסים הזו ולהראות להם את הערך שהשותפות הזאת יכולה ליצור עבורם.

 

למדו את המשפיענים מי אתם ומה אתם עושים

 

שיווק משפיענים ב-B2B מורכב יותר ממשפיענים שעובדים ב-B2C. המשפיענים לא מכירים את השלבים של הפיכת משתמש ללקוח אצלכם בעסק וגם לא את ערכי המותג, מה שאומר שתצטרכו להכיר למשפיען שאיתו בחרתם לעבוד את המותג שלכם מא' ועד ת'. ללמד משפיען הכל על המותג שלכם זה השלב הראשון בבניית מערכת יחסים טובה איתו.

 

אל תגבילו את החופש היצירתי שלהם במהלך יצירת התוכן

 

כשאתם עובדים עם משפיען, ההתמקדות שלכם צריכה להיות ביצירה משותפת איתו במקום להכתיב לו את כל התנאים. אם תגבילו את המשפיענים שלכם ותכוונו אתכם ליצירת תוכן שמעודד מכירות בלבד אתם מגבילים את הפוטנציאל היצירתי שלהם וגם את האותנטיות של התוכן. במקום זאת, תנו להם להוביל בשיווק המותג שלכם בפלטפורמה שלהם, סמכו על התהליך שהם עושים כדי לעניין את הקהל שלכם ושמרו על זרימת עבודה גמישה

 

מדדו את הביצועים של העבודה של המשפיענים

 

אף קמפיין שיווקי של משפיענים הוא לא מושלם. הדרך הקלה ביותר למלא את החסר ולהבין באילו מהיעדים עמדתם היא למדוד את הביצועים והמדדים לאחר תחילת העבודה. מדדים אלו יתנו לכם תמונה ברורה של ההתקדמות שלכם ויראו לכם בדיוק מה צריך לשפר.

 

לסיכום

 

שיווק משפיענים לעסקים B2B יכול להיות גורם משמעותי להצלחת המותג שלכם. תכנון קמפיין כזה יכול להיות מסובך, במיוחד בגלל העובדה שלקוחות B2B הם יוקרתיים וקשים להשגה. המאמר נכתב על ידי צוות EasyCloud - אחסון אתרים בענן עם חברת Cloudways, כדי לתת לכם את השלבים המדויקים שצריכים להתבצע כאשר בונים אסטרטגיית שיווק משפיענים לעסקים B2B.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת