בואו לגלות את קסם הספא הצף בלב מפרץ אילת

מאת: שחר קליין ● צילום: ● 11/1/2022 12:23 ● ערב ערב 2064
דמיינו עצמכם בלבו של מפרץ אילת, ברקע רחש הגלים המניעים אתכם מצד לצד, אחרי כוס שמפניה, תוך שאתם מקבלים מסג' זוגי מושלם ● על החוויה יוצאת הדופן הזו אחראית אורלי כהן, שהביאה לאילת את אחת מהמצאות ה-WELLNESS המופלאות, שלא ברור איך לא חשבו עליהן קודם – קבלו את הספא הצף הראשון בישראל ● חווית ספא מקצועית המשלבת את כל חמשת החושים בלב מפרץ אילת ● המקום המושלם לחגוג בו ערב רומנטי ליום מיוחד, באינטימיות, על כוס שמפניה וכיבוד קל ● הביקורות ברשתות החברתיות כבר מהללות
להשאיר את העולם בחוץ, לשכוח מהיבשה ולהתנתק. ספא על המים אור. לי אור צילומים: יהודה בן יתח

מי שיעבור על עשרות הביקורות שהעלו מטופליה של אורלי, המוכרת יותר כאור לי אור, ספא על המים, לא יוכל להתעלם משפע המחמאות והסופרלטיבים שקיבלה בתוך זמן קצר ביותר מרגע שיצאה לדרך והגשימה את חלומה לשלב בין ספא מקצועי לחוויית אטרקציה הממקסמת את נתוניה של עיר הקיט הדרומית, ושהולידה אטרקציה ייחודית וראשונה מסוגה בארץ של ספא צף.

 

טיפול מקצועי ממוסמכת מכללת רידמן

 

אורלי כהן למדה בבית הספר המוכר מכללת רידמן ללימודי רפואה הוליסטית משלימה והיא בעלת ניסיון של כ-12 שנה, ומחזיקה בתעודות מקצועיות במגוון שיטות טיפול ומסאג', אותן רכשה במהלך לימודיה.

מספרת אורלי: "תמיד בערה בי התשוקה לבנות לעצמי עסק ולהמשיך ולהתפתח והיה זה אך טבעי עבורי לעשות כן בתחום שאני אוהבת ומאמינה בו. מים הם חומר משקף שמחזיק בתוכו כוח מרפא רב עוצמה וחשבתי שיהיה נכון, לפיכך, לחבר בין ספא למים."  

"הסירה זזה בקצב הגלים ואני כמטפלת זזה עמה", מסבירה אורלי. "לתחושת הבריזה והגלים יש אפקט שלא ניתן לקבל בשום ספא. גם מבחינת התודעה קיים הבדל בין אדם שמאזין לקולות טבע מוקלטים לבין אדם שחווה את הטבע בכל חושיו, מהבריזה שעל גופו, דרך המליחות שבאוויר, קולות הגלים ומגע המטפל. זו חוויה אחרת מכל חווית מסאג' או טיפול הוליסטי שקיבלתם בעבר".

 

 

"אנשים לא רוצים לרדת מהסירה"

 

את הטיפול שמציעה אורלי ניתן לייעד כמובן לזוג המבקש לעצמו אירוע פרטי ואישי באווירה רומנטית בלב ים, אך גם לעד ששה אנשים. כאן לא מדובר בספא עם חדר עמום כשבסיום הטיפול אתה מתלבש ויוצא. כאן מדובר ביציאה למסע קצר, הכולל שיט מקדים עם שתיה וכיבוד קל, שכן מעבר לטיפול שאורך בין 60-90 דקות, כרצונכם, יש עוד כ- 30 דקות של שיט מהנה לכל כיוון בו תוכלו ליהנות מנופם המהמם של מפרץ אילת והרי אדום, על רקע מוסיקה מרגיעה. "אנשים לא רוצים לרדת מהסירה", מספרת אורלי בהתרגשות על החוויות בהן היא נתקלת על בסיס יומי, "אנחנו מקבלים הזמנות גם לשעות הזריחה והשקיעה, ואפילו לעשר בלילה, רק שאז לא ניתן לצאת לשיט והטיפול ניתן במרינה אילת". 

 

 

אך ורק מוצרי ים המלח

 

"אנחנו משתמשים אך ורק בחומרים טבעיים, בין אם המדובר במסכות או שמנים, בין היתר ממוצרי ים המלח", מדגישה אורלי, ומספרת שבהיותם על קו התפר שבין אטרקציה לספא, הם גם בהתאמה הספא היחידי שממנו תוכלו לצאת - אם תחפצו כמובן - בתמונות וצילום וידאו שינציחו את האירוע המושלם בלב מפרץ אילת - אותו תשמחו לשתף ברשתות החברתיות.

בימי הולדת ניתן לקשט את הסירה, שכוללת מערכת שמע מעולה המתאימה את המוסיקה שלה לכל אירוע. מושלם גם עבור ימי נישואין, חידוש נדרים, הצעות וימי נישואין, אירועי חברה וגיבוש, מה שלא יהיה האירוע, אנחנו מבטיחים לכם שבעל או בעלת השמחה לא יפסיקו להודות לכם על הבחירה המקורית והחוויה המופלאה שהענקתם להם ביומם המיוחד.

"הייתם ההיי לייט של הטיול שלי", כתב בעמוד ההמלצות של גוגל מטופל בשם ברט, "איזו חוויה מופלאה, אחזור בשמחה", הוסיפה תיירת בשם מל, ומטופל בשם סם הדגיש כי גם ללא החוויה הנלווית שקיבל בלב הטבע, היה המסאג' שקיבל מידיה האמונות של אורלי, אחד הטובים שקיבל מעודו. כל המגיבים הרבים גם ציינו את האירוח הנעים והאדיב לו זכו מרגע שעלו לסיפונה של הפונטון, כך נקראת הסירה המופלאה.

 

 

המלצת הצוות

 

עיסוי מפנק – הכולל עיסוי משולב מקצועי + כריות חימום + מסכה + פילינג גוף – 550 שקל

המלצת הצוות – עיסוי אושר – עיסוי משולב מקצועי + רקמות עמוק + שיאצו + מסכת פנים עשירה במינרלים – 420 שקל

עיסוי ספא – עיסוי שוודי קלאסי מקצועי לשחרור השירים, המרצת הדם ורוגע – 380 שקל.

  • המחירים הינם לאדם, מינימום 2 אנשים (ניתן להזמין עד 6 אנשים יחד)
  • תוספת לטיפול פרטי ליחיד בסירה – 200 שקל.
  • להזמנות: 050-4445463
  • פתוח: א'-ה' 09:00-19:00, יום ו' 09:00-16:00
  • חפשו אותנו בפייסבוק: אור לי אור ספא על המים.

לעמוד הפייסבוק

לפרופיל איזי


 

יום יום באילת - אתר החדשות של אילת והערבה

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש