מנכ''ל חדש למצפה התת ימי

מאת: רותם נועם ● 18/4/2024 12:56 ● ערב ערב 3168
אורי פרידמן מונה למנכ''ל החדש של המצפה התת ימי ● פרידמן נכנס לתפקידו לפני כחודש באחת התקופות המאתגרות שידעה האטרקציה שמזוהה אולי יותר מכל עם אילת ● ל'ערב ערב' הוא אומר השבוע: ''מחודש מרץ התחלנו לראות שינוי מגמה חיובי ביותר, נקווה שרק יימשך כך”
מנכ''ל חדש למצפה התת ימי
שיפור במספר המבקרים. אורי פרידמן

אורי פרידמן, נשוי +2, מונה למנכ"ל החדש של אטרקציית המצפה התת ימי באילת, פרדימן מחליף את גיא מרקמן ששימש בתפקיד בשלוש השנים האחרונות. פרידמן שימש לפני כן כמנכ"ל דיאדה, המפעילה מרכזים משפחתיים המתמקדים בפעילות תומכת משפחה הורות והעצמה נשית. לפרידמן תואר ראשון בתקשורת וניהול ותואר שני במנהל עסקים ושיווק. בעברו, בעת שהתגורר בניו יורק, שימש כמנהל נציגות העיתון ג'רוזלם פוסט בצפון אמריקה. 
במצפה התת ימי עוברים בשנה רגילה כ-400 אלף מבקרים בשנה והוא נחשב לאחת האטרקציות המוכרות בישראל. בשנים האחרונות חווה המצפה שני משברים, האחד בתקופת הקורונה והשני עם פרוץ מלחמת השבעה באוקטובר. בחודשים הראשונים של המלחמה ירד היקף העבודה במצפה ב-50% ועובדי המקום הסכימו להרעת תנאים זמנית בהיקף משרתם שירד ל-70%. על רקע זה נגרמו, ככל הנראה, חילוקי דעות בין המנכ"ל הקודם, גיא מרקמן, לבין משפחת קהאן בעלת המצפה שהובילו לחילופי הגברי. בשיחה השבוע עם ל'ערב ערב', אמר פרידמן כי מאז חודש מרץ, ניכר שיפור משמעותי במספר המבקרים במקום, שנמשך גם בחודש אפריל. ■


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש