BLUE VIEW - כשיוקרה פוגשת טכנולוגיה

מאת: ● 20/11/2021 09:05 ● ערב ערב 3043
רוצים להתעורר בכל בוקר בוילת בוטיק יוקרתית? ליהנות מסביבה איכותית, נוף מהמם למפרץ אילת, בריכה מפנקת, ממיטב הגימורים ברמה הכי גבוהה שיש, מטכנולוגיית הבית החכם ומירידה לפרטים הכי קטנים שהופכים את חיי היום יום בוילה למושלמים? ♦ פרויקט BLUE-VIEW תפור עליכם ♦ השיווק בעיצומו
BLUE VIEW - כשיוקרה פוגשת טכנולוגיה
תגיות:

על המגרש הפנוי האחרון ברובע 6, בנקודה בה נפגשים רחוב הדפנה וכליל החורש, יעלה בקרוב על הקרקע פרוייקט  BLUE-VIEW פורץ הדרך בניחוחות של חו"ל, שמציע 24 וילות בוטיק יוקרתיות ברמת גימור שיורדת לפרטים הכי קטנים שיש.
הוילות כולן ייבנו על פי אותו קונספט בזהות מוחלטת ובגודל אחיד של כ- 150 מ"ר הפרושים על שני מפלסים ויציעו בדיוק כמו בסלוגן את המפגש המנצח בין יוקרה לטכנולוגיה חכמה וכל אלו בשכונה שכבר חיה ובועטת, על כל המשתמע מכך, מבלי לחיות באתר בנייה אלא להתמקם בנוחות ומיד להתחיל ליהנות מיתרונות השכונה האיכותית הקיימת, כל אלו במרחק של כ- 500 מ' בלבד מהים.

 

מיטב הטכנולוגיה תחת קורת גג אחת


פרוייקט  BLUE-VIEW מציע את מיטב הטכנולוגיה הקיימת בבתים מעוצבים, החל ממערכת בית חכם הנשלטת על ידי אפליקציה ושולטת על כל חלקי הבית, דרך הכנת תשתית לרישות הבית במצלמות אבטחה, תשתית למערכת אזעקה מתקדמת, אינטרקום חשמלי עם מצלמה ועוד. אפילו על עמדת טעינה חשמלית פרטית בכל אחת מהוילות כבר חשבו כאן.

 

 

פינוק, פינוק


כשמדברים על וילות יוקרתיות אי אפשר לפספס את הבריכה האיכותית שתמצאו בכל חצר, מוקפת בריצוף איכותי. מי שחולם על מטבח חוץ ימצא כאן כבר את כל ההכנות הנדרשות הן מבחינת אינסטלציה, נקודות חשמל, תאורה וגז ואפילו נקודת מים בחנייה לטובת שטיפת הרכבים. תוסיפו לזה 3 מרפסות שמש מפנקות, בהן תוכלו לשבת וליהנות מהסביבה העוטפת.

 

עם דגש על ירידה לפרטים הכי קטנים


בעיצוב הפנים של פרויקט  BLUE-VIEW הובילה אתי קרן אלון, מתכננת ומעצבת פנים אילתית, מהמובילות בתחומה בארץ, את מוטיב הירידה לפרטים הקטנים. אלון האמונה בפרוייקט על תכנון ועיצוב החלל, מציגה עיצוב מינימאליסטי יוקרתי מוקפד עם דגש וירידה לכל פרט קטן שמשלב לא רק את החדשנו תבתחום אלא גם את הפונקציונאליות היום יומית תוך שילוב חומרים איכותיים החל מריצוף גרניט פורצלן באריחים יוקרתיים בגודל 1.20/1.20 בכל הדירה (פרט לחדרים רטובים ומרפסות), דרך חיפוי בחדרים הרטובים עד גובה התקרה בשלושה גדלי אריחים על פי בחירה, נוחות מירבית בחדרי הרחצה כולל אסלות תלויות עם מיכלי הדחה סמויים, ברזי רחצה יוקרתיים וארונות מעוצבים, מטבח בהתאמה מושלמת לתפקוד יום יומי נוח ומפנק, ופריסת החשמל והתאורה מותאמת על ידי תכנון אדריכלי ומושלמת לצרכי היום יום ועדיין לא דיברנו על רישתות מערכת המיזוג בבית באמצעות מערכת VRF יוקרתית ומתקדמת כולל הנמכות גבס ותריסי איוורור דקורטיביים.

 


על טהרת הכוחות המקומיים


אמרת פרוייקט  BLUE-VIEW אמרתם אנשי מקצוע אילתים. רגע לפני שתתרשמו מהאיכות, הנוחות והיופי של הפרוייקט היוקרתי, לא פחות חשוב שתדעו כי הפרויקט כולו מבוסס על כוחות מקומיים. החל מהיזם- איש העסקים האילתי קובי שוויקה, עבורו מדובר בפרויקט הנדל"ן הראשון אבל לגמרי לא האחרון (הפרויקט הבא כבר בבישול בשטח הטרמינל המתפנה), דרך הקבלן המבצע- עמגד בע"מ, בבעלות אילתית, מתכננת ומעצבת הפנים אתי קרן אלון, המתגוררת באילת ואחראית על מגוון פרוייקטים בכל רחבי הארץ ועד למשווקים את הפרוייקט- רימקס רויאלטי אילת בזכיינותם של גיל דנינו ונטלי דניאל מאילת.
אם עדיין לא הבנתם- שיווק פרוייקט  BLUE-VIEW כבר בעיצומו והמחירים החל מ- 2.85 מיליון ש"ח.

לפרטים גיל דנינו- 052-8388358/ *3286 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת