ווייב של תל אביב: המלון החדש באילת למבוגרים בלבד

מאת: ניר אמיתי ● צילום: רותם נועם ● 5/11/2021 14:24 ● ערב ערב 3041
עם בריכות פרטיות בחדרים, מסעדת שף ומסיבות בסופי שבוע, מלון הבוטיק החדש של אילתNow מביא בשורה חדשה לעיר ומציע חוויית חופשה קצת שונה בנוף המלונות האילתי, בעיקר לקהל מבוגר וכנראה שגם אמיד יותר
ווייב של תל אביב: המלון החדש באילת למבוגרים בלבד
כל שירותי המלון מתבצעים על ידי אדם אחד אותו מכנים הג'וקר ● צילום: רותם נועם

כ-200 מטרים מחוף הים, בלב אזור המלונות של אילת, על חורבותיו של מה שפעם היה מועדון הקולוסיאום, נפתח רשמית מלון הבוטיק Now לאחר תקופת הרצה שקטה והשקעה של כ-20 מיליון שקלים. אין ספק כי מדובר במלון שלא מתאים לכולם וגם לא לכל כיס - המלון מקבל אליו אורחים מגיל 21 ומעלה שיכולים להרשות לעצמם את המחיר הלא זול בכלל ללילה.

 

הבשורה 


הרעיון היה ליצור מלון תוסס עם אופי מסיבתי בסטייל יוקרתי של תל אביב, שיהווה אלטרנטיבה לקהל בגילאי  25-50 המבקש להתרחק ממלונות אילת העמוסים במשפחות. הדבר בא לידי ביטוי בעיצוב החדרים, מסיבות הבריכה ואפילו בתפריט המסעדה שמדבר לקהל התל אביבי.      למלון 19 חדרים מסוגים שונים בעיצוב אורבני, חלקם עם בריכה פרטית קטנה. טווח המחירים מתחיל מ-1,500 שקלים לזוג באמצ"ש לחדר הבסיסי כולל ארוחת בוקר. מחיר לחדר עם בריכה פרטית יגיע  ל-2,700 שקלים, כאשר הסוויטה הגדולה ביותר (אחת ויחידה) היא בגודל של 42 מ"ר ועלותה כ 3,200 ₪ באמצע השבוע -ו4,000 ₪ בסופ"ש.  החדרים אמנם יפים ומעוצבים אך מאחר והמלון ממוקם בין מספר בתי מלון אחרים אל תצפו לנוף עוצר נשימה.מבחינת השירות לאורחים, לא ברור אם מדובר בבשורה של ממש או במהלך שנועד לייעל את כוח האדם, אך כל שירותי המלון מתבצעים על ידי אדם אחד אותו מכנים הג'וקר והוא מסייר במלון ומטפל בכל מה שדרוש לאורחי המלון – שמירת חפצים, מגבות, הזמנת מונית או מסאז'.

 

למלון שתי בריכות, כאשר העליונה מיועדת לאורחי המלון בלבד והתחתונה פתוחה לאורחים מבחוץ ● צילום: פרינטסקרין מתוך סרטון תדמית באתר המלון

 

האווירה 


למלון שתי בריכות, כאשר העליונה מיועדת לאורחי המלון בלבד והתחתונה פתוחה לאורחים מבחוץ. לאורך כל שעות היום מתנגנת מוזיקת האוס-טכנו לייט ברחבי הבריכות ובסופ"ש נערכות שם מסיבות. האורחים יכולים ליהנות גם מהאוכל הכשר במסעדת הדגיםMood  הסמוכה לבריכה בניצוחו של השף בר ישראל.המנות במסעדה הן בסגנון איטלקי, צרפתי וים תיכוני. (מנת טרטר טונה אדומה מומלצת במיוחד וכן גם קוקטייל הבית Now is Now). בניגוד לרוב בתי המלון באילת, ארוחת הבוקר אינה מגיעה בצורה של בופה אלא מוגשת לשולחן על ידי מלצר. את ארוחת הבוקר ניתן גם לקבל לחדר ללא עלות נוספת. 

 

הסלבס 


כאן המקום לציין כי שניים מבעלי המלון מוכרים במיוחד - האחד הוא אלעד גוזלן, הבעלים של המועדון האילתי הוותיק "סלינה" והשני הוא אסף אטדגי, אמרגנו לשעבר של עומר אדם. ובהקשר זה, נראה  כי כבר לא מעט סלבס הוזמנו להתארח במלון ולהעלות לרשתות החברתיות תמונות שלהם בבריכה, במסעדת המלון או באחד מ-19 החדרים המעוצבים שלו. ביניהם  בר זומר, שלישיית מה קשור, סקאזי ואחרים.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש