האורח ישלם למלון אורכידאה 1,000 שקלים

מאת: רותם נועם ● 25/4/2024 22:29 ● ערב ערב 3169
לאחר שתביעה קטנה שהגיש כנגד מלון אורכידאה באילת נדחתה, נדרש האורח הלא מרוצה לשלם למלון הוצאות בגובה 1,000 שקל ● ביהמ"ש: "גרסת התובע אינה אמינה"
האורח ישלם למלון אורכידאה 1,000 שקלים
האורח בחר ליצור עימות מכוון. מלון אורכידאה אילת

   אורח במלון אורכידאה תבע את מלון אורכידאה באילת, בבית המשפט לתביעות קטנות בתל אביב, על סכום של 36 אלף שקל, זאת לאחר, שלטענתו, בעת שנפש במלון עם זוגתו במרץ 2023, הוא גילה עם הגעתו לחדר כי זה אינו תואם את החדר שהזמין. הוא נאלץ לפיכך לבצע ביטול הזמנה דרך אתר בוקינג, והובטח ל ו שהכסף ייכנס לחשבונו למחרת, אלא שאז, הובהר לו מהמלון כי על מנת להיות זכאי לזיכוי עליו לעזוב את החדר אליו נכנס לאחר 17:00, עד לשעה 21:00 וכי פינוי מאוחר יותר יבטל את הזכאות לזיכוי. בשלב זה נכנס האורח לעימות מול המלון וןסירב לפנותו במועד שנקבע ולפיכך חוייב בעבור היום, למרות שפינה את החדר בסופו של דבר בשעת ערב ועבר למלון אחר. 
   בדחותו את התביעה, קבע השופט דן סעדון, כי גרסתו של התובע ועדותו אינה אמינה עליו. השופט צמיין כי גרסת התובע בעדותו היתה שונה מזו שהופיעה בכתב התביעה וכי נמנע מלהציג הקלטות שטען כי ישנן בחזקתו והמוכיחות את טענותיו כלפי המלון."שלישית, וזהו העיקר לטעמי, קבלת גרסה חדשה זו של התובע שומטת את היסוד תחת גרסתו העובדתית בכתב התביעה. כיצד? התובע טען בדיון כי החשש שמא מנהלת  המלון לא תמצא לנכון להשיב את כספו גרמה לו להישאר בעל כורחו במלון.  אם יש ממש בגרסה זו נוצר קושי של ממש להסביר את התנהלות התובע כאמור בכתב התביעה ובכלל זה העובדה שהתובע בחר לבצע צ'ק אאוט בשעה 20.15  ולעלות בשעה 20.55  לארוז חפציו על מנת לעזוב את המלון. כל זאת, נדגיש, שעה שברור לתובע כי הוא עתיד ללון בחדר במלון מחשש להפסיד את כספו.  חשוב מכך, אימוץ גרסה חדשה זו של התובע אינה מסבירה מדוע חש התובע תרעומת או עגמת נפש כלפי נציגי המלון על כך שלא יידעו אותו שעזיבת חדר לאחר שעה 21.00 אינה מזכה בזיכוי או החזר כספי. לכאורה בעת שנודע לתובע אודות עניין זה, על פי קביעתי בשעה 22.00 או סמוך לכך, ממילא גמר התובע אומר ללון בחדר במלון כך שסוגיית אי מתן זיכוי או החזר כספי לא עמדה על הפרק", נפסק. כאמור, על התובע הושתו הוצאות בגובה 1,000 שקל. ■


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש