כשעיצוב העל פוגש את הלא קונבנציונלי התוצאה היא לא פחות מאושר

מאת: ניר אמיתי ● 14/3/2021 10:24 ● ערב ערב 3008
חברת העיצוב Kare Desighn GmbH המתמחה בריהוט, תאורה ופריטים מעוצבים, הפועלת ב-200 חנויות הפרוסות ב-50 מדינות, הגיעה סוף סוף לאילת ♦ והיא מתארחת בבית העיצוב של למונדו ♦ קבלו הצצה אל עולם הדימויים העשיר והגוונים העזים המאפיינים את העיצוב פורץ הדרך של מייסדיה, המעצבים יורגן רייטר ופיטר סכונהופן ♦ שהקו המנחה אותם הוא עיצוב חסר פשרות במחירים אטרקטיביים, תוך שמירה על חדשנות והרבה פאן ♦ קבלו הצצה אל קולקציית אביב 2021 שיצאה ממש הרגע מהתנור, המשלבת בין ספלאש של צבעוניות בשילוב עץ אלגנטי
כשעיצוב העל פוגש את הלא קונבנציונלי  התוצאה היא לא פחות מאושר
תגיות:


Color Splash סמל לאופטימיות

 


משחק יצירתי של דוגמאות וצבעים חמים ובהירים המספקים רעיונות ריהוט שמושכים את החושים ומעירים אנרגיות חדשות בעזרת צבעי ורוד, פוקסיה, כתום, הדפסי פרחים ותבניות גרפיות כיפיות.




ריהוט מעץ מלא עם סגנון

 


על רהיטים שמבטיחים אורך חיים  לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר. מזנוני העץ היוקרתיים עושים את העבודה באופן מושלם, תוך יצירת יחסי גומלין בין צבעים ועבודת יד שהיא לא פחות מאומנות מידיהם של נגרים יוצרים, כאשר כל יצירה היא לא פחות מ'פיס'.


 

אוסף Ravello

 


הביטו מה קורה כאשר קווי מתאר מובחנים פוגשים בעץ שישאם נמרץ, לצד גוף משופע קצוות, ופסי ידית דקים, כשגימור הפליז מוסיף מצדו טוויסט אלגנטי. ריהוט מעץ מלא זה בעיצובו של מורטן ג'ורג'סן, הוא המשך ישיר לעיצוב הסקנדינבי שיחזיק מעמד מול כל טרנד מתחלף. 


 

אוסף אוסקה 

 


אפר כהה עדין כפורניר עץ אמיתי, נירוסטה מוברשת בגימור פליז עתיק וצורה גרפית - השילוש העיצובי הזה מעניק לאוסף הרמוניה טהורה. הבלתי רגיל לצד הגיאומטרי, אל מול ידיות עם רצועות עץ המוסיפות תחושה של ריהוט. כן, לא טעיתם, מקור ההשראה הוא עיצוב יפני, המובחן בצבעי החום כהה לצד רכותה של הלכה.


 

סניף אילת, רח’המלאכה 1 (ליד מסעדת פאפי), 08-6318151


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש