מחפשים בשר טרי? הגיע הזמן למצוא את הקצבייה הנכונה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 5/12/2020 07:01 ● ערב ערב 2994
בשר בקר ועוף מהווים חלק משמעותי בתזונה שלנו והם מלאים בערכים תזונתיים חשובים, אבל הרבה לפני הם פשוט טעימים. למרבה הצער, דווקא בגלל שהיום יש כל כך הרבה מקומות מהם אפשר לקנות בשר, בהרבה מהם תמצאו בשר לא ממש איכותי, כזה שלא עשיר במספיק מינרלים ורכיבים חיוניים ובעיקר בשר לא ממש טרי או טעים
מחפשים בשר טרי? הגיע הזמן למצוא את הקצבייה הנכונה
תגיות:

חושבים שמדובר רק בסופרים וברשתות המזון הגדולות? תחשבו שוב. גם אצל הרבה קצבים הנחשבים לטובים, תמצאו בדיוק את אותה האיכות הנמוכה. אז איך תדעו מאיפה לקנות בשר מעכשיו? הנה כמה טיפים שיכוונו אתכם.

 

מה הופך קצביה לאיכותית ומומלצת?

 

ובכן, חשוב לדעת כי יש הגדרות ברורות מאד שיכולות לעזור להבין אם מדובר בחנות חובבנית או שזו דווקא קצביה איכותית ומנוסה. שימו לב לדברים הבאים:

  • ספק בלעדי או מספר ספקים קטן: קצביה בוטיק עובדת כמעט תמיד עם ספק בלעדי או במקרים מסוימים עם ספקים ספורים בלבד לסוגי בשר ספציפיים. רק כך אפשר לדעת שמקבלים בכל פעם בשר איכותי וכשקצביה עובדת עם מספר ספקים זה לרוב הימור די פרוע ואי אפשר לדעת על איזה נתח נופלים. קצביות איכותיות אגב, משווקות לרוב בשר בקר מקומי איכותי ממגדלים מובילים ברמת הגולן.
  • בשר טרי: מחפשים סוג בשר מסוים ומציעים לכם נתח קפוא? ובכן, אם מדובר בנתח נדיר יותר זה יכול להיות הגיוני, אבל כשמדובר בנתחים נפוצים יותר כמו אנטריקוט או סינטה, האפשרות של קניית בשר טרי צריכה להיות תמיד זמינה בעבורכם.
  • שיטות חיתוך ועיבוד: חלק מהותי מעבודת הקצב היא לדעת לעבד את הבשר עבורכם לכל שיטת בישול בה אתם מעוניינים. מומלץ לבדוק לפני דרך סרטוני יוטיוב איך אמורה להיעשות כל שיטת חיתוך או עיבוד ולראות אם הקצב שלכם אכן יודע את העבודה.
  • מגוון נתחים: יש נתחים שלפעמים קשה למצוא כמו פיקניה למשל וזה בסדר אם פעם בכמה זמן לא הצלחתם למצוא אותם. אבל אם אתם מבקשים סטייק פילה או או שפונדרה (אסאדו) ולא מצליחים למצוא אותם על בסיס קבוע, זה בהחלט צריך להדליק לכם נורה אדומה.

 

שורה תחתונה

 

בשביל הבריאות, הטריות והטעם, אל תתפשרו על קצב שלכם. אם תקפידו לבדוק את הדברים האלה בכל פעם שאתם מגיעים לקצביה חדשה, תמצאו בלי שום ספק את המקום המושלם לחזור אליו שוב ושוב במהירות. אם אתם מגיעים למקום מסוים ולא ממש בטוחים לגביו, אנחנו ממליצים לנסות קודם כל את הנתחים הפשוטים ואחר כך לחפש דווקא את אלו הנחשבים לנדירים ויוקרתיים יותר.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש