פלייאוף תחתון על רגל שמאל

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 10/5/2024 06:16 ● ערב ערב 3171
אחרי שסיימה את העונה הסדירה במקום ה - 11 כשהיא מצליחה להלחץ קצת מהקו האדום, חתמה השבוע הפועל יוסי אברהמי אילת על הפסד חוץ 79:85 מול עירוני נס ציונה לאחר שכבר הובילה ב- 16 נקודות ● לאחרונה נשמעים יותר ויותר קולות הקוראים להחלפת הנהלת הקבוצה: ''אחרי 5 שנים הגיע הזמן שהיו''ר פנחס יחזיר את המפתחות'', אומר השבוע אוהד מאוכזב
פלייאוף תחתון על רגל שמאל
הביקורת כלפי טל פנחס יו''ר הקבוצה: ''לא יכול להיות שקבוצה עליה העירייה משקיעה מיליונים, מצליחה להביא למשחקים בקושי 200 אוהדים וגם אלו מרביתם נכנסים בחינם'’

   בפעם המי יודע כמה הפועל יוסי אברהמי אילת כבר הריחה את הניצחון בכיס, אלא שאז הגיעה המחצית השנייה של המשחק ושוב אילת שומטת יתרון משמעותי בדרך להפסד שאינו מחוייב המציאות.

   אילת שחתמה על ניצחון בית חשוב על הפועל חולון שמיקם אותה בתום העונה הסדירה במקום ה- 11, מרוחקת שני מקומות מהמקום ממנו יורדים ליגה, יכלה השבוע במשחק הראשון במסגרת הפלייאוף התחתון (מקומות 7-13) להתרחק עוד יותר מהקו האדום כשכבר הובילה במשחק החוץ מול עירוני נס ציונה בהפרש של 16 נקודות. אלא שכמו שקרה לה יותר מדי פעמים העונה, כשכבר נדמה היה שהניצחון בכיס, שמטה אילת את היתרון וחתמה על הפסד אומלל ולא מחויב המציאות 79:85 לנס ציונה.

   אז נכון שאומרים שהמזל משחק לטובת מאמן חדש שנכנס לעניינים והפעם זה קרה בנס ציונה שהתחדשה מאחורי הקווים במאמן מאיר טפירו, ועדיין שום דבר לא מצדיק איבוד כזה של מומנטום במשחק כל כך חשוב. העובדה שג'ונסון יצא מהמשחק ברגעים הקריטיים עם 5 עבירות רק הקשתה על אילת לגנוב בשניות הסיום ניצחון, אלא שהשאלה שצריכה להישאל היא איך קבוצה שהובילה כבר ב- 16 נקודות הגיעה למצב כזה שהיא רודפת אחרי יריבתה בסיום?


   אילת פתחה כהרגלה מצוין ורצה ל24:17 בסיום הרבע הראשון. ברבע השני המשיכה אילת ללחוץ על הגז וירדה למחצית בהובלה 49:36. אלא שגם הפעם לרבע השלישי חזרה אילת אחרת. דקה בתוך הרבע השלישי הצליחה המארחת לצמק ל- 49:41 כשבסיום הרבע נס ציונה משלימה מהפך 58:60. ברבע האחרון זו היתה בעיקר אילת שרדפה אחרי נס ציונה. האורחים ברחו ל 2:17 וטיפסו ל- 62:71, אבל אילת לא ויתרה על המשחק. דקה וחצי לסיום המשחק אילת כבר צימקה ל- 76:75 לנס ציונה, אלא שהוצאתו של ג'ונסון הטוב במגרש אל הספסל עם 5 עבירות, הקשה עליה את המשימה. נס ציונה בניצוחו של טפירו לחצו עוד קצת על הגז וחתמו על ניצחון חשוב מאוד מבחינתם 79:85, כשהם מחזירים את אילת למקום ה– 12 בטבלה, מקום אחד מעל הפועל באר שבע, כשהיא מריחה היטב את סכנת הירידה.

   קלעו לאילת: ג'ונסון- 27 נק', בוקר- 19 נק', סטוארט- 18 נק', זיס- 8 נק', אנום- 5 נק', אשכנזי- 2 נק'. כן שותפו זורנו וזאבלין.

 

קולות מהיציע


   השבוע לאחר עוד עונה לא מוצלחת בלשון עדינה של הפועל יוסי אברהמי אילת, לא הצליחו עוד האוהדים להתאפק ודרשו בכל תוקף להחליף את ההנהלה. "אחרי חמש שנים של עבודה מאומצת ולא קלה מצדו של טל פנחס, יו"ר הקבוצה, הגיע הזמן שהוא יבין שעייף, יחזיר את המפתחות ויאפשר למישהו אחר להוביל את הקבוצה", אמר השבוע אוהד מאוכזב. היה השבוע מי שהזכיר כי לצד ההישגים הגרועים של הקבוצה בשנתיים האחרונות, אילת איבדה את מרבית אוהדיה. "לא יכול להיות שקבוצה עליה העירייה משקיעה מיליונים, מצליחה להביא למשחקים בקושי 200 אוהדים וגם אלו מרביתם נכנסים בחינם", אמר אוהד אחר. "יש להוקיר לטל פנחס היו"ר הרבה כבוד והערכה על המאמצים ועל חמש שנים של עשייה, אבל זה בדיוק הזמן להיפרד, להודות שזה כבר לא זה ולאפשר למישהו אחר לתפוס את המושכות". בין השמות שמעלים האוהדים כפוטנציאל להחלפת היו"ר הוא נחי אינדיק, ששימש כיו"ר הקבוצה לפני חמש שנים ובעונה אחת ויחידה בה שימש כיו"ר הצליח להביא לעיר את המאמן שרון דרוקר והוביל את הקבוצה אותה קיבל עם 16 ש"ח בקופה עד לחצי הגמר בסיומה של עונה מוצלחת. השבוע כתב אחד האוהדים בפייסבוק: "הקבוצה כבויה וחסרת לחימה. איפה הימים של קבוצה עם סגל איכותי ותחרותי, עם מאמן ראוי על הקווים. געגועיי לימי נחי אינדיק, אולי קאמבק שלו יחזיר את הצגות הכדורסל שראינו פה פעם". ■


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש