שתי מדליות ארד לשטיינברג בבוגרים

מאת: מירב לוי דיאמנט ● 25/4/2024 23:05 ● ערב ערב 3169
הישג יפה לשחיין האילתי לב שטיינברג בן ה– 17 בקטגוריית הבוגרים באליפות היוקרתית עמק חפר, אותה סיים עם שתי מדליות ארד = איגור קוסטין בן ה- 14 קבע מיקומים טובים בקטגוריית הגיל שלו
שתי מדליות ארד לשטיינברג בבוגרים
עשה את זה בזירה של הבוגרים - לב שטיינברג והמאמן סרגי גרום

   שני שחייני הפועל אילת בשחייה, בניצוחו של המאמן סרגיי גרום, השתתפו בשבוע שעבר באליפות עמק חפר הפתוחה שהתקיימה במכון וינגייט.

   לב שטיינברג בן ה– 17 בשנתו הראשונה בקטגוריית הבוגרים, התחרה מול צמרת הבוגרים בארץ בשחייה וקטף 2 מדליות ארד בין הטובים ביותר.

   במשחה למרחק 200 מ' גב קבע שטיינברג תוצאה של 2:05 דקות, אמנם לא שיאו האישי אבל התוצאה עדיין העניקה לו את המקום הראשון בקטגוריית הנוער ואת מדליית הארד בבוגרים.

   במקצה למרחק 200 מ' פרפר, מקצה אותו שחה זו הפעם השנייה בחייו, חתם שטיינברג על זמן של  2:09ד', שיפר את שיאו האישי בנוער ב-9 שניות וקטף את מדליית הארד בקטגוריית הבוגרים. גם את המקצה היוקרתי למרחק 400 מ' מעורב אישי סיים לב במקום השני והמצוין בקטגוריית הבוגרים, אך נפסל בעקבות סיבוב לא תקין.

   בסך הכל הוכיח לב שטיינברג בתחרות כי אין לו יריבים במקצים החזקים שלו בקטגוריית הנוער ועדיין צפוי לו קרב איתנים בזירה של הבוגרים.

   איגור קוסטין בן ה– 14 שהשתתף בתחרות עמק חפר לראשונה, התחרה בקבוצת הנוער בגילאים 14-16. הוא השתתף בשני משחים. את המשחה למרחק 50 מ' חתירה הוא סיים במקום ה– 3 עם שיא אישי יפה של 26.93 שניות. במקצה למרחק 100 מ' חופשי הוא סיים שני בזמן של 59.07 שניות.

   בימים אלו מתכוננים איגור קוסטין ושחיינים צעירים נוספים בנבחרת השחייה הצעירה של אילת לאליפות ישראל לגילאים צעירים שתתקיים בחודש יולי במכון וינגייט.


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו במייל או בווטסאפ


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש