ביקור שר העליה והקליטה באילת

מאת: דוברות עיריית אילת ● 28/10/2023 12:05 ● ערב ערב 3143
שר העליה והקליטה - ח״כ אופיר סופר הגיע היום (חמישי) לביקור בעיר אילת יחד עם מנכ״ל משרדו וצוות מחוז דרום של המשרד, כדי לעמוד מקרוב אחר הצרכים והמענים הניתנים לתושבי הדרום והעוטף שנקלטו באילת. ״זו מלחמה של כולנו״ אמר השר והוסיף: ״ההתגייסות של אילת מהווה תרומה משמעותית לחוסן הלאומי שהוא אחד האתגרים המרכזיים״.
ביקור שר העליה והקליטה באילת

במסגרת הביקור נפגשו השר וצוותו עם ראש העירייה – אלי לנקרי ועם הצוותים המקצועיים בעירייה בתחום הקליטה והעליה והרווחה. בפתח הדיון קיבל השר סקירה על הפעולות העירוניות מהיום הראשון ללחימה בתחומי רווחה, חינוך וקהילה כולל הקמת מוקד סיוע עירוני שמרכז את כל הפניות, מוקדי סיוע רגשי ונפשי שהופעלו בשלב ראשון על ידי צוותי רווחה של העירייה והיום מופעלים כ 30 מוקדים יחד עם משרד הרווחה והבריאות, הקמת מרכזי איסוף וחלוקה שמרכזים אינספור תרומות של תושבי העיר, מוקדי חינוך שהופעלו בשבוע הראשון על ידי צוותי חינוך של העירייה ופועלים כיום תחת מינהלת של משרד החינוך ועוד. 

לצד הסיוע הרב שמגישה אילת כעיר הקולטת הגדולה במדינה המארחת מהשבוע השני ללחימה למעלה מ 60,000 תושבים, שמע השר מראש העירייה גם על ההשלכות של המלחמה על העיר אילת וכלכלתה הנשענת רובה ככולה על תיירות. השר שמע מצוות העליה והקליטה בעירייה גם על עולים שנקלטו מאילת מיישובי הדרום והעוטף והדגיש שצוות משרדו נכון תמיד לתמוך ולסייע.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש