מותק - מדור החברה של אילת

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: מהאלבומים הפרטיים ● 17/8/2023 12:09 ● ערב ערב 3133
הצגה מיוחדת באילת: ''לו היינו נוהגים כמו האחים האלה - הייתה מציאות שונה'' ● עיר הנוער אילת 2023  ● מבצעי חג ברהיטי איכות המחודשת ● כולנו עוצרים את החרם! ● בפסטיבל האוכל הרביעי באילת
מותק - מדור החברה של אילת
צוות רהיטי איכות המדהים במנוחה קלה לאחר שיפוץ מדהים של החנות עבורכם תושבי אילת והערבה. כולכם מוזמנים לבוא ולהנות ממבצעי חג חסרי תקדים.
תגיות:

הצגה מיוחדת באילת: "לו היינו נוהגים כמו האחים האלה - הייתה מציאות שונה"
בנות השירות של מרכז זהות 'אורות ישראל' באילת העבירו הצגה מיוחדת ומרגשת לילדי הקייטנות בעיר בנושא בית המקדש וחורבן הבית ע"י האגדה המפורסמת על שני האחים והשיבולים. "מותר לריב. אבל גם אם חושבים אחרת – עדיין אחים". הילה ותמר, בנות במרכז לזהות יהודית באילת, בחרו דווקא באגדה הזו בטענה כי "זו בדיוק הדרך שבה צריך לנהוג - לראות קודם את צרכיו של האחר לפני עצמך, במיוחד כשהוא אחיך ובמיוחד לאור המצב הנוכחי כיום בחברה". מספרת מנהלת המרכז, מזל היילברון. "מי מאתנו היה נוהג כמו האחים האלה? ההצגה הזו מעבירה מסר של אכפתיות. לראות את השני ולהבין שלכל אחד יש מורכבויות, גם אם נראה לנו שיש לו הכל, שנוח לו, שקל לו."..
עיר הנוער אילת 2023  
במסגרת תכנית ״קיץ בטוח ברשות״ בהובלת עיריית אילת, ציינו את סיומו של מיזם ׳עיר הנוער אילת׳, בהובלת יחידת ההכנה לצה״ל של חיל החינוך והנוער ויחידת מיטב. האירוע התקיים בטיילת באילת ובו פגשו מעל ל-5,300 בני נוער את צה״ל במלוא הדרו. במיזם השתתפו כ- 150 חיילים מיחידות צה״ל - לוחמים, חילות וזרועות ותפקידי תומכ״ל שחשפו בפני המיועדים לשירות את הגיוון ואת העוצמה של צה״ל בעמדות שונות. המלש״בים התנסו בסימולטורים המדמים תפקידים בצה״ל. במתחם הוקמו גם עמדות של יחידת מיטב למתן מענה פרטני למלש״בים. המפגש הייחודי בחופשה, על חוף הים, באילת, הצליח לייצר מפגש בלתי-פורמלי בין בני הנוער לבין הצבא, שכמותו לא פוגשים בשום מקום אחר.
צילום: מדור מקומית סקטוריאלית
מבצעי חג ברהיטי איכות המחודשת
צוות רהיטי איכות המדהים במנוחה קלה לאחר שיפוץ מדהים של החנות עבורכם תושבי אילת והערבה. כולכם מוזמנים לבוא ולהנות ממבצעי חג חסרי תקדים.
כולנו עוצרים את החרם!
העיר אילת, המארחת במהלך הקיץ עשרות אלפי בני נוער מכל הארץ, נבחרה על ידי משרד החינוך להציג קמפיין שנועד להגביר את המודעות נגד חרמות ולהעביר מסר שיש מקום לכולם. הקמפיין, המתנוסס על שלטים ועל גבי אוטובוסים, מתקיים לצד תכנית שמוביל משרד החינוך ותכנית עירונית המיושמת באילת "הכיתה כיחידה חברתית" וכולל פעילות במתחם הנוער הממוקם בטיילת. 
פסטיבל האוכל באילת
בפסטיבל האוכל הרביעי באילת, ביקש ליאם מאבא נועם לפגוש את סמי הכבאי. בסוף ההופעה, רגע לפני שעלה למטוס, הגשים סמי הכבאי לליאם את החלום. מחכים למפגש הבא.

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש