בואי לאילת

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 19/7/2023 09:34 ● ערב ערב 3128
"בואי נתרחק אל הלגונות השקטות, בואי לאילת", כך אומר השיר המפורסם המהלל את העיר הישראלית הנמצאת בצידה הדרומי ביותר של ישראל. עבור הישראלי הקלסי, אילת היא בירת החופשה והקניות ללא מע"מ. אם אתם נוסעים בקרוב לחופשה באילת ובא לכם קצת לגוון מבטן גב, הינה כמה הצעות לחופשה מדהימה לכל המשפחה.
בואי לאילת
צילום: pixabay
תגיות:

 

חוויות מתחת למים

 

לאילת יש את שונית האלמוגים המרהיבה ביותר הקיימת בישראל. העיר השוכנת לחופי הים האדום ומוקפת במדבר משגע ביופיו, מכילה בתוכה עוד עולם שלם, העולם הקסום שמתחת למים. יש כל מיני דרכים לחקור את המסתורין המופלא של הים וזה תלוי מאד באופי שלכם ואופי החופשה. לקלילים מביניכם שרוצים אטרקציה לא מחייבת אפשר כמובן לחקור את הים בשחייה עם שנורקל. שנורקלים זו פעילות נפלאה לעשות עם ילדים והזדמנות להיחשף לפלאיות הקיימת מתחת למים. דרך נוספת ורצינית יותר היא כמובן ללמוד צלילה. ניתן להתנסות בחוויית צלילה חד פעמית, כזו המותאמת גם לילדים, או ללכת לקורס צלילה למתחילים ולחוות שבוע של תרגולים בעומק הים עם צוות מנוסה.

אם מתחשק לכם לחוות את החיות שמתחת לים, מבלי להיכנס למים, גם זו משימה אפשרית ופשוטה לביצוע באילת. ניתן ללכת למצפה התת ימי ולהתרשם מדגים וחיות ים שלא רואים בכל יום, כולל חיות נדירות שרוב הסיכויים שלא תראו בצלילה. המצפה התת ימי זו פעילות מושלמת לכל המשפחה ומתאימה גם לקטנטנים שיכולים לרוץ בהתרגשות במתחם ולהתבונן במתרחש במים.

דרך נוספת להתחבר לים דרך אטרקציה משמחת ומומלצת לילדים היא שחייה בריף הדולפינים. הדולפינים הם יצורים אינטליגנטיים וחברותיים, שהריף מאפשר שחייה ושנירקול לצידם, חוויה מחברת ומרגשת עם הטבע.

 

שפע קולינרי

 

באילת, עיר החופש הישראלית, יש היצע נרחב של מסעדות מכל הסוגים. בין אם אתם נמצאים במלון עם שלוש ארוחות ביום, או שאתם בכלל בחופשה מסוג אחר, תוכלו למצוא כל מזון שעולה על רוחכם במגוון תקציבים. בין אם תבחרו לחטוף ארוחה קלה בזמן שיטוט בטיילת, כמו משולש טעים של פיצה באילת או ללכת למסעדת בשרים יוקרתית, יש הכל. את הערבים תוכלו לסיים בטיילת מול הים עם קינוח מדוכן הקרפ המקומי בתוספת נוטלה.

 

קניות, קניות, קניות

 

חופשה באילת מעניקה לנו הזדמנות לקנות את הדברים שאנחנו רוצים בשגרה, אבל הם קצת יקרים מדי, בהנחה משמעותית בזכות הורדת המע"מ. רכישה של מכשירי חשמל, בגדים, ריהוט ועוד שלל דברים שאתם זקוקים להם באילת יבטיחו לכם שתקנו במחירים זולים יותר מבכל מקום אחר. אם אתם מתכננים קנייה גדולה מומלץ לבוא עם רכב ולהימנע מניסיונות אחרים להוביל את החפצים.

 

האגם הנעלם

 

האגם הנעלם ממוקם בתמנע, מעט מחוץ לאילת ויכול להיות העצירה המושלמת שלכם בדרך חזור. רגע לפני שאתם מתחילים או מסיימים את החופשה, תוכלו לעצור במקור מים מדברי, צלול ועם נופים עוצרי נשימה. ניתן להגיע לאגם בקלות עם רכב פרטי ויש כרבע שעה הליכה שעשויה להיות מעט קשה מדי עם קטנטנים. ניתן לשחות במקור המים, אך שימו לב כי מדובר במים מלוחים   במיוחד, שייתכן ולא תרצו להכניס אליהם את הפנים. הקמפינג אסור בשטח האגם, אך זו יכולה להיות הזדמנות נפלאה להיפרד מהדרום ומנופי המדבר המרהיבים רגע לפני שחוזרים הביתה.

 

בטן גב

 

אל תשכחו שאתם בחופשה, ואין כמו לשכב על החול החם ולטבול במים, או פשוט לשכשך בבריכה במלון בימים חמים במיוחד ולתפוס שיזוף שיראה לכולם שהייתם בחופשה. איזה כיף שאפשר גם לנוח וגם לעשות אטרקציות והכל בעיר אחת.


חדשות אילת והערבה - יום יום באילת