מבקרים באילת? אל תחמיצו שייט בספינות היפהפיות של יאכטות אילת

מאת: מערכת יום יום באילת ● 21/6/2023 20:14 ● ערב ערב 2064
מגיעים לאילת ולא מוכנים לוותר על חווית שייט מהנה במפרץ? ● הכתובת שלכם היא כמובן 'יאכטות אילת', חברת הספנות הוותיקה, שמפעילה צי של ארבע ספינות, כל אחת יותר יפה מרעותה ● עם דקים מפנקים, מגלשות ומתחם ימי, ג'אקוזי, ורחבת ריקודים גדולה, כל מה שנותר לכם זה לבחור באיזו יאכטה תרצו להתפנק הפעם
ארבע ספינות, ארבעה סגנונות, חוויה אחת שלעולם לא תשכחו - יאכטות אילת

מתחם ימי הכולל מגלשה ואבוב להשלמת החוויה                                              צילום: אודי פורטל

 

אז מה יכול להיות קסום יותר מאשר הפלגה מהנה אל מול נופי מפרץ אילת, כשמצד אחד נגלית אליכם העיר אילת במלוא הדרה, ומצד שני, נגלית אליכם העיר השכנה עקבה? את זאת הבינו במרוצת השנים, רבבות התיירים שבחרו ב י'אכטות אילת', לטובת שייט חופשה או אירוע, שכן ביאכטות אילת תמצאו מענה לכולם, לזוגות, משפחות, וכמובן עבור ארגון ימי הולדת, בר מצווה, בת מצווה, ערבי גיבוש והצעות נישואין רומנטיות, שיקבלו תפנית מרהיבה אל מול נוף המפרץ.

ליאכטות אילת ארבע יאכטות, הגדולה שבהן היא, 'קפטן פיליפ', שאורכה 24 מ', והיא מארחת עד 200 איש בנוחות רבה. לספינה סיפון עליון מחופה האפשר להפוך מסיפון שטוף שמש לסיפון מוצל. על הסיפון העליון מקומות ישיבה רבים ונוחים, ג'קוזי מפנק, שתי עמדות D.J. ותאורת לדים, הגורמת לסיפון העליון להיראות כמו חללית בשעות הלילה. על הסיפון האמצעי בר עשיר ובסיפון התחתון חדר האוכל מפואר וממוזג. הסיפונים מחופים שטיחים, כל הריהוט הוא מודולרי ואפשר להתאימו לכל אירוע.

 

כמו חללית  בשעות החשיכה. קפטן פיליפ

 

הגודל והפאר של ספינת הרמוני אילת הם אלה שהקנו לה את הכינוי "מלכת הים האדום". סיפון ההרמוני (Harmony Eilat) מתחלק לשלושה מפלסים, בכל אחד מהם ניתן ליהנות מחוויית שיט שונה. המפלס הראשון מכונה "אוקיינוס". זהו מפלס מקורה וממוזג, שממנו תוכלו גם לטבול במים. המפלס השני מכונה "פוסידון". זהו מפלס רומנטי ושקט, המיועד לזוגות. המפלס השלישי, "נפטון", הוא מפלס המסיבות. על דק השמש הנפרש על פני 160 מטרים רבועים, תוכלו לפזז לצלילי די.ג'יי, עם הרבה אלכוהול משובח. הספינה הרמוני מארחת אירועים בסדר גודל של עד 260 אורחים. בריתות, חתונות וימי כיף לעובדים.

 

אל תחמיצו את מפלס המסיבות של ההרמוני

 

האטלנטיס היא ללא סספק, הספינה הגדולה והמרשימה באילת, המאפשרת אירוח של עד 220 משתתפים ותמצאו בה שני מפלסים. בתחתון, אולם ממוזג ומפואר המתאים לאירועים, ובעליון – כיסאות שיזוף, רחבת ריקודים ושני ג'יקוזים גדולים. האטלנטיס הינה ספינה מסוג קטאמרן, גדולה ומפוארת, המתאימה להפלגות יוקרה.

 

כסאות שיזוף ורחבת ריקודים. האטלנטיס

 

הלאמי - יאכטת מפרשים עתיקה ויפהפייה,  המארחת עד 100 נוסעים, ומשלבת אלגנטיות אקסקלוסיבית ואווירת חופש משוחררת. רוצים להרגיש כמו בסדרה "איים אבודים", הלאמי היא הבחירה הנכונה עבורכם. בסיפון העליון: משטחי שיזוף, רחבת ריקודים מרווחת למסיבות ואירועים ושני ג'קוזי מרווחים, עם מים מתוקים, הפועלים בכל ההפלגות (בחורף ידאגו לכם למים חמים). הפלגות יכולות לכלול ארוחה סביב שולחנות, ובסיפון התחתון, תוכלו להתרווח בסלון ממוזג באווירת פאב.

 

רחבת ריקודים מרווחת למסיבות ואירועים ושני ג'קוזי מרווחים. ה'לאמי'

 

הגיעו לאירוע של עצמכם כמו אורחים

 

המוטו שלנו הוא שאין דבר שאי אפשר לעשותו", אומרים בני משפחת ברנס, המפעילים את האטרקציה המקומית כבר עשרות שנים. "'ביאכטות אילת' אנו יכולים להפיק בשבילכם כל דבר שאתם מעלים על דעתכם בשטח הימי וגם הרבה דברים שהם מעבר למה שחלמתם". מאות האירועים שכבר נחגגו על ספינות יאכטות אילת ואינסוף האילתים המרוצים, יעידו, עד כמה הופתעו מחוויית האירוע שלהם, כשחשבו שלא ניתן עוד להפתיעם.

זה לא קרה בין לילה", מסביר מושיקו הבעלים, "לאורך השנים הקשבנו ללקוחות, למה שהם רוצים ותרגמנו למעשים. שידרגנו את הספינות ובנינו קונספט 'לוקסוס' - קונספט של הפלגות תענוגות מהסוג שאפשר היה עד עכשיו לחוות רק במקומות כמו בקריביים או בריביירה הצרפתית. האירועים שאנו מפיקים על גבי הספינות שלנו הם מהסוג שלא ישכח במהרה".

"אנחנו נתפעל את האירוע, ואתם, בואו לאירוע כמו אורחים - רק בכדי ליהנות, ואל תשכחו להביא אתכם בגד ים ומצב רוח מרומם", אומרים ב'יאכטות אילת' ואם לא די בכך, הרי שב'יאכטות אילת' בנו עבורכם חבילות אירוע בסגנונות שונים, מהן תוכלו לבחור את הסגנון האהוב עליכם. בכל קונספט ניתן להתאים מגוון תפריטים, עיצוב הספינה ועריכת פעילויות במהלך האירוע. תוכלו לבחור לחגוג באירוע בוקר, או באירוע ערב – כשאתם קובעים את היום, השעה והסגנון וב'יאכטות אילת' כבר ידאגו לכך שהסטורי שתעלו מהאירוע שלכם, יפוצץ את הרשתות החברתיות.


הדובדבן שבקצפת

 

על מנת לשדרג את האירועים שהם מפיקים, הקימו ב'יאכטות אילת' מתחם ימי - סוג של אי מלאכותי בלב ים - שהחגיגה עליו מעצימה את האירוע שאתם חוגגים על הספינה, ומעניקה לו ממד נוסף ומלא אדרנלין, שם תוכלו ליהנות גם מחוויית אבוב במים שתשלים את החווייה.

 

צילום וגרפיקה: SUN MEDIA קידום אתרים

 

המשרד ממוקם בבניין הספירל, טיילת החוף הצפוני (ליד הגשר)

 

פתוח בימים: א'-ו' 09:00-16:00


לפרטים ותאום:  08-6316661

 

פייסבוק

 

אתר


 

רוצים להיות מעודכנים 24/7הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש