אירועים חוגגים עם יאכטות אילת - לחוויה בלתי נשכחת

מאת: מערכת יום יום באילת ● 8/1/2020 20:31 ● ערב ערב 2949
באירועים של 'יאכטות אילת' הים, הרוח, ההרים והשמש של מפרץ אילת הם התפאורה ● חוגגים חינה, חתונה, בר/בת מצווה, בריתה, ימי הולדת או כל אירוע אחר? ● המקום האולטימטיבי לחגיגה המושלמת, הוא על אחת הספינות של 'יאכטות אילת' ● יאכטות אילת - יוצרים זיכרונות לכל החיים!
חווייה שלא שוכחים כל החיים - יאכטות אילת

 

הגיעו לאירוע של עצמכם כמו אורחים

 

הצוות המקצועי של 'יאכטות אילת' ידאג לכך שהאירוע שלכם יהיה ייחודי, מלהיב ושונה מכל מה שהכרתם עד היום. "אנחנו נתפעל את האירוע, ואתם, בואו לאירוע כמו אורחים - רק בכדי ליהנות, ואל תשכחו להביא אתכם בגד ים ומצב רוח מרומם", אומרים ב'יאכטות אילת'. ואכן כ'שיאכטות אילת' הם שמתפעלים את האירוע, מובטחת לכם הנאה מלאה, כמו למאות חוגגי האירועים שכבר חגגו על אחת הספינות של החברה הוותיקה.
לחברת 'יאכטות אילת' ארבע ספינות מהגדולות בארץ:  'הרמוני', 'קפטן פיליפ', 'אטלנטיס' ו'לאמי', עליהן אפשר לחגוג אירועים של עד 200 איש.

ואם לא די בכך, הרי שב'יאכטות אילת' בנו עבורכם חבילות אירוע בסגנונות שונים, מהן תוכלו לבחור את הסגנון האהוב עליכם. בכל קונספט ניתן להתאים מגוון תפריטים, עיצוב הספינה ועריכת פעילויות במהלך האירוע.
תוכלו לבחור לחגוג באירוע בוקר, או באירוע ערב – כשאתם קובעים את היום, השעה והסגנון וב'יאכטות אילת' כבר ידאגו לכך שהסטורי שתעלו מהאירוע שלכם, יפוצץ את הרשתות החברתיות.

 

צילומים: קים אידר


הדובדבן שבקצפת

 

על מנת לשדרג את האירועים שהם מפיקים, הקימו ב'יאכטות אילת' מתחם ימי - סוג של אי מלאכותי בלב ים - שהחגיגה עליו מעצימה את האירוע שאתם חוגגים על הספינה, ומעניקה לו ממד נוסף ומלא אדרנלין.

אילתים, רוצים להרשים את האורחים שלכם, הן האילתים והן את אלה המגיעים ממרכז וצפון הארץ ואולי גם מחו"ל? 'יאכטות אילת' מציעים לכם אטרקציה מיוחדת, המשלבת הפלגה במפרץ אילת, מוסיקה מצויינת ואוכל מעולה, על אחת מארבעת הספינות ובתוספת המתחם הימי המהנה והכל במחיר מותאם לכל כיס ובמיוחד לתושבי אילת.

 

 

המשרד ממוקם בבניין הספירל, טיילת החוף הצפוני (ליד הגשר)
 

פתוח בימים: א'-ו' 09:00-16:00


לפרטים ותאום:  08-6316661

 

פייסבוק

 

אינסטגרם

 

אתר

 


 

רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש