וודסטוק באילת? כמעט

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: סימונה סולומון שאואט ● 31/3/2023 09:10 ● ערב ערב 3113
כל מי שאוהב רוק, גיטרות או סתם מוסיקה, לא יכול היה שלא להתרגש מפסטיבל הגיטרה 2023 שנערך במדשאות מלון ספורט, לצד מאות הצופים שרקדו לצלילי המוסיקה שהם אוהבים כאילו היתה אילת לוודסטוק
וודסטוק באילת? כמעט

עזרה בכתיבה וצילום כתבה זו - אביבה דקל

ביום שישי, בשעות החמות ביותר של היום, 14:30 עד 17:00 רקדו כולם, הניפו ידיים, קפצו והסתחררו ואף אחד לא עזב את המתחם למרות החום. ומי בין המופיעים? אסף אמדורסקי שהביא לבמה את  המוסיקה  שלו שלא השאירה אף אחד בכיסאו והזמין לבמה את אפרת גוש, מרסדס בנד, שהמוסיקה שלהם טרפה את חושיהם של הנוכחים והפכה אותם ללהקת רקדני רוק שכולם מניפים ידיים, קופצים או מסתובבים עד טירוף לקצב המופלא שלהם. הוזמנה להצטרף אליהם קורין אלאל, ואחריהם הגיעו תיסלם עם רפרטואר השירים הישנים והטובים שכל מי שנכח בקהל, גם אם לא בן עשרים אלא בן חמישים או שישים ואפילו יותר, יודע את כל המילים ולא מתבייש לשיר אותן גם אם הקול שלו לא משהו והוא מזיף בכיף.

 

צילום: שחר גלאס  


והיו כמובן גם מופעי הערב המדהימים. בחמישי בערב נערכה הפתיחה אחר כבוד עם גיבורי הגיטרות: ברי סחרוף, אביתר בנאי, דודו טסה וחיים רומנו, ארז לב ארי ועלמה זוהר, בו נגנו גיבורי הגיטרה של כל הזמנים לקהל מאזינים נלהב שלא הפסיק ליהנות אף רגע, בשלב מבויים התאחדו סחרוף, טסה ובנאי לשיר מחווה לכבוד יצחק קלפטר ז"ל, היה מרגש. בערב שישי עלו על הבמה שלום חנוך ומתי כספי שכשפו את הקהל במגוון האינסופי של שירים שכתבו והלחינו משך עשרות שנותיהם על הבמה.

 

וודסטוק אמרנו?


ואם מישהו ביקש לעצמו מופע מעט אינטימי יותר, הוא מצא אותו בפאב הג'אספר של מלון אגמים שם ניגנו כוהנות המוסיקה הגדולות, יובל דיין, יעל דקלבאום ודנה ברגר. ועוד לא אמרנו מילה על החגיגות בשעות הקטנות של הלילה בג'אספר עם לייזר לויד, או עם חמי רודנר– התשובה לג'אם סשן של פסטיבל הג'אז - שנמשכו עד הבוקר. 

 

צילום: סימונה סולומון שאואט


ומילה טובה למלון ספורט על הארגון והסדר והבירות והאוכל הטעים ובעיקר על המקום המוצל והמוגבה המיוחד שסידרו לנכים ודאגו שכל אחד, בכל גיל ובכל מצב גופני,  יוכל היה ליהנות הנאה מלאה מהאווירה והמוסיקה בצורה מושלמת.
לאט לאט, משך השנים, הפכה אילת לעיר פסטיבלי המוסיקה של ישראל. פסטיבל רודף פסטיבל, פסטיבל מוסיקה קאמרית, פסטיבל קלאסיקאמרי, פסטיבל ג'אז קיץ, פסטיבל ג'אז חורף ועוד. 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש