זה סכום העתק בו יפוצה תושב אילת שנפל מסולם במקום עבודתו

מאת: תוכן שיווקי ● צילום: אילוסטרציה ● 16/3/2023 20:17 ● ערב ערב 2064
תושב אילת, העובד כמחסנאי באחד מבתי המלון בעיר, יפוצה בסכום של למעלה מרבע מיליון שקל לאחר שנפל מסולם במחסן המלון בעת ספירת המלאי החודשית ושבר את רגלו ● לעובד נפסקו אחוזי נכות לצמיתות ● עו''ד דן יצחק סודאי מאילת מסביר איך הוא עשה זאת נכון, שלב אחר שלב
זה סכום העתק בו יפוצה תושב אילת שנפל מסולם במקום עבודתו

תושב אילת (47) יפוצה בסכום של 267,000 שקל, לאחר שהגיש תביעה באמצעות עורך דינו, דן סודאי, ממשרד עורכי הדין דן יצחק סודאי מאילת, כנגד הביטוח הלאומי.
במקביל לפתיחת הליך, פנה עו״ד דן סודאי לחברת הביטוח המבטחת את בית המלון ועובדיו. במהלך המו״מ, דחתה חברת הביטוח את טענותיו של עו״ד סודאי לעניין רשלנות המעביד וההפסדים שנגרמו לתובע בגין התאונה. עו״ד סודאי טען כי בית המלון לא נקט אמצעים כלשהם בכדי למנוע את התרחשות התאונה ולאחר שהוכיח כי נכותו התפקודית של העובד גבוהה מנכותו הרפואית ביחד עם העובדה כי בית המלון לא סיפק אמצעי מיגון וציוד לעבודה בגובה בהתאם לתקנות הבטיחות בעבודה (עבודה בגובה), תשס״ז - 2007, נאותה חברת הביטוח, לאחר מו"מ ממושך, לפצות את העובד בסך כולל של 267,000 ש״ח מביטוח לאומי ומביטוח חבות מעבידים נקבעה נכותו על ידי המוסד בשיעור 18.5% לצמיתות.

 

“הפיצוי לו זכה מרשי משקף נאמנה את הנזק וההפסדים שנגרמו לו”

 

אסור לוותר, אפשר לנצח


"חשוב להיעזר בשירותיו של עורך דין המתמחה בתביעות ביטוח שכן על אף כי מדובר בסאגה אשר הסתיימה בפשרה, המו"מ עלול להיות עיקש ולעיתים מייאש ולכן חשוב להיות אסרטיביים ומיומנים בהליכים השונים". עוד הוסיף סודאי: "הפיצוי לו זכה מרשי משקף נאמנה את הנזק וההפסדים שנגרמו לו כתוצאה מן התאונה וזאת לאחר שמשרדינו עמד על מלוא זכויותיו הן במסגרת הביטוח הלאומי והן במסגרת ביטוח חבות מעבידים. חשוב לזכור כי חברות הביטוח אינן ששות לספק רשת ביטחון לעובד אשר כושר השתכרותו נפגע משמעותית ואף מנסות להציג את המעסיק כחף מכל התרשלות. רק לאחר מו״מ עיקש, הוכחה רשלנותו המעסיק לנסיבות התאונה ותוצאותיה״. 
סודאי מסביר כי מדובר בהליך שמצריך הגשת חוות דעת רפואיות ומקצועיות, שמטרתן לקבוע את אחוזי הנכות מול הוועדה הרפואית של הביטוח הלאומי.  "אם אדם אינו מרוצה מהחלטת הביטוח הלאומי נפתחת בפניו אפשרות לערער על ההחלטה, וככל שהערעור יידחה, פתוחה בפניו הדרך לפנות לביהמ"ש, כך שעל אנשים לדעת כי הליך בנזיקין עלול להיות מורכב וארוך, ובמקרים רבים הצד הנתבע טוען להעדר אחריות, כאשר מדובר לרוב בנתבעים חזקים כדוגמת בתי חולים, עיריות וגופים מוסדיים. גופים אלו מיוצגים על ידי עורכי דין מנוסים ובעלי מומחיות בתחום הנזיקין, וכדאי מאוד שגם בצד שלכם יהיה מי שידע לנהל את התביעה ובמקביל למקסם מו"מ לפשרה, ככל שזו אפשרית." 
המסקנה היא, כי במידה ונפגעתם במקום העבודה, הדרך לקבלת הזכויות היא תהליך ומכאן, שלפני שאתם מתחילים לפעול, הגיע לפגישת ייעוץ אצל עו"ד שמתמחה בתאונת עבודה.
לפגישה עם עורך הדין הביאו את כל המסמכים הרלוונטיים למקרה התאונה, הסבירו לו את נסיבות האירוע והפגיעה שנגרמה לכם, ובהסתמך על הנתונים שמסרתם, תקבלו את הייעוץ הנכון עבורכם כיצד לפעול החל מרגע התאונה, כמה פיצויים ניתן לקבל בעקבות הפגיעה שנגרמה לכם ועוד. כמו כן, תיהנו מליווי צמוד לאורך ההליך כולו, החל מהפנייה לחברת הביטוח, דרך התביעה נגד המעסיק וכלה בהגשת התביעות מול המוסד לביטוח לאומי. הכל על מנת שתזכו במקסימום הפיצויים המגיעים לכם לאחר תאונת העבודה ותקבלו את אחוזי הנכות המקסימליים מול ביטוח לאומי.



עו"ד דן סודאי 


משרד: 08-6677900


מרכז הוכמן, רח' מדיין 12 אילת


office@sudaei-law.co.il


פייסבוק:  דן סודאי עורך דין

 

(תוכן שיווקי)


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש