לבחור את הטוב ביותר עבור הפנים שלך - ד”ר ואאל סלהב

מאת: ניר אמיתי ● 24/2/2023 12:45 ● ערב ערב 3108
טיפולים אסתטיים הפכו לנפוצים בקרב נשים וגברים במגוון גילאים, אשר רוצים לשפר או לשמר את המראה שלהם, אלא שלצד היתרונות ישנם גם סיכונים לא מבוטלים ● אז עד כמה אתם באמת מוגנים? וכיצד תדעו שהפקדתם את הפנים שלך בידיים הנכונות? ● ישבנו לשיחה עם ד״ר ואאל סלהב, המומחה לאסתטיקה, ששמו הולך לפניו בקרב האילתים, והוא נתן לנו מספר נקודות חשובות שכדאי שכולנו נכיר
לבחור את הטוב ביותר עבור הפנים שלך - ד”ר ואאל סלהב
הקליניקה לאסתטיקה של ד״ר סלהב באילת איכות לצד מחירים מעולים

כאשר הקולגן שמעניק את הגמישות לעור מפסיק לעשות את עבודתו באותה היעילות, וסימני הגיל מתחילים להופיע, דעו כי ישנן דרכים מצוינות לטפל בכך. הסוד הוא בבחירת רופא מיומן ובעל ניסיון. 
בארץ מבוצעים מדי שנה כ-475 אלף הליכים אסתטיים, וכמו כן, כ-60 מטופלים שעברו הליכים רפואיים-אסתטיים מוצאים עצמם בבתי החולים, כך עולה מנתוני האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית של ההסתדרות הרפואית בישראל.
בעיר אילת, שרבים מתושביה מסתמכים על הגעתם של רופאים מהמרכז, יש גם מי שנאלצים לפנות למכונים שונים אשר פועלים ללא הכשרה רפואית מספקת, ונראה כי על אף הרגולציה והתקנים של החומרים, לא חסרים מקומות שחורגים מההנחיות, והמטופלות הן אלו שמשלמות את המחיר. כמו למשל, במקרה של רופאים שמזריקים חומרים שאינם מאושרים ע”י משרד הבריאות.
רגע לפני שאתם בוחרים את הטיפול הנכון והמקום בו תעברו אותו, כדאי להתייחס למספר היבטים חשובים כדי שתקבלו טיפול מקצועי, ומעבר לכך - שתרגישו שאתם בידיים טובות.

 

טיפולים אסתטיים באילת - רק אצל רופא איכותי


מראה הפנים שלנו הוא חלק ממי שאנחנו, מזהותנו, ופגיעה באסתטיות של הפנים גורמת לסבל נפשי, ופוגעת בדימוי העצמי, לכן אין להפקיד את גורל הפנים בידיים לא מנוסות. אז אם אתם שוקלים טיפולים אסתטיים, איך תדעו שבחרתם את הרופא הנכון עבורכם?

מי שבולט במיוחד בתחום האסתטיקה באילת הוא ד״ר ואאל סלהב, מומחה לרפואה אסתטית עם ניסיון של מעל 20 שנה ואין ספור מטופלים מרוצים שהולכים עמו יד ביד כבר דרך ארוכה.  אך נראה כי , מה שהופך את ד״ר סלהב לבחירה הכי טובה עבור תושבי אילת ומעניק לו יתרון ברור על פני רופאים אחרים, הוא היותו אחד המומחים הטובים בארץ  לאף אוזן גרון וכירורגיית ראש וצוואר. למעשה מדובר באחד הרופאים הבודדים בעיר עם רמת מיומנות שכזו, ניסיון וידע מקצועי.
חשוב מאוד שאנשי מקצוע המבצעים טיפולים אסתטיים בפנים יהיו בעלי שליטה מלאה באנטומיה. ״אלו דברים שלא כל הרופאים שולטים בהם, לא כולם מכירים את התחום על בוריו ולכן אנו רואים מדי יום  מקרים של אנשים שעברו הליך קוסמטי רפואי ונגרם להם נזק, לעיתים גם בלתי הפיך", מסביר ד״ר סלהב ומוסיף כי: ״התחום הרפואי הוא בדמי. במרפאה אנחנו פועלים על-פי סטנדרטים גבוהים ובצורה הכי מקצועית שיש כדי שהקליניקה הזו תהיה – והיא אכן נמצאת ברמה מאוד גבוהה. המטופלים האילתים שלנו יודעים שיש להם תמיד למי לפנות והם תמיד יקבלו את המענה הנכון עבורם״.
בקליניקה הפרטית של ד״ר סלהב תוכלו ליהנות ממגוון טיפולים אסתטיים, החל מטיפולי בוטוקס, עיבוי ועיצוב שפתיים, פיסול אף וקו לסת, ועד למילוי קמטים, קילוף פנים וצוואר, מזותרפיה והרמת פנים באמצעות חוטים. 
מעבר לאיכות ומגוון הטיפולים, כדאי לדעת שבקליניקה של ד״ר סלהב דואגים לאילתים למחירים מעולים! לדוגמה - טיפול בוטוקס לשלושה אזורים ב890 שקלים ומזרק חומצה היאלורונית ב-850 שקלים.

 

בטיחות לפני הכל


יש לזכור כי מינון החומרים ומיקום ההזרקה המדויק הם בעלי חשיבות מכרעת באיכות ההליך הרפואי שיינתן למטופלת והם תנאי הכרחי לטיפול אסתטי מוצלח. זאת ועוד, יש להקפיד גם על אופן הטיפול, שכן טכניקת הזרקה לא נכונה עשויה להביא לסיבוכים מיותרים. לכן, לפני שאתם מגיעים למרפאת הטיפולים האסתטיים, אל תפחדו לבקש מהרופא המטפל להסביר לך על החומרים בשימוש ועל התקנים בהם חומרים אלו עומדים. כאשר מדובר על היבט של בטיחות - לא לוקחים סיכונים מיותרים.
ד״ר סלהב עושה שימוש בחומרים בטוחים, מתקדמים ואיכותיים, אשר אושרו על ידי מכון הבריאות האירופאי וברחבי העולם, כמו סטילאז׳, רסטילן וג׳ובידרם. 

 

השינוי שחלמתם עליו מתחיל בפגישת ייעוץ


אל תוותרו על ייעוץ עם רופא מוסמך לפני הכניסה לתהליך, כדי שתוכלו ללמוד לעומק את כל אפשרויות הטיפול, לתאם ציפיות ולהבין את המשמעויות. בטיפולי פנים לא לוקחים סיכונים ורצוי לזכור שגם כאשר ההליכים והזריקות האסתטיות הינם זמניים והפיכים, התיקונים עלולים להיות יקרים וכואבים, כך שעדיף להיות בטוחים מלכתחילה שבחרתם את הרופא הנכון.
מתוך שאיפה להגיע לתוצאה הרמונית וטבעית, כבר בשלב הייעוץ המקדים, ד״ר סלהב מתייחס למבנה הפנים הכולל ומזהה את מרכיבי ההתבגרות האישיים של כל מטופלת ומטופל, על מנת להאט ככל שניתן את תהליך ההתבגרות האישי ולהתאים את שגרת הטיפולים.

 

בוטוקס - אפשר גם אחרת


על מנת להגיע למצב שבו טיפול בוטוקס יצליח, יש להימנע מלהגזים, שכן, מי מאיתנו היה רוצה להתהלך בעולם עם פנים חלקות מקמטים, אך נטולות הבעה, משום שהבוטוקס שיתק את שרירי הפנים שלו? התשובה, כמובן, היא אף אחד. ולכן, השאיפה היא להחליק את הקמטים, אך באותו זמן, להותיר את מראה הפנים טבעי עם יכולת הבעה מרבית.


נהוג לחשוב כי הבוטוקס, “הלחם והחמאה” של האסתטיקה, הינו הליך פשוט וקצר, ואולם, הרבה אנשים מקשרים את זה למראה קפוא ומופתע הכולל פגיעה בהבעות הפנים הטבעיות. מה שאנשים לא תמיד יודעים, זה שהם קרוב לוודאי פשוט נתקלו באנשי המקצוע הלא נכונים. יש, למשל, לא מעט מקומות שמוהלים את הבוטוקס בצורה לא נכונה כדי למקסם רווחים.
החדשות הטובות הן שזה יכול להיות גם אחרת, זה יכול להיעשות בצורה טבעית ונעימה. לכן, חשוב מאוד שהמטפל יהיה מוסמך, מורשה, ובעל ניסיון בטיפולי בוטוקס, כגון דר' סהלב. 

לסיכום, טיפול אסתטי הוא החלטה לא פשוטה. לכן, חשוב לפנות לרופא מנוסה  שייתן לכם ביטחון מלא בעצמכם החל מהרגע הראשון, דרך שלב הייעוץ והתאמת הטיפול ועד שגרת הטיפולים והמעקב אחר ההשפעות שלהם.

זכרו כי, מעבר לבחירה ברופא מנוסה וחומרים איכותיים - אין תחליף לשירות אישי וחם, אשר מספק ליווי לאורך כל הדרך. 


לקביעת תור לייעוץ ופרטים נוספים התקשרו:  08-6326888


ווטסאפ: 05202227213


מרפאת ש.ר.פ המלאכה 6, מרכז שלום, אילת

 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש