החזירו לעצמכם את סוד הנעורים בפחות משעה

מאת: תוכן שיווקי ● 11/2/2023 12:00 ● ערב ערב 2064
שוקלים טיפולים אסתטיים? יש דברים שכדאי שתדעו לפני שאתם בוחרים קליניקה - מה צריך לבדוק ועל מה אסור להתפשר ● מה הופך את מייקאובר אילת - הקליניקה המתקדמת לטיפולי אסתטיקה ויופי - לבחירה הטובה ביותר בעיר ● על מגוון הטיפולים העצום וגם, המבצע המיוחד לאילתים שלא תרצו לפספס!
מייקאובר אילת - מציבים רף חדש לטיפולי האסתטיקה בעיר 

 

מי מאתנו לא קם לפעמים בבוקר, מישיר מבט אל המראה ורואה משהו קטן שמפריע לו, שהוא היה רוצה לשנות? אם גם אתם מרגישים שאתם זקוקים לטיפול אסתטי שיסייע לכם להפוך לגרסה היפה והזוהרת שלכם, אך לא יודעים מהיכן להתחיל, או איך לבחור את הקליניקה הנכונה עבורכם, כדאי שתכירו את מייקאובר  - הקליניקה לאסתטיקה ויופי באילת, בראשותם של טל חזוט וד"ר סבטלנה אור לנדאו, שחרטו על דגלם להעלות את רמת הטיפולים האסתטיים באילת על מנת להעניק ללקוחותיהם מראה פנים צעיר ורענן. 

הקליניקה מציעה מגוון רחב של טיפולים באיכות מקצועית ללא פשרות לצד שירות מעולה ומחירים אטרקטיביים במיוחד. בין הטיפולים שבקליניקה - טיפולי בוטוקס, סקין בוסטר, עיצוב ומילוי שפתיים, הזרקת חומצה היאלורונית, מילוי שקעי עיניים, פיסול פנים, אף וקו לסת, ובנוסף, טיפולי מזותרפיה (שיטת הזרקה תת עורית, שמאפשרת את פיזור החומר באופן אחיד), הרמת פנים וצוואר על ידי חוטים ועוד. 

 

 

 

מדוע חשוב להשקיע בבחירת הקליניקה

 

בשנים האחרונות טיפולי ההזרקות האסתטיות הפכו לפופולריים במיוחד, והביקוש עבורם עלה באופן משמעותי, כך שההערכות מדברות על אחת מכל חמש נשים שפונה כיום לטיפולי הזרקות, אליהן מצטרפים גם גברים רבים. אך בדרך למראה צעיר יותר יש לא מעט פרצות וסכנות – החל ממטפלים לא מורשים, דרך חומרים מזויפים ועד לטיפולי הזרקות שמסתבכים. חשוב לזכור שבכל פעילות של הזרקת חומרי מילוי לפנים נדרשת שליטה במיקום, בזווית ובכמות ההזרקה. 

עם העלייה בביקוש לטיפולי אסתטיקה מתקדמים, גדל גם היצע הקליניקות והפך את תהליך בחירת הקליניקה למשימה לא קלה אשר מצריכה לא מעט זמן ואנרגיה. לכן, כאשר עומדות בפנינו אפשרויות רבות, כיצד נבחר את הקליניקה המתאימה עבורנו?ֿ 

 

אחת התפיסות השגויות בעולם האסתטיקה היא לחשוב  שלכל בעיה יש טיפול ספציפי, כאשר בפועל קיים מגוון של סוגי טיפולים, ובאחריות הרופא למצוא את הטיפול העדיף, שיביא לתוצאה הטובה ביותר שתישמר לאורך זמן. תחום האסתטיקה הרפואית כולל מגוון שיטות טיפול וחומרים במטרה לספק את המענה הנכון, לכן רצוי תמיד לבדוק שבקליניקה שאנו בוחרים קיים מגוון של טיפולים, שכן במקרים רבים, שילוב בין טיפולים הוא דרך הנכונה להשגת האפקט הרצוי.

 

כפי  שאנחנו משווים בין הצעות מחיר שאנו מקבלים למשל, לשיפוץ הבית, כך גם בבחירת קליניקה, חשוב להשוות בין התוצאות השונות, איכות הרופאים וניסיונם, מגוון הטיפולים,  חוות דעת וביקורות של מטופלים ועוד. לאחר שערכנו השוואה בין מספר קליניקות, מבחינת השירותים, האווירה, האיכות והמחירים, נוכל לבחור את הקליניקה שמתאימה עבורנו ואשר עונה על הצרכים והמטרות שהצבנו.

 

אווירה נעימה ודיסקרטית. קליניקת מייקאובר באילת

 

משהו טוב קורה בתחום האסתטיקה באילת

 

בעיר אילת, שסובלת ממחסור תמידי ברופאים איכותיים, ובהם מומחים לאסתטיקה, יש מי שנאלצים להמתין חודשים להגעה של רופא מהמרכז, שלרוב מגיע עם תג מחיר של אזור המרכז. המצב הזה, שבו הרופא המטפל אינו עובד באופן קבוע בעיר עלול להפוך למורכב פי כמה במקרים בהם צצות בעיות או סיבוכים והמטופלים נותרים ללא מענה ראוי. 

חשוב לזכור, שגם אם בחרתם ברופא טוב, חשוב שיהיה לכם למי לפנות אחרי שהטיפול מסתיים.

ברקע דברים אלו, נראה כי קיימת דרישה ממשית בקרב תושבי אילת, המעוניינים בשימור ושיפור המראה שלהם, ליהנות מגישה לטיפולים אסתטיים בסטנדרטים גבוהים ואם אפשר, אז גם מבלי לקרוע את הכיס. 

בקליניקת מייקאובר אילת ידעו לזהות את הצורך הזה והחליטו להרים את הכפפה - עכשיו גם תושבי אילת יכולים ליהנות מטיפולים אסתטיים ברמה גבוהה תחת ידיה המיומנות והמנוסות של ד״ר אור לנדאו. 

 

כששאלנו את הבעלים, טל חזוט, מאיפה הגיע הרעיון לפתוח קליניקה חדשה בעיר, הוא סיפר: "הבנו שהמצב בעיר חייב להשתנות. אין סיבה שתושבי אילת יצטרכו להיות תלויים ברופאים מהמרכז או לחילופין, יאלצו להסתפק ברופאים לא מיומנים וחומרים זולים ולכן, שמנו לנו למטרה להכיר לאילתים רמת טיפולים שעוד טרם נראתה בעיר, תוך הקפדה על תוצאות מדויקות ושמירה על מראה טבעי ". עוד מוסיף חזוט ומסכם: " בסופו של דבר, כאשר אנו רואים מדי יום מטופלים, שיוצאים מהקליניקה שלנו כשהם  אוהבים את התוצאות שלהם וזה גורם להם להרגיש נפלא עם עצמם, אנחנו יודעים שאת שלנו עשינו, ובאותו רגע, זה פשוט שווה את הכל ".

 

 

"מלכת הבוטוקס של אילת". ד״ר סבטלנה אור לנדאו 

"החומרים הטובים ביותר בשוק". טל חזוט בעל המרפאה

 

הכירו את מלכת הבוטוקס של אילת

 

כשמדובר בפנים שלנו, חשוב שנפקיד אותן רק בידיו של בעל מקצוע מוסמך - רופא עם ידע נרחב באנטומיה של הפנים, היכרות עם חומרי מילוי חדשים וניסיון בטכניקות הזרקה מתקדמות. רק רופא מוסמך שהודרך על ידי מומחים מובילים בתחום יוכל לבצע אבחון מקיף, להתאים את הטיפול הנכון עבורכם וכמובן גם להשיג את התוצאה המבוקשת.

ד״ר סבטלנה אור לנדאו מקליניקת מייקאובר אילת, הינה מומחית לטיפולים אסתטיים עם 10 שנות ניסיון בתחום ואין ספור לקוחות מרוצים. לא במקרה יש מי שמכנים אותה ״מלכת הבוטוקס של אילת״ שכן התוצאות מדברות בעד עצמן ואף ניתן להתרשם מהן בקלות בעמוד האינסטגרם של הקליניקה makeovereilat.

ד״ר אור לנדאו עברה השתלמויות וקורסים בתחום האסתטיקה בארץ ובחו״ל. במסגרת הכשרתה, היא למדה מהמומחים הטובים בעולם. ובאילת, רבים מכירים אותה בכובעה כרופאת משפחה במרפאת כללית בשחמון. 

ד״ר אור לנדאו מבצעת מגוון רחב של טיפולים מתקדמים להצערת מראה הפנים. בין היתר, באמצעות טכניקת פיסול פנים, בה ניתן להדגיש תווי פנים שטושטשו עם השנים, לחדד קו לסת, לבנות עצמות לחיים, סנטר, אף, וכן גם באמצעות טיפולי בוטוקס להחלקת קמטים, מילוי שקעים והשבת נפחים שאבדו בעזרת חומצה היאלורונית. את כל זה עושה ד״ר אור לנדאו תוך הקפדה על מראה סימטרי וטבעי. 

 

כל הסיבות למה לבחור בקליניקת מייקאובר אילת

 

כשאנחנו שוקלים טיפולים אסתטיים ומתחילים לבחון את ההצעות שקיבלנו מהקליניקות השונות, חשוב שנכיר את חומרי המילוי המתקדמים והמומלצים ונעשה הכל על מנת להימנע משימוש בחומרי מילוי מזויפים או כאלו שלא עברו אישורים ראויים.

בקליניקת מייקאובר אילת מקפידים על שימוש בחומרים הטובים ביותר בשוק חומרי ההזרקות כיום, ובהם, רסטלין, ג׳ובידרם, סטילאג׳ ורבנס. בנוסף, בקליניקה מציעים טיפולים ייחודיים שניתן למצוא בעיר רק אצלם, כמו הטיפול לשיפור מרקם עור הפנים והגוף.

מעבר למגוון הטיפולים העצום, איכות החומרים והניסיון המקצועי, כדאי גם לדעת, שבמייקאובר אילת דואגים לאילתים ומבטיחים מחירים טובים, ללא תחרות. עד כמה טובים? ובכן, בעוד שברוב הקליניקות, טיפול בוטוקס בודד של שלושה אזורים ינוע בין 1,500-2,500₪, בקליניקה מתגאים במחירים מיוחדים לתושבי אילת והערבה - כך למשל, תושבי העיר יכולים לרכוש בחודש הפתיחה של הקליניקה שני טיפולי בוטוקס של שלושה אזורים כל אחד, רק ב-1,999₪ (כלומר 3 אזורים ב-999 שקל).

הקליניקה ממוקמת באזור התעשייה בעיר והטיפולים בה מתבצעים  באווירה נעימה, משפחתית ודיסקרטית. 

לפני הטיפול, מומלץ להגיע לקליניקה לפגישת ייעוץ מקצועית כך שניתן יהיה להתאים את הטיפול הטוב ביותר עבורכם. בפגישה תוכלו לתאם ציפיות, לשאול שאלות חשובות ולקבל הסבר מלא על התהליך שאתם עומדים לעבור.


לקביעת תור ופרטים נוספים התקשרו: 08-690-2546

 

ווטסאפ: 050-3792813

 

המלאכה 7, א.ת אילת

 

לאתר האינטרנט


צילומי לפני ואחרי של מגוון טיפולים

 

 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

 

 

 

 



 

 


 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש