מקדמים מצוינות בספורט

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 24/11/2022 10:04 ● ערב ערב 3095
אילת כעיר ספורט בינלאומית מארחת אליפויות אירופה ועולם במגוון ענפי ספורט. לצד זאת מקדמת העיר מצוינות בספורט גם בחינוך וגם בקהילה. במסגרת זו יזם אגף הספורט בעירייה, תכנית מצוינות לספורטאים בה משתתפים 21 ספורטאים צעירים, שייהנו מהעצמה והעשרה כחלק מקידום המצוינות.
מקדמים מצוינות בספורט
תגיות:

התכנית "ווינרס", שמטרתה כאמור העצמה והעשרה של ספורטאי הישג צעירים החלה לפעול כיוזמה מקומית בעידוד ותמיכה של ראש העירייה - אלי לנקרי ובליווי של אגף הספורט בעירייה. את התוכנית מוביל רועי רובין, תושב אילת - מאמן ספורט ומאמן מנטלי לספורטאים, ביחד עם צוות מומחים וביניהם: ליאור כהן - מאמן אולימפי ונבחרת ישראל בטריאתלון, דניאל קסל - פסיכולוג ספורט מוביל המלווה את קבוצת מכבי תל אביב בכדורסל ונבחרות ישראל, ויפית גלילי - תזונאית ספורט ופיזיולוגית של המאמץ ממכון סילבן אדמס לספורטאים.

בתוכנית השנה משתתפים כאמור 21 ספורטאים וספורטאיות מ 7 ענפי ספורט שונים בגילאי 12-16. רונן שחרור מאגף הספורט בעירייה מציין, כי התוכנית תימשך כ 7 חודשים ותכלול מפגשים קבוצתיים ואישיים, הדרכות להורים ומאמנים, סיורים מקצועיים, ופעילות בקהילה.

במפגש הפתיחה החגיגי שהתקיים בשבוע שעבר, בהשתתפות בכירי העירייה, צוות התוכנית, ספורטאים, מאמנים והורים, ציין ראש העירייה את תרומתה הפוטנציאלית האדירה של התוכנית לספורטאים ולעיר הן בהיבט הספורטיבי והן בהיבט של פיתוח מצוינות וכישורים לחיים, ועיצוב נוער מוביל ואיכותי.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת