פיני בן שימול – פותר הכל

מאת: ניר אמיתי ● 7/1/2022 09:06 ● ערב ערב 3050
נזילה? סתימה? בדיוק בשביל המקרים האלה כדאי לקרוא לאינסטלטור מקצועי עם ניסיון כדי שיטפל בבעיה בהקדם האפשרי ● בעולם שבו יש היצע גדול של אנשי מקצוע במנועי החיפוש וברשתות החברתיות, איך תדעו לבחור אינסטלטור באילת והסביבה המתאים ביותר עבורכם?
פיני בן שימול – פותר הכל
תגיות:

 

איש מקצוע באילת - פיני בן שימול


תושבי אילת והסביבה יכולים ליהנות משירותי אינסטלציה ברמה גבוהה. עם 35 שנה של ניסיון בתחום, פיני בן שימול מבצע את כל עבודות האינסטלציה ומתמחה בתיקוני ניאגרות, החלפת ברזים, איתור נזילות, פתיחת סתימות, טיפול בדודי שמש ואיטום גגות.

 

בחירת אינסטלטור באילת - למה דווקא פיני?


עם מוניטין בתחום ואין ספור לקוחות מרוצים, פיני בן שימול יספק לכם שירות מקצועי ואדיב ובמחיר שווה לכל כיס. 
בנוסף לאינסטלציה, לפיני ניסיון רב גם בעבודות שיפוץ כלליות ולכן הוא יוכל לספק לכם מענה לתקלות שונות. בין השאר, מתמחה פיני בעבודות עץ, ריצוף, תיקונים ושיפוצים קלים.
פיני בן שימול: "אני מאמין בשקיפות מלאה ומחיר הוגן עבור העבודה שלי. אני מתחייב לתת ללקוח את השירות הטוב ביותר, מכל הלב". 

 

 

קבלו 4 טיפים מפיני - איך לבחור אינסטלטור באילת

 

  1. אמינות - הדבר החשוב ביותר לכל מי שמזמין איש מקצוע לביתו הוא אמינות. אז איך תדעו האם האינסטלטור שהזמנתם אמין? ראשית, רצוי לברר מה הניסיון שלו בתחום, במה הוא מתמחה ומעל לכל, חשוב לבדוק האם ניתן לקבל עליו המלצות. תקלת צנרת עלולה להפוך לצרה צרורה אם לא מטופלת כראוי ובכדי שהיא לא תחזור שוב, כדאי שמי שיתקן לכם אותה יהיה אינסטלטור מקצועי ואמין.
  2. מחירים – איך תדעו שלא "נעקצתם"? אינסטלטור אמין ידאג לשקיפות מלאה לגבי מחיר העבודה. לכן, חשוב שתקבלו ממנו הצעת מחיר סופית בטרם התחלת העבודה, ולא טווח של מחירים או הערכה כללית שעלולה להשאיר אתכם המומים בגמר החשבון. מעבר לכך, תמיד כדאי לבדוק האם הצעת המחיר שקיבלתם הינה בטווח המחירים המקובל לאותה עבודה, ואת זה ניתן לגלות על ידי חיפוש מהיר באינטרנט.   
  3. זמינות - דבר נוסף שחשוב לקחת בחשבון הוא זמינות ונגישות למקום מגוריכם. כאשר אנו נמצאים במצב שבו אנו זקוקים לאיש מקצוע, ברוב המקרים מדובר במצב הדורש טיפול מיידי, כמו במקרה של בעיית נזילה, שצריך לפתור בזמן הקצר ביותר וביעילות. שהרי מי מאתנו רוצה לראות את הבית שלו מוצף במים? אינסטלטור טוב הוא אינסטלטור הזמין לעבודה במקום מגוריכם, שמבין את מצוקתכם ונאות לעזור לכם במהירות האפשרית.
  4. הגינות - מומלץ לשאול את האינסטלטור, כבר בשיחת הטלפון הראשונה, האם יש פעולה שתוכלו לבצע בעצמכם כדי לפתור את הבעיה ובכך לחסוך זמן יקר וכסף. כשמדובר בתקלה פשוטה, איש מקצוע אמין ישמח לגלות לכם פתרונות קלים ובכך יחסוך לכם את הביקור.

 

התקשרו עכשיו לפיני בן שימול 050-2982053 

 


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת