סופר דניאל - דניאל דלי דליקטס

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 17/12/2021 10:40 ● ערב ערב 3047
חולמים לערוך קניות באווירה אחרת, עם מוצרים מיוחדים ושונים, עם טעמים חדשים? ● הגעתם למקום הכי טוב שיש – סופר דניאל – דניאל דלי דליקטס ● סופר דניאל – להיות בארץ ולהרגיש בחו"ל
סופר דניאל - דניאל דלי דליקטס
תגיות:

סופר שהוא גם מעדניית דליקטס הוא תמיד אחד ההעדפות שלי בעת עריכת קניות. מהרגע שנכנסתם – התמכרתם. הלקוחות מודים בפה מלא שיש הבדל עצום בין סופרמרקט רגיל – לסופר/מעדניית דליקטס, וכמובן שהם הופכים ללקוחות חוזרים. גם אילתים וגם תיירים משאר חלקי הארץ ומחו"ל באים להנות מחוויית הקניה. 

 

טוב מראה עיניים


קבלו את הסופרמרקט/מעדניית דליקטס הגדול ביותר באילת 'סופר דניאל - דניאל דלי דליקטס', גם סופר וגם מעדניית דליקטס, באמת מקום מיוחד - ככה זה כשהבעלים אוהבים את התחום בו הם עוסקים. תוכלו למצוא בו בעצם כל מה שיש בסופר עם ערך מוסף של מעדניית דליקטס. ב'סופר דניאל' תמצאו מגוון מוצרים לכל המשפחה לבחירה: פירות וירקות באיכות הטובה ביותר ואין טוב ממראה עיניים - בואו לראות אותם. ירקות כבושים מיוחדים, מבחר בשרים איכותיים - מגוון סוגי בשר לבן, בייקון, בשר בקר- הנתחים האיכותיים ביותר שיש: סטייק וואגיו, אונטריב, פיקאניה ועוד. 

 


במחלקת הדגים תמצאו סוגי דגים מלוחים שאנחנו כל כך אוהבים, דגים מעושנים: הרינג ים תיכוני, סלמון מעושן מתובל, נילוס מעושן, פורל מעושן, מקרל מעושן, דג הליבוט מעושן, דג דניס מעושן ופירות ים כמו שרימפסים, מולים, צדפות, לובסטרים, סרטנים, קוויאר שחור ועוד; מעדניית גבינות עשירה הכוללת גבינות גאודה כמהין, גאודה עזים מתובלת, מנצ'גו שמן זית, מנצ'גו כמהין, גבינות עובש למיניהן, דניש בלו, גבינות שוויצריות, יוגורטים ומוצרי חלב טבעיים; ריבות מיוחדות, ממרחים מדהימים, תבלינים. לחמים איכותיים, בריאים וטעימים וגלידות מיובאות מכל העולם; שוקולדים מיוחדים, חטיפים שונים מתוקים ומלוחים, מוצרי אלכוהול, קפסולות קפה איכותי ועוד. הסופרמרקט מספק מוצרים מקומיים ופריטים ייחודיים מיובאים מאירופה וממדינות המזרח - סין ותאילנד ומעוד נקודות בעולם. 
שם המשחק הוא בעצם להתענג על טעמים חדשים שטרם טעמתם. וברגע שטעמתם - תרצו עוד ועוד טעמים חדשים, והמבחר הבלתי נגמר והמתחדש חדשות לבקרים - יגרום לכם לחזור למקום שוב ושוב.
ומה עוד מיוחד בסופר/מעדניית 'דניאל דליקטס' - העובדה שהמקום מנוהל על ידי אנשים מתחום הקולינריה, שיודעים לקלוע לחיך שלכם. ממליצה לכם להגיע ל'סופר דניאל' וללכת לאיבוד בין המדפים. ליהנות מהאווירה במקום ומהחוויה הנלווית לקניות ולהתחיל להעמיס בעגלה.
יתרון נוסף ובולט - בעצם היות המקום גם סופר וגם מעדנייה בחנות שהיא לא ענקית – הוא נגישות לכל מוצר ומוצר, נראות, טריות, אסתטיקה: במקום קטן יותר אתם רואים הרבה יותר – יכולים ממש להתעכב על כל מוצר ומוצר ולהיות בטוחים שבחרתם הכי טוב שיש, שגיליתם עולם ומלואו ומצאתם את מה שחפצה בו נפשכם.

 


בא לכם על משהו טעים בשעות הערב, כשהסופרים כבר סגורים? אל דאגה, הסופר/מעדנייה פתוח עד השעה 23:00, בשישי ובשבת.
אז בואו וצאו קצת מאזור הנוחות ונסו לגלות עולם של טעמים חדשים וממכרים שיתנו לכם רצון עז לרצות ולהשתתף בתוכניות ריאליטי של בישול.
וממש עכשיו שווה להיכנס ל'סופר דניאל' ולהנות מהמבחר המיוחד לשנה האזרחית החדשה - נובי גוד.


בתחילת השנה הבאה - צפו להפתעות טעימות במיוחד מבית 'דניאל דליקטס'.


'סופר דניאל' מאחל שנה אזרחית חדשה טובה לכל תושבי אילת ואורחיה.

 

סופר דניאל, החנות פתוחה במהלך כל השבוע, גם בסופי שבוע ובחגים. בין השעות 08:00-23:00, כתובת: רחוב אילות 23, מרכז רזין. 
טלפון: 072-3945551  
המקום אינו כשר, אך כולל מוצרים כשרים. המחירים נוחים.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש