בדק בית ישראל - חברה הבודקת ליקויי בניה

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 15/10/2021 10:40 ● ערב ערב 3038
העניין החשוב ביותר לפני רכישת נכס הוא שנוכל לישון בשקט ולדעת שהנכס שלנו עומד בכל התקנים ● לשם כך יש לנו את חברת 'בדק בית ישראל' בהנהלת שי דורני ● כי הפרטים הקטנים עושים את התמונה הגדולה – ובכך דורני מבטיח לכם שהרכישה שעשיתם – טובה ותקנית
בדק בית ישראל - חברה הבודקת ליקויי בניה
צילום: מוניקה פיץ
תגיות:

הכירו נא את שי דורני, מנהל ובעלים של חברת 'בדק בית ישראל' – המספקת שירותי ייעוץ הנדסי מקצועי בתחום ליקויי הבניה. דורני למד הנדסת בניין לפני כ- 14 שנה, ומאז עוסק בתחום ורכש ניסיון רב גם כמהנדס ביצוע וגם כמפקח על פרויקטים מורכבים וגדולים. יש לציין כי דורני הוא בעל הסמכה מטעם איגוד המהנדסים לבניה ולתשתיות – בתחום ביקורת איכות המבנים והינו חבר באיגוד המהנדסים והאדריכלים העצמאיים ובאיגוד המהנדסים לבנייה ולתשתיות.


"אני מאוד אוהב את התחום בו בחרתי, מסיבות שונות, אחת מהן היא שלדעתי תחום הבנייה בישראל טעון שיפור, אך בראש ובראשונה עומד לנגד עיני הלקוח שבדרך כלל אינו בקיא בפרטים הקטנים בענף הבנייה, ואני יותר משמח לעזור לו לאור הניסיון והוותק שרכשתי ולייצג אותו מול גופים גדולים". והמחמאות לא מפסיקות להגיע – מקהל לקוחותיו אשר מעבירים את הבשורה מפה לפה.

 

צילום: מוניקה פיץ

 

בכדי לעשות עבודה שכזו חייב איש המקצוע להיות בעל ידע רב בנושאי תקנות ותקנים על כל סעיפיהם, מקצועי, אובייקטיבי, מה כן ומה לא מחייב את הקבלן. דורני: "לשם ביצוע עבודתי, ברשותי ציוד מקיף, תקני לבדיקת הליקויים. ולא פחות חשוב מכך – אני מאוד סבלני וקשוב לצרכי לקוחותיי, מלווה אותם יד ביד לעבר הרכישה הנכספת – תוך חשיפת ושיקוף הבעיות הקיימות. החברה קמה כדי לספק לא רק לרוכש, אלא גם לקבלן שיקוף אובייקטיבי על הליקויים, האיכות ובטיחות המבנה".

ואיך אפשר בלי שאלת מיליון הדולר: האם הקבלן מחויב בתיקון הליקויים הנרשמים בדו"ח שלך?
"הקבלן מחויב בתיקון או בפיצוי הלקוח על כל מה שאינו עומד בתקנים, בתקנות ובמפרטים, כמובן שהכל לגופו של עניין. ביקורת מקצועית שנעשית על ידי חברה כמו 'בדק בית' מביאה לתוצאות הטובות והמיוחלות".

ואילו הפתעות יש לנו האילתים?
"קבוצות באילת זוכות למחיר נהדר ומוזל. ובאופן כללי- יש מבצע ביקורות איכותיות לדירות, לשטחים משותפים בבניין וייעוץ הנדסי בתחום ליקויי הבניה".


בדק בית ישראל, שי דורני טלפון:
 058-6292330.
 אתר: www.homecheck.co.il


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש