כ – 1,000 סלי מזון ותווי קניה יחולקו למשפחות בחג ראש השנה

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 6/9/2021 13:28 ● ערב ערב 3033
לקראת חג ראש השנה תשפ"ב ובצל משבר הקורונה המתמשך, יקבלו כ – 1,000 משפחות, בודדים וקשישים, סלי מזון ו/או תווי קניה לרכישת מזון וביגוד. בהתאם להנחיית ראש העירייה – אלי לנקרי, הופעל שוב מוקד הקורונה *3644 המאויש על ידי נאמני הקורונה בעירייה, זאת על מנת שאף אחד לא יישאר לבד וללא מענה בחג.
כ – 1,000 סלי מזון ותווי קניה יחולקו למשפחות  בחג ראש השנה
תגיות:

פרידה בן לולו – מנהלת האגף לשירותים חברתיים בעירייה מציינת כי החיים לצד הקורונה חייבו את האגף להתאים את המענים לצרכים המשתנים ולתת מענה לכלל תושבי העיר על מנת לשמור על החוסן קהילתי. הסיוע שניתן לקראת חגי תשרי הינו חלק ממענה רחב יותר הניתן במהלך כל השנה למטופלי האגף בפרט ולקהילה בכלל. עוד כחלק מהמענים העירוניים לטובת אזרחי העיר הוותיקים נבנתה תכנית מיוחדת על מנת להפיג את בדידותם של האזרחים הוותיקים ולהתמודד עם אתגרי התקופה. בימים הקרובים יקבלו קשישי העיר הבודדים את סלי המזון לביתם כולל מגנט למקרר עם טלפונים חיוניים. עוד כחלק מטיפול האגף בקשישים בודדים, הוצע למעוניינים לצאת במהלך החג לנופשון בן  5 ימים בבית אבות.

 

אמירה אדרי – מנהלת המחלקה להתנדבות בעירייה ומי שאמונה על חלוקת סלי המזון מידי שנה, ציינה כי למרות קיטון בתרומות בשל התקופה המאתגרת, עדיין גויסו מאות סלים בזכות המון אנשים טובים, ביניהם הקרן לידידות, עמותת "יחדיו", קרן "מנדל", ארגון "לתת", מחלבות יטבתה, ערדום תמרים ועוד תרומות פרטיות. מחלבות "יטבתה" תרמו גם השנה כמידי שנה 500 סלי מוצרי חלב, ערדום תמרים תרמו את התמרים, ארגון "לתת" תרם 120 סלי מזון. שאר המוצרים כולל עופות, ביצים, דבש, יין, שתיה ועוד, נרכשו מכספי התרומות.

 

הקרן לידידות תרמה בנדיבות גם השנה, תווי קניה ל – 332 משפחות. 172 משפחות שילדיהן משולבים במועדוניות ובמעון הרב תכליתי, קיבלו תווי קניה לרכישת מזון בסך 400 ₪ ותווי קנייה לביגוד בסך 300 ₪ לכל ילד. 60 משפחות המטופלות באגף, קיבלו תווי קנייה בסך 500 ₪ כל אחת. 100 משפחות שהחלו קשר עם האגף בשנה האחרונה עקב פגיעה כלכלית כתוצאה ממשבר הקורונה מקבלים תווי קניה בסך 700 ₪. מתרומות נוספות, קיבלו 72 משפחות תווי קנייה בסך 300 -400 ₪ . 25  בודדים קיבלו סיוע בתווי קנייה בסך 200 ₪. בזכות תרומה פרטית  יקבלו 34 קשישים, תווי קניה על סך 200 ₪ כל אחד.

 

השבוע כאמור יחולקו הסלים, חלקם לבתי התושבים בסיוע עובדי המכס וארגון "ידידים". שאר הסלים יחולקו בתיאום מראש בצרכניית יד רוז'ה, בסיוע של מתנדבים מהמחלקה להתנדבות באגף לשירותים חברתיים בעירייה ביחד עם חיילי המשטרה הצבאית ועובדי בית משפט השלום כחלק מתרומתם לקהילה. השנה העתיקה צרכנית יד רוז'ה את מקומה לבית ספר "אלון לשעבר" (כניסה מאחור) בשל הרחבת מרכז התעסוקה השיקומי "מיוחד" הסמוך.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש