מהם רובוטים לילדים ולמה כדאי לקנות אותם?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 2/4/2021 11:35 ● ערב ערב 3010
אם אתם מחפשים משחק מהנה במיוחד כדי לקנות לילדים שלכם, יש לנו בשבילכם את הרעיון המושלם! כאן נסביר למה כדאי גם לכם לפנק את הילדים שלכם ברובוטים!
מהם רובוטים לילדים ולמה כדאי לקנות אותם?
תגיות:

 

מהם רובוטים לילדים?

 

רובוטים לילדים הם רובוטים, שמטרתם היא לשעשע ילדים בגילאים שונים ולא פחות חשוב מכך – לסקרן אותם. רובוטים אלו מגיעים במגוון רחב של דגמים כשלכל אחד מהם יש את המאפיינים הייחודיים שלו. הרובוטים מאפשרים לילדים בכל הגילאים להכיר את העולם הטכנולוגי ולטעום מהעידן הזה, שאנחנו חיים בו.

 

עידוד הסקרנות

 

אחד הדברים היפים ביותר אצל ילדים זו הסקרנות שלהם, הרצון שלהם כל הזמן ללמוד עוד ועוד. אחד התפקידים שלנו כהורים הוא לעודד את הסקרנות הזו ואחת הדרכים לעשות זאת היא בעזרת צעצועים ומשחקים, שהם ירצו להבין איך הם עובדים. רובוטים לילדים בהחלט עונים על ההגדרה הזו, מפני שהילדים רואים חפץ שזז מעצמו ומוציא קולות ומן הסתם, הם מסתקרנים להבין איך זה עובד.

 

פיתוח החוש הטכנולוגי

 

הסקרנות הזו של הילדים, בשילוב עם הטכנולוגיה המפעילה את הרובוט, מפתחת את החוש הטכנולוגי של הילד. בתור התחלה, הוא מתחיל להבין את הצורך בסוללה כדי שהרובוט יפעל ולאחר מכן, הוא יתחיל להבין איך הרובוט זז ועושה את הפעולות שהוא עושה.

 

המבחר

 

מן הסתם, ילדים שונים אוהבים דברים שונים ובדיוק בגלל זה חשוב לדעת, שיש מגוון רחב של רובוטים לילדים, שמתאימים לצרכים ולרצונות של הילדים השונים. לדוגמה, יש רובוטים שעושים פעולות שונות, רובוטים בצבעים שונים, רובוטים בגדלים שונים, ברמות שונות של מורכבות וכך הלאה.

 

התאמה לגיל של הילד

 

מאפיין נוסף של המבחר הגדול הוא האפשרות להתאים את הרובוט לגיל של הילד. כלומר, כאשר מדובר על ילד צעיר, חשוב לבחור רובוט שיהיה ידידותי במיוחד אבל מן הצד השני, הוא לא חייב להיות מורכב במיוחד. לעומת זאת, אם מדובר על ילד גדול, רצוי לבחור רובוט עם יכולות מורכבות יותר, שיעוררו אצלו את הסקרנות. הרי ככל שאנו גדלים ומתבגרים, סף הגירוי שלנו גבוה יותר ולכן ילדים גדולים יותר זקוקים לגירוי חזק יותר מהרובוט.

 

כמות

 

אין ספק, שכל רובוט מסקרן ומשעשע. אבל אם קונים יותר מאחד, זה מסקרן עוד יותר, מפני שאפשר ממש לראות סוג של דינמיקה בין הרובוטים. בנוסף, כשיש יותר מרובוט אחד, אפשר להפוך את זמן המשחק ברובוטים לזמן משפחתי או חברתי, כשכל אחד מפעיל רובוט אחר.

אם אנחנו כבר עוסקים בריבוי רובוטים לילדים חשוב לדעת, שניתן לרכוש מספר רובוטים בערכה אחת. כלומר, ניתן לרכוש רובוטים דומים אך שונים באותה האריזה כשהמטרה היא לאפשר משחק משותף בין רובוטים באותו המשקל ובאותו הגודל. כך, גם ניתן להוזיל עלויות במקום לרכוש כל רובוט בנפרד.


רוצים להיות מעודכנים 24/7? הצטרפו לקבוצת הווצאפ של חדשות ערב ערב באילת

חדשות אילת והערבה - יום יום באילת